Hoop wel dat er een verbod is op waxine lichthouders, want die schijnen daar nog weleens te vliegen.quote:
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoop wel dat er een verbod is op waxine lichthouders, want die schijnen daar nog weleens te vliegen.
Ja dan heb je een probleem. Is het ver fietsen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.
Neem je toch een taxi..quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het later wordt dan 12 uur want dan kom ik met het ov niet eens thuis.
Moet je afsluiten dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn fietsketting is gebroken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan heb je een probleem. Is het ver fietsen?
Een weekendje Fok! in DH en DH zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele zooitje overspannen daar.
Dan word het lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn fietsketting is gebroken.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Een weekendje Fok! in DH en DH zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef Sodeknetters het volgende:
Misschien kunnen we een verlaat vreugdevuur aanleggen. Houden ze nogal van daar.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Even tips bij Haags opdoen.
Kan hij wel tot het einde blijvenquote:
Hoe laat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan hij wel tot het einde blijven
Kan hij wel tot het einde blijvenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die woont in Eindhoven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
wahaaa gezellig! Ik zit ook in een hotel in de buurt. Lopend goed te doen (kwartiertje a 20 minuten in nuchtere toestand. In niet nuchtere toestand en tegelijk de verkeerde kant oplopend doe je er wat langer over is mijn ervaring
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |