Ik denk het wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens kijken .. gaat een latertje worden ..
Niks moet Deesquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh ik moet gewoon nog naar huis rijden
Misschien een B&B een idee? Of toch een hotel?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar ik slaap toch maar thuisquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien een B&B een idee? Of toch een hotel?
Wij hadden In eerste instantie de trein naar huis in gedachten. Dit is wat comfortabeler.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het zeker, goed plan hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij hadden In eerste instantie de trein naar huis in gedachten. Dit is wat comfortabeler.
Ja uitzicht op een muur, is natuurlijk ook uitzicht.quote:
boeit dat ? ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje in de buurt van de kroeg ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
boeit dat ? ...Wij zitten een kilometer van de kroeg af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
boeit dat ? ...Lijkt me handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hebben ze daar nog paard en wagen dan?quote:
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog paard en wagen dan?
App ik Wim of Max wel even. Die wonen vlak bij.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.
Dan nemen we de glazen koets wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden koetsen, al is die nu in onderhoud volgens mij.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
App ik Wim of Max wel even. Die wonen vlak bij.
Opgelost!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan nemen we de glazen koets wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |