quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik neem mijn blokfluit mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noooo!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en @:Deisyy zingen
Herstel:quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!
Je legt die zanglat veel te hoog.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel:
Als troost kunnen @:espri, @:tonja @:Deisyy en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren en de rest beschermt hun trommelvliezen![]()
Is al beantwoord zie ikquote:
Wij deden het aan het einde zo,n beetje en opeens zaten we alleen...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroeg
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter ook maar een beetje in het begin doen, dan hebben we de ruimte in de kroeg
Ja, daar hebben we van geleerdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Wij deden het aan het einde zo,n beetje en opeens zaten we alleen...
Maar dat doet er niet toe, als er er maar lol in hebben.quote:
Detailquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
(Silverfox zal denk ik niet zo blij mee zijn...het is potentieel omzet wat weggejaagd wordt)
Dat kan de bedoeling niet zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleen
Jaaaaa hahahha ik heb het nog op mn foon staanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die laatste verdween met Ik voel me zo Verdomd Alleen
Absoluut!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
Nah. Serieus. Het wordt gewoon een leuke avond en het gaat zoals het gaat.
We heffen wel een glas op Potje en Disana toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |