chocomel op ijs hebben ze ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwww
Dan had ik het verkeerd begrepen
Dan hoeft het bier ook niet
jaaaaaa de voorpret is al zo leukquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef tonja het volgende:
Beetje bijgelezen. Hotels zijn geboekt![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!!!
Enne karaoke?
Neem je je panfluit mee?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef tonja het volgende:
Beetje bijgelezen. Hotels zijn geboekt![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!!!
Enne karaoke?
jaweljawel je bent gewoon goed te horen heurrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef D. het volgende:
Hoef ik ook mijn stem niet te sparen en kan ik morgen gewoon meeblerren in de auto
Gewoon goed? Dank jequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaweljawel je bent gewoon goed te horen heurrrrrrrrr
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
No worries
[..]
Ik neem mijn blokfluiten mee
nu al naast je schoenen lopen is te vroeg..tijd genoeg voor straksquote:
live mixenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.
Deal dan neem ik mijn gitaar, keyboard, bandoneon en hobo ook meequote:Op woensdag 22 januari 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik al mijn audio opnameapparatuur mee moeten slepen.
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Deal dan neem ik mijn gitaar, keyboard, bandoneon en hobo ook mee
Ik heb ook nog wel ergens een mondharmonica liggen.quote:
met publiek erbij geeft wel een kick denk ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch lijkt het me erg leuk om eens live te mixen in zo'n tent, in plaats van hier thuis.
Dat lijkt mij ook, dan kan je sfeer proeven en je mix daarop instellen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]Toch lijkt het me erg leuk om eens live te mixen in zo'n tent, in plaats van hier thuis.
Ik over t algemeen ook niet...maar die maanmix was supertofquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, dan kan je sfeer proeven en je mix daarop instellen.
Toch?
Alleen hou ik dus niet van die muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |