Wolter en Isaaaaaaa! Die komen vast aan bod.quote:
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En daar allemaal geen muil open doen.
Allemaal langs de kant elkaar aankijken. Zuinig aan ons colaatje nippend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedereen ineens verlegen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bangquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bang
hoeveel dagen duurt dat eer de verlegenheid voorbij isquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ik mijn verlegenheid voorbij ben zul je me moeten onderbreken ben ik bang
T-Birdsquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonnebril op, kraag omhoog.
Mocht het pas zijn als ik weer thuis ben, dan laat ik het jullie nog wel wetenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoeveel dagen duurt dat eer de verlegenheid voorbij is
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Allemaal langs de kant elkaar aankijken. Zuinig aan ons colaatje nippend.
Topshow!![]()
Vooral geen oogcontact maken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonnebril op, kraag omhoog.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Topshow!![]()
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een lijst met liedjes van de karaoke?
Cola? Je hebt een hotel toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Topshow!![]()
Laat je verrassen johquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef D. het volgende:
Is er trouwens een lijst met liedjes van de karaoke?
Owwwwwquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.
Is net gebeurdquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Welke karaoke? We brullen gewoon met de playlist mee die SilverFox gemaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |