quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Lijkt me leuk, maar gaat mij helaas niet lukken....
Jammer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Doe maar luxe.quote:
Als je helemaal aan de andere kant van Nederland woont en ook graag een biertje of 3+ wilt meedrinken dan is het een mooie oplossing.quote:
Daar heb je gelijk in. Tof van je, hotels zijn hier volgens mij niet echt goedkoop.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je helemaal aan de andere kant van Nederland woont en ook graag een biertje of 3+ wilt meedrinken dan is het een mooie oplossing.
Mooi materiaal voor je boekquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik verstop mezelf ergens buiten en ga filmen
Dat is jammer. Misschien de volgende keer.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:34 schreef cafca het volgende:
Ik herken je heus wel aan je hoed en sleur je gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het terras staat er voor de rokers. Kan je zittend filmenquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Superquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, 1e beslissing gemaakt na een week wel niet x 3000, zet mij maar op de misschien lijst.
Kun je nog gewoon doortwijfelenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, 1e beslissing gemaakt na een week wel niet x 3000, zet mij maar op de misschien lijst.
zou wel super leuk zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
Kom je ook? Yes leukquote:
Dan kun je meteen dat ding meenemen dat ik nog van je krijgquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
Hoho, eerst maar eens op de gastenlijst zien te komen
Heb je het wachtwoord al gezegd dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
Je hebt het entreegeld nog niet overgemaaktquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef D. het volgende:
‘De eer’ had je toch al gehad?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan kun je meteen dat ding meenemen dat ik nog van je krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |