Dat is niet zo heel gek. Matthijs is tegelijkertijd heel erg goed als heel erg slecht in zijn vak. Hij is zo goed dat hij een programma als DWDD echt tot enorme hoogten heeft kunnen krijgen en hij kan ook echt wel van niets iets maken en ga zo maar door.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat gezeik over Matthijs altijd. Ondertussen wel onverminderd hoge kijkcijfers, dat lukt bijna niemand.
Dat is wel een beetje het jammere van nu. Iets is automatisch goed, omdat er veel mensen naar kijken of luisteren. Terwijl dat toch juist vrij onzinnig is.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat bedoel je met goedkope doelwitten?
Ik keek altijd met best veel plezier naar DWDD, maar sinds een aantal jaar vind ik Matthijs echt niet meer te hachelen.
Dat het dan toch veel kijkcijfers heeft, tja, er gaan ook veel mensen naar de Toppers.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Een Jan Smit gifje a Day keeps the doctor closeby.
Allicht. Uiteindelijk blijft het een kwestie van perceptie en smaak.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het jammere van nu. Iets is automatisch goed, omdat er veel mensen naar kijken of luisteren. Terwijl dat toch juist vrij onzinnig is.
quote:
Of iets leuks is, is uiteraard zeer persoonlijk. Sowieso kijk ik zelf ook genoeg naar simpele series, films en luister ook naar vrij standaard muziek. Maar om nou te zeggen dat iets goed is, omdat er veel mensen naar kijken of luisteren zegt vrij weinig. Dat kan namelijk met heel veel factoren te maken hebben.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allicht. Uiteindelijk blijft het een kwestie van perceptie en smaak.
Ik ook, lijkt erger te worden naarmate ik ouder wordt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik huil zowat elke dag wel een keer door ontroering van ietsDat is dan weer het andere uiterste
Nou, dat vind ik dus helemaal niet, maar waarom ik dat zeg heb ik ook al uitgelegd.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het jammere van nu. Iets is automatisch goed, omdat er veel mensen naar kijken of luisteren. Terwijl dat toch juist vrij onzinnig is.
Als jij wilt dat ik puur op jou doel, dan vind ik dat helemaal prima. Dan moet jij dat helemaal zelf weten.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus helemaal niet, maar waarom ik dat zeg heb ik ook al uitgelegd.
Je reageert op iets wat ik zeg... maar never mind.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik puur op jou doel, dan vind ik dat helemaal prima. Dan moet jij dat helemaal zelf weten.
Ik had meer over het algemeen, maar goed.
Ik vind eigenlijk dat we daar ook vanaf moeten, dat meteen stom is. We zijn het er allemaal over eens dat homo, lesbienne of transseksueel (of wat dan ook) zijn niet erg is, maar tegelijkertijd vinden we het ook allemaal eigenlijk niet kunnen om te dénken dat iemand het is.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
maar dat vond ik van mezelf gelijk stom om te denken
Ja nogalquote:Op maandag 13 januari 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
nou mijn zusje zei via Whatsapp: 'Oh ik dacht al van, is het een travestiet?', en dat vond ik toch best stom en simpel overkomen.
Maarja travestiet is ook weer iets anders.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
nou mijn zusje zei via Whatsapp: 'Oh ik dacht al van, is het een travestiet?', en dat vond ik toch best stom en simpel overkomen.
Maarja travestiet is ook weer iets anders.
Ik reageerde op Guana.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je reageert op iets wat ik zeg... maar never mind.
Laptop doe ik pas als deze definitief sterft, dus dat kan nog even duren (of nietquote:Op maandag 13 januari 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Guanabana heb je nog verder nagedacht over rijbewijs of laptop? Ik ben zelf ook weer een beetje gaan twijfelen over rijbewijs.
Oh nou dan wordt het een spectaculaire sprint van drie jaar!quote:Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Laptop doe ik pas als deze definitief sterft, dus dat kan nog even duren (of niet) Rijbewijs, mja, niet binnen nu en een jaar in ieder geval, ligt een beetje aan financiën ook.
Ojee, nu wordt het toch geen ding wie van ons eerder z'n rijbewijs heeft he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |