Nee, die kijk ik na het biatlon (net als de dames, en het langlaufen, en het schansspringen). Beetje druk op zo'n dagquote:Op zondag 12 januari 2020 14:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je de slalom nou niet live gekeken?
De Witrussische die hier niet gestart is kennelijk niet.quote:
Tinnitus.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dat irritante piep/fluitgeluidje dat ik al het hele weekeinde hoor bij het schaatsen?
Ja, dan zou ik het niet toevallig alleen bij het schaatsen horen hequote:
woont sinds haar 8ste in Friesland, dus is half Nederlandsquote:
Ik zit toevallig net even te kijken of ze ooit uberhaupt iets heeft gewonnen en nee. Sterker nog, haar Wiki-pagina houdt er na seizoen 2008/09 ook maar gewoon mee op.quote:
Kournikova on ice.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net even te kijken of ze ooit uberhaupt iets heeft gewonnen en nee. Sterker nog, haar Wiki-pagina houdt er na seizoen 2008/09 ook maar gewoon mee op.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hege_B%C3%B8kko
Voor schaatsen moet je dan ook gewoon op de Nederlandse pagina's kijken, daar gaat het in elk geval door tot en met 2010 en zijn de resultaten bijgewerktquote:Op zondag 12 januari 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net even te kijken of ze ooit uberhaupt iets heeft gewonnen en nee. Sterker nog, haar Wiki-pagina houdt er na seizoen 2008/09 ook maar gewoon mee op.
Dan wie?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dat is al een stuk beter jaquote:Op zondag 12 januari 2020 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor schaatsen moet je dan ook gewoon op de Nederlandse pagina's kijken, daar gaat het in elk geval door tot en met 2010 en zijn de resultaten bijgewerkt
Hoi Zjaak.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Herzog en Fatkulina doneren hun 1000 meter aan de wetenschap.
Een kwestie van tijd, ik heb er vrede mee.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent haar definitief kwijt aan de massa.
Hij heeft haar al een liesblessure bezorgd, dus Koen moet het voorlopig rustig aan doen.quote:
Je haar laten groeien doet wonderen heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 12 januari 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kwestie van tijd, ik heb er vrede mee.
Dit is gemeen.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je haar laten groeien doet wonderen heb ik uit betrouwbare bron
Als dat maar goed gaat op de kruising dan.quote:
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
Met de overwinning van Jutta heeft Nederland ook minstens een gelijkspel tegen Rusland qua gouden medailles. Maar die Russen gaan natuurlijk niet twee mass starts winnen.
Dat is hip. Ofzo.quote:
Triestquote:Op zondag 12 januari 2020 15:58 schreef superniger het volgende:
Aart Staartjes is dood.
https://www.ad.nl/show/aart-staartjes-81-overleden~a5ce7116/
quote:Op zondag 12 januari 2020 15:58 schreef superniger het volgende:
Aart Staartjes is dood.
Mijn kindertijd nu echt voorbijquote:Op zondag 12 januari 2020 15:58 schreef superniger het volgende:
Aart Staartjes is dood.
Wat een manier ook om aan je einde te komenquote:Op zondag 12 januari 2020 15:58 schreef superniger het volgende:
Aart Staartjes is dood.
Zeker, talentje hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:04 schreef -XOR- het volgende:
Annette houdt de microfoon wel goed vast.
Suggereer je nou iets?quote:Op zondag 12 januari 2020 16:04 schreef -XOR- het volgende:
Annette houdt de microfoon wel goed vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder Skarli had ze de aansluiting bij de subtop, dus ze heeft wel mogelijkheden. Maar waarom ze haar, zeker nu ze er niets van bakt, naar de pursuit willen halen volg ik niet helemaal.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
De Noren nemen onze kritiek op Hege Bokko serieus, hoor ik.
Vertel?quote:Op zondag 12 januari 2020 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koen had daar nog een heerlijke instagram-story over gisteren of eergisteren.
Alsof Krol en Nuis schoon rijden.quote:
Hij is nog niet binnen he.quote:
Oh ja, waar de commentatoren echt to-taal niet door hadden dat hij best hard gingquote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
Bijna net zo snel als dat toenmalige wereldrecord van Pekka Koskela.
Nuis rijdt naar het schijnt wel eens een scheve schaats.quote:
Welke WR's van 2002 zijn nog niet op laagland verbroken?quote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tijd van Van de Velde gebroken.
Lange afstanden bij de vrouwen denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke WR's van 2002 zijn nog niet op laagland verbroken?
Zonder iemand om naar te rijden op de kruising.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
die slotronde was echt niet normaal, op 600 m zag het er nog gewoon uit, niks bijzonders
1.2 verval op de 1000m is echt bi-zar.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:24 schreef vaarsuvius het volgende:
die slotronde was echt niet normaal, op 600 m zag het er nog gewoon uit, niks bijzonders
Nuis had 0,99 seconden verval bij zijn WR, Davis driekwart secondequote:Op zondag 12 januari 2020 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
1.2 verval op de 1000m is echt bi-zar.
Dubbele punten is alleen maar bij een gelijke stand.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
Ik stel de score vast bij naar 7-5. Of 7-10, eigenlijk.
In het voetbal wel maar ja dit is schaatsen hè, dan werkt alles anders!quote:Op zondag 12 januari 2020 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dubbele punten is alleen maar bij een gelijke stand.
NL nog 2 bonuspunten voor jutta?quote:Op zondag 12 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In het voetbal wel maar ja dit is schaatsen hè, dan werkt alles anders!
ISU misschien?quote:Op zondag 12 januari 2020 16:30 schreef vaarsuvius het volgende:
waar kun je ergens de ronde tijden (semi) live volgen online?
https://live.isuresults.e(...)etition/12/lap-timesquote:Op zondag 12 januari 2020 16:30 schreef vaarsuvius het volgende:
https://app.isuresults.eu(...)mpetition/12/resultsquote:Op zondag 12 januari 2020 16:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Dank u (en showtimer ook)quote:Op zondag 12 januari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
https://app.isuresults.eu(...)mpetition/12/results
Nuis is niet beter dan Krol dit seizoen, die was denk ik ook niet in de buurt gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:32 schreef Marcoss het volgende:
Maar het is onterecht dat Nuis aangewezen is voor het WK hoor!
Al was dit echt bizar hard van Kuli, alles valt daarbij in het niet
Wel de vraag waar hij allemaal nog mag starten de komende jaren..quote:Op zondag 12 januari 2020 16:23 schreef Aguero het volgende:
Richting de 1.06 op een laaglandbaan, niet te geloven.
Maar wel beter dan wat Ntab en Verweij dit weekend gepresteerd hebben.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nuis is niet beter dan Krol dit seizoen, die was denk ik ook niet in de buurt gekomen.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:35 schreef Em31 het volgende:
Die Russen mogen dus wel gewoon meedoen aan de WK afstanden enzo?
Dit jaar nog wel waarschijnlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ja, ze zijn niet geschorst door de ISU.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ritsma zei gisteren dat er na het seizoen een beslissing genomen zou worden en dat het WK dus best het (voorlopig) laatste grote toernooi van Kuli kan worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet geschorst door de ISU.
Verder dan Spasiba en dobre oetre komen de meesten niet hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog even aan mijn Russisch werken.
Of Pavel aan z'n Nederlands. Al jaren profschaatser en nog steeds niet vloeiend Nederlands sprekenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog even aan mijn Russisch werken.
Stays in Vlado Veljanoski?quote:
Kan niet, kan niet!!quote:Op zondag 12 januari 2020 16:51 schreef showtimer het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)record-op-1000-meter
Urban
Ik vind de massastart eigenlijk best een leuke event inmiddels.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Een hypetrailer voor de immer saaie nikszeggende massastart.
Wat vind je er leuk aan dan? Ik zie het oprecht niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de massastart eigenlijk best een leuke event inmiddels.
Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan? Ik zie het oprecht niet.
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.
Tuurlijk, er zijn er altijd wel wat die voordeel hebben. Maar goed, tja, ik vind het gewoon best leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.
Blitzkrieg.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
Zij rijdt toch altijd alle gaten dicht?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
quote:
die italiaanse had Wijfje nog kunnen kloppen, dus dat was gevaarlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Schouten had de titel weg kunnen geven aan Wijfje, wil toch zelf te graag
Neemt niet weg dat er letterlijk niemand (?) aangevallen heeft.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat Wim geen fan is van dit onderdeel, maar wel fijn dat hij dat niet zo laat merken
Nu eerst de koppelkoers, met voor Belgie Bart Swings en Kenny de Ketele.quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we echt niks beters dan de broer van Wim Stoetinga?
Hij keek wat scheelquote:Op zondag 12 januari 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het? Ik hoorde het lachen maar ik keek net niet.
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het? Ik hoorde het lachen maar ik keek net niet.
"wat" scheel? hij trok gewoon een flink scheel gezichtquote:
Mondialisering!quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Aguero het volgende:
Geen Russisch of Nederlands goud.
Dit had ik niet voor mogelijk gehouden.
Aardige klap ookquote:Op zondag 12 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was wel een goeie painface van Jorrit.
Hansie?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schoonzoon van Van Kasteren is on it.
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
Iemand zit nu in totale paniek het Belgische volkslied te zoeken op Youtube.
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
Iemand zit nu in totale paniek het Belgische volkslied te zoeken op Youtube.
quote:Op zondag 12 januari 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Bij hem was het toch juist ook duidelijk dat hij een keer wat gebruikt had?
quote:Zijn uit 2012 stammende dopingovertreding had hem eerder ook al van het olympische ijs in Sotsji gehouden. Hij was betrapt tijdens de WK voor junioren en kreeg een schorsing van twee jaar aan zijn broek. "Toen ik 17 was, zijn er stoffen uit een energiedrank in m'n bloed gevonden", licht Koelizjnikov toe. "Maar als je de bijsluiter leest, weet je dat daar geen steroïden in zitten."
Daar heeft hij zijn straf voor uitgezeten.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:47 schreef Em31 het volgende:
Bij hem was het toch juist ook duidelijk dat hij een keer wat gebruikt had?
Jij bent duidelijk niet bekend met de edele duivensport.quote:
wel als dat land een geschiedenis van fraude en gecentraliseerde doping programma's heeft zoals Rusland. Gewoon 4 jaar buitensluiten van ALLES en in die 4 jaar mogen ze schoon schip maken intern en als dat er een beetje goed uitziet mogen ze weer mee spelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn straf voor uitgezeten.
Ik ben helemaal voor levenslang schorsen als iemand betrapt wordt, maar helaas is dat niet de regel. Iemand anders/zwaarder straffen omdat hij uit een bepaald land komt slaat nergens op.
Ja snap ik, maar in dat interview deden ze dus dat het allemaal vroeger zo frustrerend voor hem is geweest. Dat zal best, maar is toch een beetje anders als je dat toen gewoon zelf veroorzaakt hebt.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heeft hij zijn straf voor uitgezeten.
Ik ben helemaal voor levenslang schorsen als iemand betrapt wordt, maar helaas is dat niet de regel. Iemand anders/zwaarder straffen omdat hij uit een bepaald land komt slaat nergens op.
Je kan je als sporter ook distantiëren van zo'n affaire en in een ander land gaan trainen. Dan heb je wat mij betreft een punt en moet je toegelaten worden tot de grote toernooien.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wel als dat land een geschiedenis van fraude en gecentraliseerde doping programma's heeft zoals Rusland. Gewoon 4 jaar buitensluiten van ALLES en in die 4 jaar mogen ze schoon schip maken intern en als dat er een beetje goed uitziet mogen ze weer mee spelen.
maar liever duiken ze weer in de slachtofferrol...
Wat kan een willekeurige sporter daar aan doen en waarom straf je die voor het geboren zijn in een land?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wel als dat land een geschiedenis van fraude en gecentraliseerde doping programma's heeft zoals Rusland. Gewoon 4 jaar buitensluiten van ALLES en in die 4 jaar mogen ze schoon schip maken intern en als dat er een beetje goed uitziet mogen ze weer mee spelen.
maar liever duiken ze weer in de slachtofferrol...
Je kunt natuurlijk wel de nationale bond schorsen bij stelselmatige nalatigheid en/of actieve ondermijning aangaande anti-dopingmaatregelen en de atleet onder neutrale vlag uit laten komen.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat kan een willekeurige sporter daar aan doen en waarom straf je die voor het geboren zijn in een land?
Als het op uiterlijk beslist wordt wellicht.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:00 schreef wimderon het volgende:
Concurrentie van Alusalu. Hou je op Herbert.
Over wie ging dit?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:00 schreef wimderon het volgende:
Concurrentie van Alusalu. Hou je op Herbert.
Energiedrank? Was toch een neusspray? En de meldonium was natuurlijk eenmalig. Gewoon opflikkeren met die recidivist, twee keer betrapt had gewoon levenslange schorsing moeten zijnquote:
Hij stond ook niet bepaald juichend op het podium. Die weet al lang dat hij zijn titels binnenkort weer in mag leveren.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Energiedrank? Was toch een neusspray? En de meldonium was natuurlijk eenmalig. Gewoon opflikkeren met die recidivist, twee keer betrapt had gewoon levenslange schorsing moeten zijn
Wellicht over het feit dat alusalu 4e werd op de spelen bij de Mass start.quote:
Meldonium is ie niet voor veroordeeld en was ook toegestaan. Als je streng wil zijn en regels wil hanteren dan moet je geen veroordelingen erbij gaan verzinnen.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Energiedrank? Was toch een neusspray? En de meldonium was natuurlijk eenmalig. Gewoon opflikkeren met die recidivist, twee keer betrapt had gewoon levenslange schorsing moeten zijn
Waarom? Is daar enige aanleiding voor?quote:Op maandag 13 januari 2020 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij stond ook niet bepaald juichend op het podium. Die weet al lang dat hij zijn titels binnenkort weer in mag leveren.
Was niet meer toegestaan in 2016, hij glipte er echter tussendoor omdat de testmethoden niet duidelijk kunnen vaststellen wanneer de inname heeft plaats gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Meldonium is ie niet voor veroordeeld en was ook toegestaan. Als je streng wil zijn en regels wil hanteren dan moet je geen veroordelingen erbij gaan verzinnen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |