Nope. Alles is in Apeldoorn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Bulgarije was de nummer laatst in de Nations League van vorig jaar als ik me goed herinner. Die konden er helemaal niets van.
Hey maar hoe zit dat precies; nu speelt men de poulefase en over aantal maanden de halve en finale? Turkije in de halve zou wel eckt kut zijn.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Alles is in Apeldoorn.
SF en F zijn zaterdag en zondag. Schema Oranje in de OP gezet.
Sowieso vreemd dat het toernooi op de spelen zelf zo klein is met maar 12 deelnemende ploegen. Het wk en ek hebben het dubbele aantal. Dat zijn helaas ook de beperkingen die je krijgt met maar een zaal. Als je voor de poulefase een secundaire zaal erbij neemt kan je het toernooi net wat groter maken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef borisz het volgende:
In de meeste teamsporten de gastland + evt wereldkampioen + continentale kampioenen + dan een OKT. Een logisch systeem. Alleen in het volleybal is het dit keer omgedraaid eerst de intercontinentale qualifiers en dan een continentale. Vier jaar geleden was het omgedraaid. Bovendien was de World Cup nu ook een oefentoernooitje geworden.
Geen verbetering iig.
Net zoals vaker als het om sport gaat, zijn de netmanagers het probleem.quote:Het probleem ligt vooral bij de NPO. Voor dit toernooi hebben wij de rechten. Helaas willen de netmanagers van de NPO er geen ruimte voor vrij maken op een publieke zender. Gelukkig hebben we een livestream. Hopelijk gaat de NPO ooit inzien dat live sport (en evenementen/nieuws) uiteindelijk de toekomst is voor TV... Maar geniet vooral van de wedstrijden, waar je ook kijkt!
Ze willen bij de Olympische Spelen vooral heel graag aantal deelnemende sporters beperken. Dat hakt er bij de teamsporten nogal in.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat het toernooi op de spelen zelf zo klein is met maar 12 deelnemende ploegen. Het wk en ek hebben het dubbele aantal. Dat zijn helaas ook de beperkingen die je krijgt met maar een zaal. Als je voor de poulefase een secundaire zaal erbij neemt kan je het toernooi net wat groter maken.
Ze speelde gisteren ook maar matig.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:02 schreef TheArt het volgende:
Geen Sloetjes vandaag, achtergebleven in het hotel.
Setratio telt en Polen heeft in de gewonnen wedstrijd tegen Bulgarije al een setje laten liggen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:54 schreef DeeBee het volgende:
WIJ mogen hossen!
Netjes.
Nederland is nog niet geplaatst toch? Polen en Azerbaijan kunnen ook nog op 6 punten komen?
Ah ja, rekende die scenario's even raar, maar in het scenario dat drie ploegen 2x volle winst pakken kan Polen niet beter dan 6-4 setratio doen vs. de 6-3 van NL inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Setratio telt en Polen heeft in de gewonnen wedstrijd tegen Bulgarije al een setje laten liggen.
Uiteindelijk nog gewonnen zelfs, maar dat maakte voor beiden eigenlijk niet zoveel meer uit..quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:11 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland wint toch nog een setje bij de mannen. Nog wel 2-1 in sets achter tegen Frankrijk.
Ja maar nu zie je niet echt de besten tegen de besten op de OS omdat er relatief weinig Europese ploegen meedoen aangezien er ook plek moet zijn voor de mindere goden uit andere continenten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze willen bij de Olympische Spelen vooral heel graag aantal deelnemende sporters beperken. Dat hakt er bij de teamsporten nogal in.
Van de ene kant niet zo erg, omdat je bij de OS toch graag de besten tegen de besten wil zien. Nadeel is alleen dat er wel veel druk komt op het kwalificeren, en de wijze van kwalificatie in grote mate bepaalt wie er mee kunnen doen.
Nogal logisch na die ziekte en het draaide gisteren echt prima.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:30 schreef ijs_beer het volgende:
Ook geen Sloetjes in de basis vandaag, zit al wel weer bij de selectie.
Joh, je meent het.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogal logisch na die ziekte en het draaide gisteren echt prima.
Ach Duitsland, België en Turkije zijn allemaal aan elkaar gewaagd dus dat geeft niet zoveel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Werkvolleyball dit....
Denk Duitsland in de halve finale dus...
Heel twijfelachtig ja.quote:
Nee, die kon ik er op basis van het beeld ook niet uithalen.quote:
Als ik mij goed herinner: 2x per set, en als je gelijk krijgt mag je je challenge houden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:32 schreef chufi het volgende:
Hoevaak mogen ze challengen? Of onbeperkt?
OK .. ja gelijk is behoud dat weet ik ook wel.. Maar soms lijkt het of er tig x gechallenced wordt ..quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner: 2x per set, en als je gelijk krijgt mag je je challenge houden.
Dat kan, omdat de hoofdscheidsrechter zelf die eerste challenge aanvroeg en dat had ie gewoon niet moeten doen. Hij had gewoon op zijn lijnrechter af moeten gaan, die het bij het rechte eind had.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, die kon ik er op basis van het beeld ook niet uithalen.
Ik wist ook niet dat je 2x kon challengen op hetzelfde punt trouwens.
Oh, was dat het. Die had ik even gemist.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan, omdat de hoofdscheidsrechter zelf die eerste challenge aanvroeg en dat had ie gewoon niet moeten doen. Hij had gewoon op zijn lijnrechter af moeten gaan, die het bij het rechte eind had.
Waardeloos zo.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:04 schreef Marcoss het volgende:
Frankrijk gewonnen van Slovenië bij de mannen, betekent dat beide finalisten van het laatste EK niet naar de Spelen gaan
Nevermindquote:
quote:
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef chufi het volgende:
mag je de bal met hoofd of voet spelen?
Duitsland is de afgelopen weken in de oefenwedstrijden 3x verslagen dus ik zie dat wel goed komen. Denk dat we Polen weer terugzien in de Finale.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:41 schreef TheArt het volgende:
Tegen Duitsland dus zaterdag. Het maakt allemaal niet zo heel veel uit. NL speelde vandaag niet echt goed, knokte wel voor wat het waard was, maar het klopte vandaag gewoon net niet helemaal.
Ja vermoedelijk wel en dan gaan we er over ..quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Duitsland is de afgelopen weken in de oefenwedstrijden 3x verslagen dus ik zie dat wel goed komen. Denk dat we Polen weer terugzien in de Finale.
Voor zondag nog wel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
Jammer. Maar beter nu dan zondag.
zijn er nog kaarten?
Zeker weten? Gebeurt niet vaak dat het zo fout staat op Wikipedia (daar staat het andersom).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Riofan83 het volgende:
Halve finale morgen Nederland-Duitsland om 17.15 uur.
Later op de avond Polen-Turkije.
Het klopt ja, NL om 17.15.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weten? Gebeurt niet vaak dat het zo fout staat op Wikipedia (daar staat het andersom).
Inderdaad, nu al 6-5 achter!1!!1quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:19 schreef superniger het volgende:
Dit gaat nu al fout voor Nederland.
Lopen constant achter de feiten aan.quote:
Die gaat dit team niet halen hoor.quote:
Nouja, ik zou het dan alsnog niet redden hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:34 schreef TheArt het volgende:
Servicedruk is er net als tegen Polen totaal niet en dan heb je het tegen elke tegenstander lastig.
Ja dat zeg ik. Maar toen schakelde ik in en was het uit met de pret.quote:
Scheids floot af omdat de bal aan Duitse kant op de grond zou zijn geweest, maar dat was ie dus niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moest dat punt nu worden overgespeeld?
Volgens mij had de scheids alvast afgefloten voor een bal op de grond, hoewel het punt dus echt direct erna alsnog naar Nederland ging. Maarja, afgefloten is afgefloten en dat was dus onterecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moest dat punt nu worden overgespeeld?
Dat kan wel zijn, maar Nederland is gewoon niet goed genoeg op dit moment.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij had de scheids alvast afgefloten voor een bal op de grond, hoewel het punt dus echt direct erna alsnog naar Nederland ging. Maarja, afgefloten is afgefloten en dat was dus onterecht.
Kortom, het zit tegen.
Duitsland is echt niet veel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar Nederland is gewoon niet goed genoeg op dit moment.
Vooral irritant dat je 2x opnieuw moet serveren nadat je de eerste Duitse aanval wel gewoon overleeft hebt. Dat is nogal cruciaal bij volleybal namelijk, dat je als serverende partij überhaupt in de rally komt.quote:
De Big Points.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, deze set had je dus echt niet mogen weggeven, want Duitsland is echt niet beter, ofzo.
Maar ja, dit wordt zo vaak beslist op details in dit soort wedstrijden, en dat weet je.
Nja, op de big points hebben ze het niet echt weggegeven in dit geval.quote:
Vergeet de waterpolodames nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt geen Nederlandse volleybalsters in Tokyo.
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet de waterpolodames niet
Zeker waar. Hopelijk blijft mijn vriendin naderhand nog bij me.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.
Het is niet over tot Beth Ditto zingt.quote:
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.
Gelukkig is er nog het altijd mooie hockey.
Net als bij handbal, altijd arbitrairquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.
Ik vind de onderwateractie slecht te volgen en zo'n sport gaat ook niet echt lekker met snelheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.
Zo niet, dan mis je niks. Wat moeten we met een vriendin die sport niet waardeert?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Hopelijk blijft mijn vriendin naderhand nog bij me.
Tsja, dat vraag ik me soms ook af. Ze vindt het alleen leuk als er Nederlanders meedoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo niet, dan mis je niks. Wat moeten we met een vriendin die sport niet waardeert?
Je hoeft al die soorten niet te kijken hèquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hoeft al die soorten niet te kijken hè
Net zoals je ook volleybal kan kijken zonder Nederlandse inbreng.
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.
Bij de winterspelen mochten ze alleen twee sporten niet uitzenden. Zal hier hetzelfde zijn. Geen idee welke sporten dat zijn, trouwens. Misschien weet een kenner (lees: heywoodu of TheArt) dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?
Wat is er ouderwets aan dameshandbalquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.
Waarschijnlijk via de streams is alles wel te volgen. Maar op tv, waarschijnlijk enkel zwemmen en hockey en waar we medaille kansen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?
Dat wordt ook altijd wel overdreven. Al lult de NOS wel iets te veel, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.
En dan herhalingen van herhalingen van sporten die ze al live hebben uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd wel overdreven. Al lult de NOS wel iets te veel, ja.
Het scheelt wel dat de sport nu vooral op de tijd is dat Jan met de pet niet kijkt, dus dan zal het livesportquotum wat hoger liggen.
Ze hebben vanmiddag alweer hun intenties laten zien door doodleuk door twee medailleceremonies heen te gaan zwetsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd wel overdreven. Al lult de NOS wel iets te veel, ja.
Het scheelt wel dat de sport nu vooral op de tijd is dat Jan met de pet niet kijkt, dus dan zal het livesportquotum wat hoger liggen.
Kiki Bertens en Demi Schuurs gaan iedereen slopen in Tokyo.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
@Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er ouderwets aan dameshandbal
Medailleceremonies laten ze op bijna geen enkele zender zien. Zeker op de OS, waar er genoeg LIVE SPORT is vind ik ceremonies overbodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag alweer hun intenties laten zien door doodleuk door twee medailleceremonies heen te gaan zwetsen.
Oh, geen elektronische hulpmiddelen bij de arbitrage, etc.quote:
Zeker omdat de ceremonies toch verneukt zijn door ze véél te laat te houden ipv gewoon na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Medailleceremonies laten ze op bijna geen enkele zender zien. Zeker op de OS, waar er genoeg LIVE SPORT is vind ik ceremonies overbodig.
Weet jij welke sporten Eurosport Exclusive zijn tijdens de spelen? Of is dat nog altijd niet bekend?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:40 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb toch het gevoel dat Duitsland wel in de flow zit."
Scherpe analyse.
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet jij welke sporten Eurosport Exclusive zijn tijdens de spelen? Of is dat nog altijd niet bekend?
Plakken worden pas uitgedeeld in Tokio.quote:
HI ha hoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plakken worden pas uitgedeeld in Tokio.
Vooral die 2e mag je nooit zo spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En dan twee zulke rukpunten spelen
Is niet best vandaag he.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:49 schreef Szura het volgende:
Dijkema met haar ranzige slechte set-ups
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
En zometeen uiteraard de 'wij hadden dit echt niet zien aankomen' act. Neerstortende speelsters, mensen die elkaar huilend in de armen vallen. Iedereen met een beetje realisme had dit al van mijlenver zien aankomen.
Ik dacht dat sommige punten voor spek en bonen gespeeld werden. Dus blij met deze mededeling.quote:
Ditquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:53 schreef VoMy het volgende:
Matig. Het zat niet mee maar ze dwingen ook echt helemaal niets af.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:53 schreef superniger het volgende:
Hier verder.
MOL / WIDM Livetopic - Afl.1 en Moltalk van zaterdag 11 januari! #1
Dat jointje had je toch niet moeten doenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
En zometeen uiteraard de 'wij hadden dit echt niet zien aankomen' act. Neerstortende speelsters, mensen die elkaar huilend in de armen vallen. Iedereen met een beetje realisme had dit al van mijlenver zien aankomen.
Je zag het toch al bij de NL en de WC vorig jaar aankomen..... dit team is subtop van de wereld, geen top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof dit team totaal de potentie niet zou hebben ofzo.
Nederland maakt wel echt niks meer af.
Dat is natuurlijk niet een kwaliteit dat makkelijk te trainen is. Dat moet ook in iemand zitten. Als je een selectie hebt waar dat niet in zit, heb je wel een probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:55 schreef TheArt het volgende:
En dan komt weer uit wat Guidetti voor het toernooi zei. Als het moeilijk wordt voor de volleybalsters, ligt het altijd aan de coach. Niemand staat op, iedereen wil het liefst wegduiken.
En dat geldt voor Duitsland exact zo..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zag het toch al bij de NL en de WC vorig jaar aankomen..... dit team is subtop van de wereld, geen top.
Het grote probleem is dat er geen leider in dit team zit. De Kruijff heeft dat wel, maar door haar positie krijgt ze weinig ballen. Alle topteams hebben iemand die je onder elke omstandigheid kan aanspelen en die op de moeilijke momenten die bal er gewoon inslaat. Dat had Sloetjes lang, maar nu toch al een jaar lang niet. Vergelijk dat met Boskovic bij Servië, Egonu bij Italië, Stysiak bij Polen, Zhu Ting bij China, Lippmann nu bij Duitsland, je moet gewoon iemand hebben die er ook op de echt belangrijke momenten staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:57 schreef Marcoss het volgende:
Nederland mist ook wel een afmaker die je altijd aan kan spelen, zoals Sloetjes dat vroeger wel meer had..
Klopt. En daar verlies je kansloos van.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat geldt voor Duitsland exact zo..
Maar gelukkig had jij dat allemaal aan zien komen! Juist ja..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. En daar verlies je kansloos van.
Ja. Jij niet dan? Dan ben je of gewoon naief of heb je een plank voor je harsens. Of je volgt het normaal gesproken niet, kan ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar gelukkig had jij dat allemaal aan zien komen! Juist ja..
Inderdaad ja.... was sowieso al een rare keuze om iemand te halen die amper Engels spreekt en zijn speelsters aanwijzingen laat vertalen... wat een kwastquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kent de spelers niet zo goed en is ook moeilijk te verstaan, wat moet je met zo’n coach..
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Jij niet dan? Dan ben je of gewoon naief of heb je een plank voor je harsens. Of je volgt het normaal gesproken niet, kan ook.
In elk geval beter te verstaan dan die amerikaan, de laptopcoach.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kent de spelers niet zo goed en is ook moeilijk te verstaan, wat moet je met zo’n coach..
Tsja dat was het risico van een nieuwe coach aan te stellen nadat Morrison werd ontslagen, maar met Morrison verdergaan kon ook echt niet. En de helft van het team spreekt Italiaans, dus wat dat betreft is het geen probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Tuurlijk wil hij dat. Hij kan slechts 10 minuten na een verloren OKT zeggen dat het de stomste keuze ooit was...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alberda wil we door met die Italiaan
Maar het was ook gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, ik ben nog net op tijd voor alle 'zie je wel, Nederland is gewoon kut'-users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |