wat is met haar aan de hand idd...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Sloetjes lijkt het echte vuur ook gewoon kwijt te zijn....
edit: ze mag me keihard ongelijk geven
Over haar echte hoogtepunt heenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is met haar aan de hand idd...
Zo oud is ze nog niet toch? Kan me herinneren dat ze twee jaar geleden de vedette was en nu hoorde ik de NOS amper over haar afgelopen weekendquote:
Eerder een heel dun lijntje tussen onhoudbaar en niet in de wedstrijd. Die is nog zeker niet afgeschreven.quote:
Ze wordt dit jaar 30, maar lijkt steeds meer lichamelijk ongemak te hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo oud is ze nog niet toch? Kan me herinneren dat ze twee jaar geleden de vedette was en nu hoorde ik de NOS amper over haar afgelopen weekend
Olympische kwalificatieregels zijn in elke sport dramatisch inderdaad. Volleybal heeft ook echt een bespottelijk systeem waardoor de situatie nu is zoals ie is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:58 schreef RealistAtheist het volgende:
Wordt er maar 1 ticket vergeven voor de Olympische spelen? Ik vind het overigens wel vreemd als ze niet zouden gaan. 6e in de wereld ranking en 3e van Europa (achter Rusland en Servië) en dan niet mogen meestrijden om Olympisch goud?![]()
Maar goed, dat is wel vaker raar bij de Olympische spelen bij het surfen bijvoorbeeld waar van de nummer 1 en 2 van de wereld (Rijsselberghe en Badloe) maar 1 naar Tokyo mag.Waarom niet gewoon goud en zilver voor Nederland zoals bij het schaatsen wel gewoon kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |