Duitsland is echt niet veel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar Nederland is gewoon niet goed genoeg op dit moment.
Vooral irritant dat je 2x opnieuw moet serveren nadat je de eerste Duitse aanval wel gewoon overleeft hebt. Dat is nogal cruciaal bij volleybal namelijk, dat je als serverende partij überhaupt in de rally komt.quote:
De Big Points.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, deze set had je dus echt niet mogen weggeven, want Duitsland is echt niet beter, ofzo.
Maar ja, dit wordt zo vaak beslist op details in dit soort wedstrijden, en dat weet je.
Nja, op de big points hebben ze het niet echt weggegeven in dit geval.quote:
Vergeet de waterpolodames nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt geen Nederlandse volleybalsters in Tokyo.
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet de waterpolodames niet
Zeker waar. Hopelijk blijft mijn vriendin naderhand nog bij me.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.
Het is niet over tot Beth Ditto zingt.quote:
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.
Gelukkig is er nog het altijd mooie hockey.
Net als bij handbal, altijd arbitrairquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.
Ik vind de onderwateractie slecht te volgen en zo'n sport gaat ook niet echt lekker met snelheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.
Zo niet, dan mis je niks. Wat moeten we met een vriendin die sport niet waardeert?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Hopelijk blijft mijn vriendin naderhand nog bij me.
Tsja, dat vraag ik me soms ook af. Ze vindt het alleen leuk als er Nederlanders meedoen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo niet, dan mis je niks. Wat moeten we met een vriendin die sport niet waardeert?
Je hoeft al die soorten niet te kijken hèquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hoeft al die soorten niet te kijken hè
Net zoals je ook volleybal kan kijken zonder Nederlandse inbreng.
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.
Bij de winterspelen mochten ze alleen twee sporten niet uitzenden. Zal hier hetzelfde zijn. Geen idee welke sporten dat zijn, trouwens. Misschien weet een kenner (lees: heywoodu of TheArt) dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?
Wat is er ouderwets aan dameshandbalquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al het judo, wielrennen en handboogschieten streamen. Het is fijn als dan de TV van de NOS ook wat leuke sport uitzendt.
Waarschijnlijk via de streams is alles wel te volgen. Maar op tv, waarschijnlijk enkel zwemmen en hockey en waar we medaille kansen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zendt NOS wel alles uit dan met ES als hoofdzender?
Dat wordt ook altijd wel overdreven. Al lult de NOS wel iets te veel, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.
En dan herhalingen van herhalingen van sporten die ze al live hebben uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De NOS zendt waarschijnlijk 1 uur sport en 11 uur analyses per dag uit.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd wel overdreven. Al lult de NOS wel iets te veel, ja.
Het scheelt wel dat de sport nu vooral op de tijd is dat Jan met de pet niet kijkt, dus dan zal het livesportquotum wat hoger liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |