Duitsland is echt niet veel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar Nederland is gewoon niet goed genoeg op dit moment.
Vooral irritant dat je 2x opnieuw moet serveren nadat je de eerste Duitse aanval wel gewoon overleeft hebt. Dat is nogal cruciaal bij volleybal namelijk, dat je als serverende partij überhaupt in de rally komt.quote:
De Big Points.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, deze set had je dus echt niet mogen weggeven, want Duitsland is echt niet beter, ofzo.
Maar ja, dit wordt zo vaak beslist op details in dit soort wedstrijden, en dat weet je.
Nja, op de big points hebben ze het niet echt weggegeven in dit geval.quote:
Vergeet de waterpolodames nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Ik ben er bang voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wordt geen Nederlandse volleybalsters in Tokyo.
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen volleybal op de spelen kijken dus, maar het immer saaie damesvoetbal en het vrij matige en ouderwetse dameshandbal. Flop.
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet de waterpolodames niet
Zeker waar. Hopelijk blijft mijn vriendin naderhand nog bij me.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, en 20+ andere dingen. Top.
Het is niet over tot Beth Ditto zingt.quote:
Waterpolo is een prima kijksport. Alleen die scheidsrechters zijn altijd irritant.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik al helemaal een matige teamsport.
Gelukkig is er nog het altijd mooie hockey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |