abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190933641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:19 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hopelijk worden de mensen van Boeing snel overgevlogen en betrokken in het onderzoek.
Dat zal geen kans hebben. Worden gelijk opgehangen door de terroristen in Iran
pi_190933722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Kan me zomaar voorstellen dat Iran daar nu even niet op zit te wachten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:34 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Dat zal geen kans hebben. Worden gelijk opgehangen door de terroristen in Iran
Waarom? :')

quote:
Onderzoek
Het crashonderzoek zal worden geleid door de Iraanse autoriteiten, ondersteund door de luchtvaartautoriteiten van Oekraïne, vliegtuigbouwer Boeing en motorfabrikant CFM International. Normaal gesproken wordt ook de onderzoeksautoriteit uit het land waar het vliegtuig is gebouwd bij het onderzoek betrokken (in dit geval de Amerikaanse NTSB). Mogelijk wordt dit verhinderd door de Iraans-Amerikaanse spanningen.
https://www.luchtvaartnie(...)uitvoering-naar-iran
pi_190933774
Gewoon nergens aan meewerken, dan komt het wel goed.

Doet Rusland ook. Tering dat Rusland daar gewoon mee weg komt zeg. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:44:15 #105
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190933816
quote:
Eerst zien, dan geloven. Die hebben helemaal geen zin in Amerikaanse bemoeienis nu.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:51:12 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_190933935
quote:
Volgens mij is het dan ook de bedoeling dat de zwarte dozen naar een onafhankelijk overheidsorgaan gestuurd worden. En in deze kan ik me voorstellen dat ze niet naar de Verenigde Staten gestuurd worden.
Zo zijn de zwarte dozen van Ethiopian Airlines Flight 302 vorig jaar opgestuurd naar Frankrijk om daar uitgelezen te worden door het Franse Bureau of Enquiry and Analysis for Civil Aviation Safety.

"Experts say a conflict of interest likely stopped the boxes from being sent to the U.S., since Boeing, which manufactures the 737 Max 8 aircraft that crashed, is based in the States. "

Dus als Iran alle geruchten de kop in wil drukken volgen ze het voorbeeld van Ethiopie en sturen ze de zwarte dozen voor onafhankelijke analyse naar Frankrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 08-01-2020 13:42:07 ]
pi_190934014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Volgens mij is het dan ook bedoeling dat de zwarte dozen naar een onafhankelijk overheidsorgaan gestuurd worden. En in deze kan ik me voorstellen dat ze niet naar de Verenigde Staten gestuurd worden.
Zo zijn de zwarte dozen van Ethiopian Airlines Flight 302 vorig jaar opgestuurd naar Frankrijk om daar uitgelezen te worden door het Franse Bureau of Enquiry and Analysis for Civil Aviation Safety.

"Experts say a conflict of interest likely stopped the boxes from being sent to the U.S., since Boeing, which manufactures the 737 Max 8 aircraft that crashed, is based in the States. "

Dus als Iran alle geruchten de kop in wil drukken volgen ze het voorbeeld van Ethiopie en sturen ze de zwarte dozen voor onafhankelijke analyse naar Frankrijk.
Klopt, ze weten zelf niet waar ze naartoe gestuurd moeten worden.

quote:
Ali Abedzadeh also said it was not clear which country Iran would send the box to so that its data could be analyzed, semi-official Mehr news agency reported.
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:02:03 #108
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_190934119
quote:

Was het een 737 MAX-8? Die waren volgens mij nog altijd aan de grond gehouden. Andere nieuwsberichten hadden het over een 737-800, dat is geen MAX maar een NG.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:03:12 #109
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190934137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Was het een 737 MAX-8? Die waren volgens mij nog altijd aan de grond gehouden. Andere nieuwsberichten hadden het over een 737-800, dat is geen MAX maar een NG.
Die quote gaat over het incident met Ethiopian.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190935129
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Van Teheran naar Kiev is niet boven oorlogsgebied. Je bent snel boven de Kaspische Zee, ver van de brandhaarden van Irak.
Dit in tegenstelling tot de MH 17 destijds..
Met de US die 52 Iraanse doelen in het vizier heeft om direct aan te vallen, zal voor Iraanse luchtverdediging het hele land afgespeurd worden op inkomende raketten/bommen.
.
pi_190935648
quote:

[..]

Volgens mij is het dan ook de bedoeling dat de zwarte dozen naar een onafhankelijk overheidsorgaan gestuurd worden. En in deze kan ik me voorstellen dat ze niet naar de Verenigde Staten gestuurd worden.

Maar laat in dit geval Frankrijk net de grote concurrent van Boeing herbergen.
pi_190935872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:29 schreef Frutsel het volgende:
Aviation_NewsTW twitterde op woensdag 08-01-2020 om 08:19:23 The passenger information of #Ukraine airlines flight #PS752 • Ukrainian citizens- 11• Iranian citizens - 71 • Canadian citizens -73 • German citizens - 4 • British citizens - 3 • Swedish citizens - 8 • Afghanistan citizens - 6 https://t.co/0kJVRH8W1Z reageer retweet
Vooral Canadese en Iraanse passagiers dus.
Als dit een fout van Iran was dan kunnen ze dit nooit toegeven. Om ultiem gezichtsverlies te voorkomen zullen ze er alles aan doen om dit op een technisch probleem te laten lijken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 8 januari 2020 @ 14:14:37 #113
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190936009
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_190936012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vooral Canadese en Iraanse passagiers dus.
Als dit een fout van Iran was dan kunnen ze dit nooit toegeven. Om ultiem gezichtsverlies te voorkomen zullen ze er alles aan doen om dit op een technisch probleem te laten lijken.
Denk ook Canadezen met Iraanse roots.

quote:
Twijfel

De Oekraïense ambassade in Iran meldde aanvankelijk dat sprake zou zijn van motorproblemen, maar kwam daar later op terug. De diplomatieke post beklemtoont in een nieuwe verklaring dat de oorzaak van de crash nog onduidelijk is. De premier van Oekraïne riep op een persconferentie in Kiev op niet te speculeren.
Tsja, je verwacht het niet.
  woensdag 8 januari 2020 @ 15:16:16 #115
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190936723
Zijn er foto's van de brokstukken? Als het met een SAM werd neergehaald verwacht je sporen van inslagen te zien...
are we infinite or am I alone
pi_190937233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 05:19 schreef Butjekef het volgende:
Neergeschoten door Iran!!1!1!!1!1!1!!
Maar dat kunnen ze dan toch wel zien? als het zo een raket is? Die iemand heeft afgeschoten nadat hij zijn bril thuis had laten liggen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190937278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Maar dat kunnen ze dan toch wel zien? als het zo een raket is? Die iemand heeft afgeschoten nadat hij zijn bril thuis had laten liggen?
Er schijnt ook een raket 80km uit koers geraakt te zijn. Het zou niet verbazen dat hier met raketten als met hagel geschoten is met bijbehorende gevolgen.
pi_190937491
wat ik niet helemaal begrijp; als Iran een raket heeft afgeschoten, dan staat die toch op elke VS radar en satelliet... de VS zit met alles wat ze hebben nu bovenop Iran om te kijken wat ze gaan doen. maar die zeggen niets.
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:36:00 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_190937638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:23 schreef pokkerdepok het volgende:
wat ik niet helemaal begrijp; als Iran een raket heeft afgeschoten, dan staat die toch op elke VS radar en satelliet... de VS zit met alles wat ze hebben nu bovenop Iran om te kijken wat ze gaan doen. maar die zeggen niets.
Het gaat hier om een opstijgend toestel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld MH17 is er geen BUK/SAM soortig systeem nodig om hem neer te halen.
Deze 737NG zou op geringe hoogte kwetsbaar zijn voor MANPADs, (vrijwel) niet waar te nemen op radar.

Als er satelliet beelden zijn gaan die echt wel volgen...
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:48:07 #121
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190937775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het gaat hier om een opstijgend toestel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld MH17 is er geen BUK/SAM soortig systeem nodig om hem neer te halen.
Deze 737NG zou op geringe hoogte kwetsbaar zijn voor MANPADs, (vrijwel) niet waar te nemen op radar.

MANPADS, niet MANPADs (de S staat voor system)

/mierenneuken ;)
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:49:37 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190937791
quote:

[..]

Die van de MH17 hebben we ook nog steeds niet gezien
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190937812
quote:

[..]

of de VS denkt, laat maar, anders hebben we weer een dingetje voor een conflict.
pi_190938751
Zit net te kijken naar de KLM (KL0809) die dagelijks van Amsterdam naar Kuala Lumpur vliegt. Die vloog tot gisteren dagelijks recht over Iran. Pas die van gisteravond maakte duidelijk een bocht bij de Zwarte zee en vloog verder ten noorden van Iran.

Lijkt echt een last minute beslissing rond 11u pm.
.
pi_190940117
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:51 schreef Fer het volgende:
Zit net te kijken naar de KLM (KL0809) die dagelijks van Amsterdam naar Kuala Lumpur vliegt. Die vloog tot gisteren dagelijks recht over Iran. Pas die van gisteravond maakte duidelijk een bocht bij de Zwarte zee en vloog verder ten noorden van Iran.

Lijkt echt een last minute beslissing rond 11u pm.
Zelfde als met de os25, Amsterdam Thailand.
  woensdag 8 januari 2020 @ 20:33:45 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_190940980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Schijnbaar zijn er ook problemen met de NG...

Artikel uit oktober 2019:

quote:
Structural cracks have been discovered in 38 737 NG's, or Next Generation jets. The cracks were found in inspections ordered by the Federal Aviation Administration a week ago. According to Boeing, as of Wednesday there had been 810 planes inspected, and 38 jets require repairs. That is roughly 5% of the planes that were inspected.
The cracks are on what is known as a "pickle fork," a part of the fuselage that helps to attach the wings to the aircraft. The problem was discovered when some used passenger jets were being stripped down for conversion to freighter jets, according to a person familiar with the problem. Boeing notified the FAA, which then ordered the inspections.
quote:
Boeing (BA) has not disclosed how many airlines have the 38 NG jets on which the new problems have been discovered. More than 100 airlines own some version of the planes covered by the inspection order. The jets are a version of the workhorse single-aisle airplane that Boeing sold just before the introduction of the 737 Max. Their model names are the 737-700, 737-800 and 737-900.
Boeing's statement suggests the fix for the NG planes is more straightforward than the solution to get the 737 Max back in the air. But it could not give a time frame for how long those planes will be grounded.
https://edition.cnn.com/2(...)grounding/index.html

Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_190942025
Reuters twitterde op woensdag 08-01-2020 om 20:55:29 Western intelligence agencies see no signs Ukraine airliner in Iran was shot down by a missile, Canadian security source says https://t.co/NyvODgaeBR https://t.co/ArbFpHDAc0 reageer retweet
pi_190944355
173 crashes met 737’s maar het aantal branden tijdens de vlucht is op 1 hand te tellen.
.
  donderdag 9 januari 2020 @ 00:37:18 #129
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_190944524
https://www.reddit.com/r/(...)s_over_iran/fdlfi66/

IIRC an Iranian F14 was being tracked and the airliner that wasn't responding was being tracked too. In the confusion and panic it wasn't realized that these two were seperate entities and they thought it was possible that an Iranian F14 was heading towards them while ignoring communication.
pi_190944667
quote:
Experts betwijfelen oorzaak neerstorten vliegtuig Iran
Luchtvaartdeskundigen zetten grote vraagtekens bij de conclusie dat een technisch mankement de oorzaak is geweest voor het neerstorten van het passagiersvliegtuig bij Teheran in Iran. Daarbij kwamen vanochtend alle 176 inzittenden om het leven.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-neerstorten-veel-te
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 januari 2020 @ 01:30:22 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190944709
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Bizar ook hoe snel al naar buiten komt van Iran dat het een technisch probleem was en geen terroristische actie.
Het wordt erg gesust allemaal.
Maar wij hebben Mark Rutte :') :r dus de onderste steen komt echt wel boven hoor :') :|W
Dat is bij de mh 17 ook gelukt :|W dus slaap zacht :')
pi_190944798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:11 schreef trein2000 het volgende:
Wat heeft Oekraïne er voor belang bij om te liegen dan? Ik gok gewoon op bizar toeval en een motorstoring.
Ik geloof niet in toeval al helemaal niet als deze bizar is.
pi_190944819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:16 schreef crystal_meth het volgende:
Zijn er foto's van de brokstukken? Als het met een SAM werd neergehaald verwacht je sporen van inslagen te zien...
Tegenwoordig hebben ze ook DEW.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_190944829
I
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 02:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik geloof niet in toeval al helemaal niet als deze bizar is.
Ik ben ook wel weer wat meer gaan twijfelen.
zie email 27 oktober
pi_190944975
Misschien was het een pelikaan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_190946664
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Bizar ook hoe snel al naar buiten komt van Iran dat het een technisch probleem was en geen terroristische actie.
Het wordt erg gesust allemaal.
Oekraine zei dat, niet Iran. Maar dat hebben ze later teruggenomen, alle opties blijven open.
  donderdag 9 januari 2020 @ 11:47:31 #137
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190947631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben ze ook DEW.
Directed-energy weapon? Dat lijkt me onwaarschijnlijk...
  donderdag 9 januari 2020 @ 12:20:52 #138
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190948043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef Peunage het volgende:
Reuters twitterde op woensdag 08-01-2020 om 20:55:29 Western intelligence agencies see no signs Ukraine airliner in Iran was shot down by a missile, Canadian security source says https://t.co/NyvODgaeBR https://t.co/ArbFpHDAc0 reageer retweet
Ik denk aan een heel ander verband: de luchthaven heeft een routine-inspectie van dit toestel overgeslagen omdat hun technici dringend ergens anders nodig waren. De luchtmacht was namelijk in hoogste staat van paraatheid.

In dat geval is er wel een verband met de luchtaanvallen, maar geen opzet/aanslag/verdwaalde raket.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 9 januari 2020 @ 12:26:20 #139
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190948120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:38 schreef Peunage het volgende:
Het Defense Support Program van de VS kan raketlanceringen detecteren (met infraroodsensoren die de hitte van de verbrandingsgassen zien). Is onderdeel van het early warning system (ICBMs), maar ook bommenwerpers met afterburner en bvb Scuds (tijdens de golfoorlog) worden gedetecteerd. De satellieten zitten in een geostationaire baan, de gevoeligheid van de sensoren komt overeen met een brandende lucifer op een afstand van enkele honderden kms.

Of alle SAMs genoeg hitte afgeven om (automatisch) opgemerkt te worden weet ik niet (het brandende vliegtuig zal zeker opgemerkt zijn), maar de data wordt pas op aarde gefilterd, en de ongefilterde data zal zeker bewaard worden, dus kunnen ze nadien nakijken of iets in de data wijst op de lancering van een SAM.

Voor de liefhebbers: The National Security Archive: Documenten over DSP (uit archieven en Freedom of Information Act requests). Document 13 vermeldt oa "numerous observations indicative of SAM activity" in oktober 1973 (Jom Kipoeroorlog).
pi_190948173
Op internet circuleren foto's waarop fragmentatie gaten lijken te zien op zowel de neus als het stabilo van het vliegtuig. Lijkt me toch een rare plek voor zulke gaten als dit zou moeten komen door een technisch mankement met een motor. Maarja ik ben natuurlijk geen expert.
pi_190948467
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:20 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik denk aan een heel ander verband: de luchthaven heeft een routine-inspectie van dit toestel overgeslagen omdat hun technici dringend ergens anders nodig waren. De luchtmacht was namelijk in hoogste staat van paraatheid.

In dat geval is er wel een verband met de luchtaanvallen, maar geen opzet/aanslag/verdwaalde raket.
Jij denkt dat dezelfde mensen die inspecties op de luchthaven doen ook verantwoordelijk zijn voor straaljagers van de luchtmacht?
  donderdag 9 januari 2020 @ 14:10:41 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190949316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:16 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zag ergens dat getuigen verklaarden dat het toestel als een vuurbal naar beneden kwam vallen.

Ik zet mijn geld op een fout van de Iraanse luchtverdediging, die op scherp stonden vanwege een verwachte Amerikaanse luchtaanval. Net zoals de Amerikanen per abuis ooit een Iraans passagierstoestel neerschoten. Net zoals de Oekrainse rebellen waarschijnlijk de MH-17 voor militair toestel hebben aangezien.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190949865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zag ergens dat getuigen verklaarden dat het toestel als een vuurbal naar beneden kwam vallen.

Ik zet mijn geld op een fout van de Iraanse luchtverdediging, die op scherp stonden vanwege een verwachte Amerikaanse luchtaanval. Net zoals de Amerikanen per abuis ooit een Iraans passagierstoestel neerschoten. Net zoals de Oekrainse rebellen waarschijnlijk de MH-17 voor militair toestel hebben aangezien.
Met alle Amerikaanse schijnwerpers op Iran gericht zou daar absoluut bewijs voor moeten zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:30 schreef LouieAnderson het volgende:
Op internet circuleren foto's waarop fragmentatie gaten lijken te zien op zowel de neus als het stabilo van het vliegtuig. Lijkt me toch een rare plek voor zulke gaten als dit zou moeten komen door een technisch mankement met een motor. Maarja ik ben natuurlijk geen expert.
N_Waters89 twitterde op woensdag 08-01-2020 om 14:39:54 Hey all, be careful about analysis of holes in various parts of the plane. For example: these images show the same piece, where at least some of the "holes" actually appear to be small rocks or other debris in higher resolution images. https://t.co/FKhLLMZXf5 reageer retweet
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:22:39 #144
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_190950162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

nee de transponder zend de identiteit van het vliegtuig voortdurend uit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:30:48 #145
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190950932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij denkt dat dezelfde mensen die inspecties op de luchthaven doen ook verantwoordelijk zijn voor straaljagers van de luchtmacht?
Nee. Maar als het leger reservisten oproept dan komt hun civiele baan even op de tweede plaats.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:44:00 #146
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190951131
Ik vermoed ook dat het zoiets is. Het is anders wel erg toevallig allemaal.
En zowel de VS als Iran hebben er eigenlijk toch niet zo'n zin in dat het allemaal uit de hand loopt nu, dus wordt het een beetje stilgehouden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:14:45 #148
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190952127
quote:
Ik hoop dat iedereen een beetje rustig blijft nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190952180
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190952254
Tsja over vergelding gesproken, Boeing is toch n Amerikaans bedrijf he.

En al die onschuldige mensen (zelfs Iraniërs, hun landgenoten) die dan in t vliegtuig zitten is dan 'collateral damage'.

Ik hoop dat ik het mis heb.

De beschietingen van de Amerikaanse legerbasis was dan ook niet meer dan n afleiding van dit.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')