SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Mocht iemand nog een actuele snack willen bestellen de komende tijd. Al krijgt het wel minpunten voor het verkeer spellen van Patietquote:Er is zelfs ook nog een Patatje golfoorlog die bestaat uit een patatje oorlog met als extra saus mosterd.
twitter:JenGriffinFNC twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:30:57I am told from US official these are short range ballistic or cruise missiles being fired from Iranian territory at multiple US bases and targets inside Iraq. https://t.co/xKh2NPiDyz reageer retweet
twitter:spectatorindex twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:38:32BREAKING: Unconfirmed reports that multiple US bases have been targeted reageer retweet
twitter:ABC twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:37:56MORE: A U.S. official confirms to @ABC News that ballistic missiles have been fired from inside Iran at multiple U.S. military facilities inside Iraq.The facilities include Erbil in northern Iraq and Al Asad Air Base in western Iraq, the official said. https://t.co/myq7nvXUgO reageer retweet
Sodeju, nou dat is dan morgen bommen op Teheran.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:40 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ABC twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:37:56MORE: A U.S. official confirms to @:ABC News that ballistic missiles have been fired from inside Iran at multiple U.S. military facilities inside Iraq.The facilities include Erbil in northern Iraq and Al Asad Air Base in western Iraq, the official said. https://t.co/myq7nvXUgO reageer retweet
Benieuwd of Trump vanavond nog reageerttwitter:Brasco_Aad twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:43:00Uncomfirmed: at least 20 dead US occupation soldiers in Ain al Assad alone.Remember, it's unconfirmed. reageer retweet
Ik gok binnen 10 minuten op Twitter.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:44 schreef skysherrif het volgende:
Benieuwd of Trump vanavond nog reageerttwitter:Brasco_Aad twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:43:00Uncomfirmed: at least 20 dead US occupation soldiers in Ain al Assad alone.Remember, it's unconfirmed. reageer retweet
Trump bestaat niet echt, het is een Twitterbot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok binnen 10 minuten op Twitter.
"Stability"twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 20:05:20Had a very good meeting with @kbsalsaud of Saudi Arabia. We discussed Trade, Military, Oil Prices, Security, and Stability in the Middle East! reageer retweet
Oh ironie. Als dit blufpoker was van 'm dan is vanavond misschien het bewijs dat hij het niet goed heeft ingeschat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Stability"twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 20:05:20Had a very good meeting with @:kbsalsaud of Saudi Arabia. We discussed Trade, Military, Oil Prices, Security, and Stability in the Middle East! reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:49 schreef Strani het volgende:
Nog steeds niks van Trump. Dan moet hij wel geraakt zijn door een raket.
Woordvoerder witte huistwitter:PressSec twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:49:05We are aware of the reports of attacks on US facilities in Iraq. The President has been briefed and is monitoring the situation closely and consulting with his national security team. reageer retweet
Ik zag het ja, maar dat is toch niet hetzelfde. Ik verwacht een korte tweet in hoofdletters.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]Woordvoerder witte huistwitter:PressSec twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:49:05We are aware of the reports of attacks on US facilities in Iraq. The President has been briefed and is monitoring the situation closely and consulting with his national security team. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar dat is toch niet hetzelfde. Ik verwacht een korte tweet in hoofdletters.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:53:20OOOH, BUTTONS! WHAT DOES THIS BUTTON DO? reageer retweet
twitter:thekarami twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:48:51reports that US airplanes have taken off from UAE. IRGC has already warned that if US launches attacks from UAE then UAE becomes legitimate target for retaliation. https://t.co/4oYh8XIGrG reageer retweet
Dat zou wel héél snel zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:54 schreef Momo het volgende:
twitter:thekarami twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:48:51reports that US airplanes have taken off from UAE. IRGC has already warned that if US launches attacks from UAE then UAE becomes legitimate target for retaliation. https://t.co/4oYh8XIGrG reageer retweet
Ik hoop niet dat er al te veel op Erbil zelf neer gaat dalen, daar zit een oom van mij met z'n werk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:40 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ABC twitterde op woensdag 08-01-2020 om 00:37:56MORE: A U.S. official confirms to @:ABC News that ballistic missiles have been fired from inside Iran at multiple U.S. military facilities inside Iraq.The facilities include Erbil in northern Iraq and Al Asad Air Base in western Iraq, the official said. https://t.co/myq7nvXUgO reageer retweet
Jeetjequote:Op woensdag 8 januari 2020 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel op Erbil zelf neer gaat dalen, daar zit een oom van mij met z'n werk.
Deel van de stad waar hij woont voelt hij zich altijd zo veilig "omdat er daar hartstikke veel Amerikanen zitten".
Ik hoop het ook, sowieso burgerslachtoffers vermijden lijkt me prioriteit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel op Erbil zelf neer gaat dalen, daar zit een oom van mij met z'n werk.
Deel van de stad waar hij woont voelt hij zich altijd zo veilig "omdat er daar hartstikke veel Amerikanen zitten".
Hoop ik ook. Zal op zijn vroegst morgen wel worden, het is nu drie uur 's nachts daar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeIk hoop dat je snel wat hoort van hem.
Ja precies. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zal op zijn vroegst morgen wel worden, het is nu drie uur 's nachts daar.
Halloquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Áls we gaan, dan denk ik aan o.a. Friesland, Veluwe (waar ik immers vandaan kom), Utrecht en naar een oom in Brabant. Een soort as dwars door het land, eigenlijk.
Zelfs als we ervan uitgaan dat burgerdoelen vermijden ook de prioriteit Iran is, dan nog is dit een gevaarlijk spel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, sowieso burgerslachtoffers vermijden lijkt me prioriteit.
Maar de USA heeft de tijd gehad om z'n doelen uit te zoeken...
Het is maar net hoe de wind staat...quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs als we ervan uitgaan dat burgerdoelen vermijden ook de prioriteit Iran is, dan nog is dit een gevaarlijk spel.
De raketten die daar vaak gebruikt worden zijn niet altijd de meest precieze. Als minder dan 5 procent terecht komt in een compleet ander land dan de bedoeling was wordt het al als een succes gezien.
Misschien een tikje overdreven, maar toch.![]()
Ik hou je eraan hoorquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 20:48:51In order to get elected, @BarackObama will start a war with Iran. reageer retweet
twitter:RiegerReport twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 03:48:12Trump on Nov. 16, 2011:“Our president will start a war with Iran because he has absolutely no ability to negotiate. He's weak and he's ineffective. So the only way he figures that he's going to get reelected — and as sure as you're sitting there — is to start a war with Iran.” https://t.co/usZFLiHnBw reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 22-10-2012 om 18:43:36Don't let Obama play the Iran card in order to start a war in order to get elected--be careful Republicans! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:23:53I predict that President Obama will at some point attack Iran in order to save face! reageer retweet
Iedereen kan wat op Twitter gooien, zelfs Donald Trump...quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
Dat van die straaljagers uit de UAE lijkt me misschien wat te voorbarig geweest, want dan was er nu wel meer over bekend zou je denken.
Precies.quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedereen kan wat op Twitter gooien, zelfs Donald Trump...
Iets met korreltjes zout
twitter:CarlaBabbVOA twitterde op woensdag 08-01-2020 om 01:35:25#Breaking Camp #Taji (Camp Cooke) has been hit by about 5 rockets, according to a military source. reageer retweet
Het zal vast allemaal wel weer rustiger worden binnenkort.quote:Op woensdag 8 januari 2020 01:39 schreef Nexum het volgende:
Ik word heel nerveus van dit hele gebeuren. Ik ga namelijk gelijk van het allerergste uit en das ni goed
Dat filmpjequote:Op woensdag 8 januari 2020 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 20:48:51In order to get elected, @:BarackObama will start a war with Iran. reageer retweet
twitter:RiegerReport twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 03:48:12Trump on Nov. 16, 2011:“Our president will start a war with Iran because he has absolutely no ability to negotiate. He's weak and he's ineffective. So the only way he figures that he's going to get reelected — and as sure as you're sitting there — is to start a war with Iran.” https://t.co/usZFLiHnBw reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 22-10-2012 om 18:43:36Don't let Obama play the Iran card in order to start a war in order to get elected--be careful Republicans! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:23:53I predict that President Obama will at some point attack Iran in order to save face! reageer retweet
quote:’Giovanca haalt niveau schoolkrant niet bij Op1’
Toevallig zag ik een stuk gisteren, en ze komt inderdaad wel erg veel tekort voor zo’n programma. Meer dan opstartproblemen in elk geval.quote:
Ja, het is nu ochtend in Washington.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
Goh, de wereld bestaat nog
Rond 5:30 was ik even wakker en checkte ik het nieuws op m'n mobiel. Toen was dat van dat vliegtuig inmiddels ook bekend. Even dacht ik dat de chaos nu echt compleet is. (Kan altijd nog zo zijn, natuurlijk.)
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als ik net ergens twee biljoen euro aan had uitgegeven zou ik ook overal zeggen dat het wel het beste ding ter wereld ooit is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:26 schreef Mandy040986 het volgende:
Die Trump moet ook in elke tweet zeggen dat het Amerikaanse leger het grootste en het beste is, hè. Man man man.
We zullen zien. Je verwacht toch eigenlijk vanavond al wel een militaire reactie.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is nu ochtend in Washington.
Ik denk dat Trump nog naar Fox news zit te kijken om te horen wat hij straks in zijn speech moet zeggen en wat voor actie hij moet ondernemen. Laten we dus hopen dat er een beetje een rustige host in het ochtendprogramma zit vandaag.
Ik weet niet of ik nog wel een militaire reactie verwacht, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen zien. Je verwacht toch eigenlijk vanavond al wel een militaire reactie.
Het is ook moeilijk te voorspellen. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Trump het hier nu gewoon bij zal laten zitten verder, of het op sancties houdt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel een militaire reactie verwacht, eerlijk gezegd.
Al kan dat ook de hoop zijn die voor zijn beurt spreekt.
Je zou zeggen dat dit een goed moment voor beide is om te stoppen, zonder dat beide veel gezichtsverlies lijden in eigen land. Maarja, dat klinkt logisch en we weten dat het zo niet meer werkt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te voorspellen. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Trump het hier nu gewoon bij zal laten zitten verder, of het op sancties houdt.
Da’s waar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als ik net ergens twee biljoen euro aan had uitgegeven zou ik ook overal zeggen dat het wel het beste ding ter wereld ooit is.
Als het alleen Trump was, die als puur alleenheerser op de troon zat daar, dan zou ik idd niet anders verwachten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te voorspellen. Maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Trump het hier nu gewoon bij zal laten zitten verder, of het op sancties houdt.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Da’s waar.![]()
Maar ik zie het vaker bij Amerikanen.
Die moeten altijd zeggen dat hun land het grootste en het beste ter wereld is.
Aan de andere kant, als Trump niets doet tegen een Iraanse aanval op Amerikaanse troepen zal het misschien weer als zwak gezien worden. We zullen zien.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit een goed moment voor beide is om te stoppen, zonder dat beide veel gezichtsverlies lijden in eigen land. Maarja, dat klinkt logisch en we weten dat het zo niet meer werkt.
Hopelijk heb je gelijk!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het alleen Trump was, die als puur alleenheerser op de troon zat daar, dan zou ik idd niet anders verwachten.
Ik denk echter wel dat ook hij in zijn acties nog enigszins, misschien niet geleid, maar eerder afgeremd wordt.
Ik zie hem een beetje als zo'n kandidaat in een oud spelprogramma, zo een waar iemand aan een bungee elastiek zit en ergens naartoe moet rennen. Hoe verder hij wil gaan, hoe moeilijker het wordt om daar te komen.
Een persoon uitschakelen met een dronestrike is iets heel anders dan echte militaire actie tegen een ander land op basis van iets wat amper een echte aanval genoemd kan worden met als doel vooral om het ego van de president te strelen.
Op 2 en 8 na een redelijk normaal lijstje toch?quote:
7 ga ik ook niet doen. Ik heb geen Alexa en wil er ook niet eenquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op 2 en 8 na een redelijk normaal lijstje toch?
FOK! hoort ook alles wat je zegt in de buurt van je telefoon of computer hoor. Alles.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
7 ga ik ook niet doen. Ik heb geen Alexa en wil er ook niet een
Nee ik ook niet, maar hypothetisch, als ik er een had...quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
7 ga ik ook niet doen. Ik heb geen Alexa en wil er ook niet een
Ik snap niet dat 10 nog op zo'n lijstje staat, alsof er iemand is die dat nog niet doetquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op 2 en 8 na een redelijk normaal lijstje toch?
Leek mij ook, maar misschien kinderen die hiervoor nog niet oud genoeg waren?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat 10 nog op zo'n lijstje staat, alsof er iemand is die dat nog niet doet
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar misschien kinderen die hiervoor nog niet oud genoeg waren?
Anders weet ik het ook niet idd.
Voor wat 3 betreft, richting bijen is wat ongebruikelijk, maar in gedachten jodel ik nog best vaak als ik bijv. in Excel op uhuhuhundo klik. Misschien gewoon een ESF-tic.quote:
Half uur te laat voor een praatje van amper tien minuten, waarvan nog het meeste gaat over hoe geweldig jijzelf bent. Ík zou er op werk niet mee wegkomen, gok ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Trump is laat, vast nog bezig met z'n laatste potje golf.
Opgelost:quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit blijft dus al twee dagen mega hangen bij mij.![]()
NEE. NEE. NEE.quote:
Je ontvangt de schriftelijke evaluatie binnen zeven tot tien wekenquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag in een ander topic op ESF gepost. Ik vond het wel spannend maar het ging redelijk geloof ik.
Tss. Een beetje je koffie buitenshuis drinken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag in een ander topic op ESF gepost. Ik vond het wel spannend maar het ging redelijk geloof ik.
Het was spannend, maar toch ook fijn?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Dapper van je hoor!quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Hij had beter Jordan Rim kunnen heten?quote:
Dat zal een spannende middag geweest zijn al.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Oh jeetje, spannendquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Je ontvangt de schriftelijke evaluatie binnen zeven tot tien weken
Living on the edge hequote:Op woensdag 8 januari 2020 18:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tss. Een beetje je koffie buitenshuis drinken.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was spannend, maar toch ook fijn?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:02 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Hij had beter Jordan Rim kunnen heten?
Ja, maar met mijn post elders heb ik de wereldstabiliteit wel enigszins op het spel gezet, vrees ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch goed dat de derde wereldoorlog weer even in de koelkast gezet lijkt te zijn.
Wat goed! Dus toch de grenzen verkend en er zelfs een stapje overheen gezet!quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
Ik moet ook af en toe een beetje mysterieus blijven hè, onverwachte dingen doenquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik herken je niet meer.
En dat allemaal met jouw hulp!quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat goed! Dus toch de grenzen verkend en er zelfs een stapje overheen gezet!
Pas maar op, straks ga je aan de thee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe een beetje mysterieus blijven hè, onverwachte dingen doen
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Avond!
Tijdens het uitlaten van Benji kwam ik een mevrouw tegen met een grote hond.
Benji liep er al vrolijk heen om ‘m te begroeten en die van haar leek ook wel blij. Maar die vrouw keek naar Benji, trok de hond dicht naar zich toe en liep met een enorme boog om hem heen, alsof ie gevaarlijk was.![]()
Het hielp ook niet dat ik begon te lachen denk ik.
Of dat ik zei dat ie nog niet gegeten had.
![]()
![]()
Druk druk druk, zelfs een paar uur gewerkt terwijl het eigenlijk mijn vrije dag isquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat allemaal met jouw hulp!
Hoe is het met jou vandaag?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Avond!
Tijdens het uitlaten van Benji kwam ik een mevrouw tegen met een grote hond.
Benji liep er al vrolijk heen om ‘m te begroeten en die van haar leek ook wel blij. Maar die vrouw keek naar Benji, trok de hond dicht naar zich toe en liep met een enorme boog om hem heen, alsof ie gevaarlijk was.![]()
Het hielp ook niet dat ik begon te lachen denk ik.
Of dat ik zei dat ie nog niet gegeten had.
![]()
![]()
Alles!quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeetje, spannendWat staat op het spel?
De mens zit vreemd in elkaar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oudere Noren die meteen heel angstig in je richting kijken wanneer je ze aanspreekt voor iets. Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben ook best groot en voor hen vast heel eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |