SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Krukkengenot.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smith-Neale was een keer op een toernooi heel erg goed, 100+ geloof ik. Daarna was ie geblesseerd op WK. Geen idee hoe goed hij nu is
Die act was 5 minuten online.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik mag niks kijken, zit in de bench allen
@:poepz0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Kleermaker v Hoken. Als dat in de middag wordt afgewerkt, ga ik rellen.
Nee alleen Limquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Huh tijdens bdo wks zijn toch wel vaker 9 darters gegooid? Mvg tegen barney was toch ook bdo wk?
https://en.wikipedia.org/wiki/2007_Masters_of_Dartsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Huh tijdens bdo wks zijn toch wel vaker 9 darters gegooid? Mvg tegen barney was toch ook bdo wk?
Naar moeders de vrouw thuis.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:59 schreef engine het volgende:
Moet Hogan nog ergens naar toe vanavond?
Dacht dat dit tijdens een bdo wk was lolquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2007_Masters_of_Darts
nooit van gehoord
maar wij welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Dit toernooi verdient geen neger darter.
Durf ik niet te komenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word aangevallen in de vbl sc. Ik verwacht dat maxi en kenny mij steunen.
Nederlandse middag.quote:Dinsdag 7 januari 2020
middagsessie
14:00 uur David Evans – Nick Fullwell (R2)
15.15 uur Nick Kenny – Dennie Olde Kalter (R2)
16.30 uur Anastasia Dobromyslova – Sharon Prins (R1 v)
17.00 uur Richard Veenstra – Justin Hood (R2)
avondsessie
20:00 uur Gary Robson – Ben Hazel (R2)
21.15 uur Lisa Ashton – Paula Jacklin (R1)
21.45 uur Scott Mitchell – Leighton Bennett (R2)
23.00 uur Ryan Hogarth – Thibault Tricole (R2)
Suzuki makkelijk gewonnen. De turbo moest even gevonden worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is Suzuki - O'Brien afgelopen? Staat nog steeds niet op Teletekst 623.
Ik heb het gezien totdat het 1-0 voor Suzuki werd in de 3e set.
Rustig op kantoor vandaag?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ah we zijn weer bezig zie ik. Vanavond de immer vervelende G. Robson.
Een verloren broer van The Spider.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat David Evans een fijne worp heeft, en het hoofd van een kinderlokker.
Flyers gaat op zijn Hogan's schroeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:37 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen straks gelijk aansluiten naar de avondsessie.
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/%27s-Gravenzandequote:Geboren in 's-Gravenzande
Anton Eduard van Arkel, (1893-1976), scheikundige
Wim van der Voort (1923-2016), schaatser
Huub Kortekaas (1935), beeldend kunstenaar
Hans Mondt (1941-1995), diskjockey en presentator
Marinus Dijkhuizen (1972), huidig voetbaltrainer van NAC Breda
Daniëlle Overgaag (1973), wielrenster en tv-presentatrice
Oscar Moens (1973), oud-profvoetballer van onder meer Willem II
Stefan Aartsen (1975), zwemmer
Jutta Leerdam (1998), schaatsster
Bekende (voormalige) inwoners van 's-Gravenzande
Thiemo de Bakker, tennisser, winnaar Wimbledon bij de junioren in 2006
Jaap Bax, journalist en oud-wethouder in 's-Gravenzande
Dirk van Duijvenbode, darter PDC
Tim Hofman, presentator
Sander Jan Klerk, acteur
Klaasje Meijer, zangeres bij K3
Tom Leezer, Nederlands kampioen wielrennen bij de beloften 2007
Frans Moor, politicus
Leonard Roggeveen, onderwijzer, kinderboekenschrijver
Erica Terpstra, atlete, presentatrice en politica, oud-gemeenteraadslid van 's-Gravenzande
Jutta Leerdam, langebaanschaatsster
Roland beantwoordt al je vragen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef TjjWester het volgende:
Vraagje: gisteren was er een gozer met een draaimechanische aan de flights. De flights kunnen zo draaien als ze een andere pijl raken, waarom wordt hier niet veel meer mee gespeeld?? Wat zijn de nadelen?? Ik heb dat nog nooit gezien bij de pdc. Of niet opgelet![]()
![]()
Toch keurig in 32 pijlen uit hoor.quote:
Den Haag bestaat niet meer allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WIJ KIJKEN OOK.
Behalve @:haags_kwartiertje
180!!!!!!!!!!!!!!!! AMSTERDAM
Scholten speelt voor vischschraper. Andere knakker mag sjaak spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:43 schreef L_auteur het volgende:
Scholten weet niet wat z'n rol als color commentator is? Die andere gast kan wel naar huis..
Hij doet het wel enthousiast.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:43 schreef L_auteur het volgende:
Scholten weet niet wat z'n rol als color commentator is? Die andere gast kan wel naar huis..
Andere knakker ís Vischschraper.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Scholten speelt voor vischschraper. Andere knakker mag sjaak spelen.
Mooi verdeeld.
quote:
Dat krijg je als je meer dan 30 pijlen nodig hebt voor een leg.quote:
Hogan miste gisteren een negendarter op de laatste pijl net nadat je weg wasquote:
Ik las het hier jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hogan miste gisteren een negendarter op de laatste pijl net nadat je weg was
Ook nog een mooi gemiddelde verneukt in de laatste legquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las het hier ja
Dat dit kan in Londen
Dat dit kan. IN HET SETSYSTEEM!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ook nog een mooi gemiddelde verneukt in de laatste leg
Ries had anders moeten bekeren vanavond tegen maten van mij. Om er maar even een anekdote uit te gooien.quote:
Ben je wel eens in Café de Karre geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ries had anders moeten bekeren vanavond tegen maten van mij. Om er maar even een anekdote uit te gooien.
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Café de Karre geweest?
180 linkerbaan door de McDrive.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Roland kan even een snelle hap nemen voor de avondsessie.
Wat zou hij voor deze onzin betaald krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Roland kan even een snelle hap nemen voor de avondsessie.
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.
We kunnen de start van een nieuw dartsera meemaken en jij wil liever dat Wim slavenwerk verricht. Wat een walgelijke instellingquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.
ik merk het ja, zat al bijna en kwartier in m'n Remy in dit topicquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet gewoon standaard 20 minuten later inschakelen.
als het anders was, was dat breakling news geweest, dus volgensmij klopt dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:12 schreef L_auteur het volgende:
Klopt het dat de spelers nog steeds niet weten wat het prijzengeld is?
@ mij maar als ik in moet schakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet gewoon standaard 20 minuten later inschakelen.
Ik mis Hazel wel. EN Kelly.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
Hazel is ook wel op zijn ideale dartsgewicht.
Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:
Tagliano is er ook hoor boh boh stukje actquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Dertiendarter krijgt opeens een nieuwe betekenis he
quote:
Hoe was DWDD?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Dertiendarter krijgt opeens een nieuwe betekenis he
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tagliano is er ook hoor boh boh stukje act
De moeite waardquote:
Oftewel Tagliano zou zijn ouders nog verraden voor een paar knaken genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De moeite waard
Maar ik heb sowieso wel een redelijke interesse in WOII
Neuhquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oftewel Tagliano zou zijn ouders nog verraden voor een paar knaken genot.
Mijn opa was bewaker in Kamp Vught ouwe reus. Een vd weinige lucky Joden (lol). Hij had er smakelijk om kunnen lachen die ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh
Mijn overgrootouders zaten redelijk diep in het verzet, vandaar
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De moeite waard
Maar ik heb sowieso wel een redelijke interesse in WOII
WO3 gaat nooit komen allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.
lifequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.
Dat zaten ze allemaal na de oorlogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh
Mijn overgrootouders zaten redelijk diep in het verzet, vandaar
Al een date gevonden op GRINDR ouwe geilneef?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een Eurosport zonder gezwam hier trouwens#hotelletje
bij dit soort wedstrijden is gezwam wel lekker/nodigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat we DRT in het leven hebben geroepenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
bij dit soort wedstrijden is gezwam wel lekker/nodig
Doe maar rustigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ik heb WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJS
Hitler lekker met het bootje naar Zuid Amerika genot. Pakjesboot 13 allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ik heb WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJS
Eurosport heeft 2 audiosporen. Als je op audio drukt op je afstandbediening kun je switchenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eurosport heeft 2 audiosporen. Als je op audio drukt op je afstandbediening kun je switchen
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan loop je wel vies achter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.
Wel HALLO geroepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Fordham is ook onherkenbaar veranderd.
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al een date gevonden op GRINDR ouwe geilneef?
Meneer poep voor jou he erelid vd jostiband deze manquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofd
stukje striaequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.
Nooit ver gekomen op het BDO WK genot. Lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Warren gaat op zenne dooie gemak de halve finale halen.
Kutjoch. Hup Scotty dog.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bennett gaat iedereen koloniseren en dat op 14-jarige leeftijd bohhhhh
twitter:paulhogan0180 twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 19:32:48Just wondering if I had hit double 18, would I have been offered a challenger place in the premier league? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |