In DRT is iedereen welkom.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen om het leedvermaak, de slechte regie en de pure ondergang van de bdo
Ach ook een paar potjes boven zichzelf uitgestegenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sherrock zou met dit veld minstens halve finale halen. Wat zeg ik; ze zou het winnen.
Vlakken zijn kleiner allen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Hele vlakken missen. Charme van de BDO.
Smith-Neale was een keer op een toernooi heel erg goed, 100+ geloof ik. Daarna was ie geblesseerd op WK. Geen idee hoe goed hij nu isquote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Hooken - Smiss-Niel, daar blijf je voor thuis.
Won hij niet de World Masters vorig jaar?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smith-Neale was een keer op een toernooi heel erg goed, 100+ geloof ik. Daarna was ie geblesseerd op WK. Geen idee hoe goed hij nu is
Even gekeken, won het inderdaad in finale tegen Duzza. Wel maar 97 gem. In mn hoofd wat hoger.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Won hij niet de World Masters vorig jaar?
Laat me pitten en hou de gordijnen dichtquote:Op maandag 6 januari 2020 23:21 schreef Zorro het volgende:
Verdomme. Ik denk ik kijk dit nog af en dan ga ik naar bed.
Komt er nog een set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |