Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eurosport heeft 2 audiosporen. Als je op audio drukt op je afstandbediening kun je switchen
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een Eurosport zonder gezwam hier trouwens#hotelletje
Dan loop je wel vies achter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.
Wel HALLO geroepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Fordham is ook onherkenbaar veranderd.
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al een date gevonden op GRINDR ouwe geilneef?
Meneer poep voor jou he erelid vd jostiband deze manquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofd
stukje striaequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.
Nooit ver gekomen op het BDO WK genot. Lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Warren gaat op zenne dooie gemak de halve finale halen.
Kutjoch. Hup Scotty dog.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bennett gaat iedereen koloniseren en dat op 14-jarige leeftijd bohhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |