De moeite waardquote:
Oftewel Tagliano zou zijn ouders nog verraden voor een paar knaken genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De moeite waard
Maar ik heb sowieso wel een redelijke interesse in WOII
Neuhquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oftewel Tagliano zou zijn ouders nog verraden voor een paar knaken genot.
Mijn opa was bewaker in Kamp Vught ouwe reus. Een vd weinige lucky Joden (lol). Hij had er smakelijk om kunnen lachen die ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh
Mijn overgrootouders zaten redelijk diep in het verzet, vandaar
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De moeite waard
Maar ik heb sowieso wel een redelijke interesse in WOII
WO3 gaat nooit komen allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.
lifequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna WOIII, dan kun je het life meemaken.
Dat zaten ze allemaal na de oorlogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh
Mijn overgrootouders zaten redelijk diep in het verzet, vandaar
Al een date gevonden op GRINDR ouwe geilneef?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een Eurosport zonder gezwam hier trouwens#hotelletje
bij dit soort wedstrijden is gezwam wel lekker/nodigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat we DRT in het leven hebben geroepenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
bij dit soort wedstrijden is gezwam wel lekker/nodig
Doe maar rustigquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ik heb WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJS
Hitler lekker met het bootje naar Zuid Amerika genot. Pakjesboot 13 allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ik heb WETENSCHAPPELIJK OVERTUIGEND BEWIJS
Eurosport heeft 2 audiosporen. Als je op audio drukt op je afstandbediening kun je switchenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eurosport heeft 2 audiosporen. Als je op audio drukt op je afstandbediening kun je switchen
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan loop je wel vies achter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je een Sonos systeem hebt ouwe reus. Ik kijk op Goudenpijl genot.
Wel HALLO geroepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zet net de audio op Engels maar ik hoor niemand.
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Fordham is ook onherkenbaar veranderd.
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al een date gevonden op GRINDR ouwe geilneef?
Meneer poep voor jou he erelid vd jostiband deze manquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Bemoei je met je eigen endeldarm poephoofd
stukje striaequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst was hij viesdik > viesdun en nu ertussenin. Kan ook nooit goed zijn zoveel gewichtverschil zo kort op elkaar lijkt mij.
Nooit ver gekomen op het BDO WK genot. Lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Warren gaat op zenne dooie gemak de halve finale halen.
Kutjoch. Hup Scotty dog.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bennett gaat iedereen koloniseren en dat op 14-jarige leeftijd bohhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |