Ben je wel eens in Café de Karre geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ries had anders moeten bekeren vanavond tegen maten van mij. Om er maar even een anekdote uit te gooien.
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Café de Karre geweest?
180 linkerbaan door de McDrive.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Roland kan even een snelle hap nemen voor de avondsessie.
Wat zou hij voor deze onzin betaald krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
Roland kan even een snelle hap nemen voor de avondsessie.
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.
We kunnen de start van een nieuw dartsera meemaken en jij wil liever dat Wim slavenwerk verricht. Wat een walgelijke instellingquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je FPCL-werkzaamheden in de wacht zetten voor de topper tussen Scottydog en Leehtun.
ik merk het ja, zat al bijna en kwartier in m'n Remy in dit topicquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet gewoon standaard 20 minuten later inschakelen.
als het anders was, was dat breakling news geweest, dus volgensmij klopt dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:12 schreef L_auteur het volgende:
Klopt het dat de spelers nog steeds niet weten wat het prijzengeld is?
@ mij maar als ik in moet schakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet gewoon standaard 20 minuten later inschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |