Scholten speelt voor vischschraper. Andere knakker mag sjaak spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:43 schreef L_auteur het volgende:
Scholten weet niet wat z'n rol als color commentator is? Die andere gast kan wel naar huis..
Hij doet het wel enthousiast.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:43 schreef L_auteur het volgende:
Scholten weet niet wat z'n rol als color commentator is? Die andere gast kan wel naar huis..
Andere knakker ís Vischschraper.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Scholten speelt voor vischschraper. Andere knakker mag sjaak spelen.
Mooi verdeeld.
quote:
Dat krijg je als je meer dan 30 pijlen nodig hebt voor een leg.quote:
Hogan miste gisteren een negendarter op de laatste pijl net nadat je weg wasquote:
Ik las het hier jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hogan miste gisteren een negendarter op de laatste pijl net nadat je weg was
Ook nog een mooi gemiddelde verneukt in de laatste legquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las het hier ja
Dat dit kan in Londen
Dat dit kan. IN HET SETSYSTEEM!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ook nog een mooi gemiddelde verneukt in de laatste leg
Ries had anders moeten bekeren vanavond tegen maten van mij. Om er maar even een anekdote uit te gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |