Ik ben net een spons, ik slurp alles op en doe ermee wat ik nodig vind!quote:
Nu Trump president is vind jij vast en zeker dat geen enkele president ooit wat goed kan doen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
In dat geval: Is de Deep State nu ineens weer goed?twitter:mattklewis twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 02:42:49Earlier today, Rush Limbaugh said, “as ironic as it sounds, we may have to really, really praise the intelligence community for pulling this off.” https://t.co/2ZMxB8OSoi reageer retweet
Hebben ze daar al een 2/3 meerderheid voor dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Over impeachment gesproken!
De democraten krijgen blijkbaar nog 1 week!
Anders gaan ze zonder 'The Articles' aan de slag!
Time to fight back? Laat ze maar getuigen optrommelen die zich tot nu toe hebben verstopt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Over impeachment gesproken!
De democraten krijgen blijkbaar nog 1 week!
Anders gaan ze zonder 'The Articles' aan de slag!
Is het nodig om dit hier te doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben net een spons, ik slurp alles op en doe ermee wat ik nodig vind!
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Time to fight back? Laat ze maar getuigen optrommelen die zich tot nu toe hebben verstopt!
Ho, je doet weer dat ene waarbij je verzinsels plaatst.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Pelosi vond het de moeite niet waard en nu moeten de Republikeinen in de senaat het ineens wel doen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu Trump president is vind jij vast en zeker dat geen enkele president ooit wat goed kan doen toch?
Wat is er precies verzonnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ho, je doet weer dat ene waarbij je verzinsels plaatst.
Als ze Trump willen beschermen, dan moeten ze toch getuigen optrommelen die voor hem willen spreken. Pelosi denkt namelijk dat ze bewijzen genoeg heeft. De republikeinen zijn nu dus aan zet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Pelosi vond het de moeite niet waard en nu moeten de Republikeinen in de senaat het ineens wel doen.
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef klappernootopreis het volgende:
Pelosi denkt namelijk dat ze bewijzen genoeg heeft.
De Deep State is niet relevant? Hebben Trumpisten nooit geklaagd over de Deep State?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet relevant, de echte vraag is gaat het koelkastlampje uit als je de deur sluit?
Misschien wacht ze wel net zo lang als de democraten op het ongeredacteerde Mueller rapport..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!
(Ik denk dat Pelosi de nu ontstane status lang wil vasthouden!)
Oh ja, die kan alleen maar winnen. Een farce in de Senaat zorgt gewoon voor nog een onderzoek in het Huis. En in de zomer krijgen we de schulden van Trump eindelijk te zien en is het vlak voor de verkiezingen duidelijk dat Trump een failliete loser is die die in de schulden zit bij allerlei Russen. En dat de GOP hem probeerde te beschermen zal ze worden aangerekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!
(Ik denk dat Pelosi de nu ontstane status lang wil vasthouden!)
Ze loopt wel kans dat de impeachment dismissed wordt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien wacht ze wel net zo lang als de democraten op het ongeredacteerde Mueller rapport..
Kans op: Impeachment dismissed!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh ja, die kan alleen maar winnen. Een farce in de Senaat zorgt gewoon voor nog een onderzoek in het Huis. En in de zomer krijgen we de schulden van Trump eindelijk te zien en is het vlak voor de verkiezingen duidelijk dat Trump een failliete loser is die die in de schulden zit bij allerlei Russen. En dat de GOP hem probeerde te beschermen zal ze worden aangerekend.
Pelosi is geen pannenkoek. Die weet echt wel wat ze doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze loopt wel kans dat de impeachment dismissed wordt!
Hahaha typisch dat jij met die foto komt...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Pelosi is geen pannenkoek. Die weet echt wel wat ze doet.
[ afbeelding ]
weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |