Als ze Trump willen beschermen, dan moeten ze toch getuigen optrommelen die voor hem willen spreken. Pelosi denkt namelijk dat ze bewijzen genoeg heeft. De republikeinen zijn nu dus aan zet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Pelosi vond het de moeite niet waard en nu moeten de Republikeinen in de senaat het ineens wel doen.
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef klappernootopreis het volgende:
Pelosi denkt namelijk dat ze bewijzen genoeg heeft.
De Deep State is niet relevant? Hebben Trumpisten nooit geklaagd over de Deep State?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet relevant, de echte vraag is gaat het koelkastlampje uit als je de deur sluit?
Misschien wacht ze wel net zo lang als de democraten op het ongeredacteerde Mueller rapport..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!
(Ik denk dat Pelosi de nu ontstane status lang wil vasthouden!)
Oh ja, die kan alleen maar winnen. Een farce in de Senaat zorgt gewoon voor nog een onderzoek in het Huis. En in de zomer krijgen we de schulden van Trump eindelijk te zien en is het vlak voor de verkiezingen duidelijk dat Trump een failliete loser is die die in de schulden zit bij allerlei Russen. En dat de GOP hem probeerde te beschermen zal ze worden aangerekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier met die bewijzen dan! Stuur de handel dan eindelijk eens door en treuzel niet!
Ze loopt wel kans dat de impeachment dismissed wordt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien wacht ze wel net zo lang als de democraten op het ongeredacteerde Mueller rapport..
Kans op: Impeachment dismissed!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh ja, die kan alleen maar winnen. Een farce in de Senaat zorgt gewoon voor nog een onderzoek in het Huis. En in de zomer krijgen we de schulden van Trump eindelijk te zien en is het vlak voor de verkiezingen duidelijk dat Trump een failliete loser is die die in de schulden zit bij allerlei Russen. En dat de GOP hem probeerde te beschermen zal ze worden aangerekend.
Pelosi is geen pannenkoek. Die weet echt wel wat ze doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze loopt wel kans dat de impeachment dismissed wordt!
Hahaha typisch dat jij met die foto komt...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Pelosi is geen pannenkoek. Die weet echt wel wat ze doet.
[ afbeelding ]
weet je nog?
dat trump bakzeil heeft gehaald vorig jaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hahaha typisch dat jij met die foto komt...![]()
We kennen allemaal het ware verhaal van die foto!
Ik denk dat Pelosi precies hetzelfde denkt: Bewijs maar dat het een perfect telefoongesprek was!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de transscripts bewijzen dat niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelosi precies hetzelfde denkt: Bewijs maar dat het een perfect telefoongesprek was!
About that photo: Trump, Pelosi clash amid impeachment.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat trump bakzeil heeft gehaald vorig jaar?
Fijn hoor dat je als verdachte je onschuld moet bewijzen. Over fascisme gesproken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelosi precies hetzelfde denkt: Bewijs maar dat het een perfect telefoongesprek was!
De transscript bewijzen dat trump in de penarie zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de transscripts bewijzen dat niet?
Volgens mij zijn de Democraten gewoon met bewijs gekomen waarbij ze betwijfelen of Trump geschikt is als president. Onder andere door zijn uitspraken wat in transcripts staan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fijn hoor dat je als verdachte je onschuld moet bewijzen. Over fascisme gesproken.
Vertel dit maar aan een afro-amerikaan die aangehouden wordt in Alabama door een blanke agent.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fijn hoor dat je als verdachte je onschuld moet bewijzen. Over fascisme gesproken.
Ik denk dat ze nog steeds wacht op bewijzen die deze impeachment debunken. En die komen maar niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Democraten gewoon met bewijs gekomen waarbij ze betwijfelen of Trump geschikt is als president. Onder andere door zijn uitspraken wat in transcripts staan.
Als Trump echt zo onschuldig is als hij beweert, waarom zou hij dan niet alles openbaar maken of mensen die het kunnen bewijzen laten getuigen? Hij had hier heel lang geleden al klaar mee kunnen zijn.
Die moet eerst maar naar het Huis dan. De samenvatting lijkt al aan te tonen dat Trump schuldig is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en iedereen die tenminste het niveau basisschool heeft denkt dit ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die moet eerst maar naar het Huis dan. De samenvatting lijkt al aan te tonen dat Trump schuldig is.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:
Definieer Deep statequote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Deep State is niet relevant? Hebben Trumpisten nooit geklaagd over de Deep State?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |