Klopt als een bus. Ik denk dat op gegeven het zwaartepunt van de campagne van de democraten over die punten zullen gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Relevanter is de vraag hoe het beleid op het gebied van zaken als zorg, onderwijs, infrastructuur, sociale zekerheid en ga zo maar door uitpakt. Weid daar eens over uit.
Zie je wel, Trump lost het gewoon op! Wat zeuren jullie nou!quote:President Trump heeft al meerdere malen aangegeven dat de rente die Amerika over haar staatsschuld betaalt wat hem betreft omlaag moet. Zodra de rente op de kapitaalmarkt voor Amerika de nul nadert, met hulp van de centrale bank Fed, wil hij grote delen van de staatsschuld herfinancieren.
Wat wordt daar precies mee opgelost?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:21 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)vs-1-000-000-000-000
[..]
Zie je wel, Trump lost het gewoon op! Wat zeuren jullie nou!
Herfinanciering staatsschuld! (Gaat natuurlijk niet weg!)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wordt daar precies mee opgelost?
Het lijkt mij eerder schuiven met cijfers tot er iets ontstaat wat op korte termijn er aardig uit komt te zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wordt daar precies mee opgelost?
Misschien is het een idee om Nijntje leert hoe kapitaalmarkten werken eens te lezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Herfinanciering staatsschuld! (Gaat natuurlijk niet weg!)
Onze minister doet hetzelfde met zijn 50 miljard potje.... (Goedkoop lenen!)
Dat snap ik best dat ze het ziet zitten, ze wilt illegale grensoverschrijding legaliseren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:13 schreef klappernootopreis het volgende:
genoeg onzin, anders gaan Chivaz en Bokaj tot aan november 2020 er over door.
Tijd voor politiek:
https://www.politico.com/(...)ren-president-094700
Castro ziet een presidentschap van Warren wel zitten.
Dat verandert verder niets aan het feit dat het Amerikaanse begrotingstekort razendsnel oploopt (en dat in een periode van hoogconjunctuur).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Herfinanciering staatsschuld! (Gaat natuurlijk niet weg!)
Onze minister doet hetzelfde met zijn 50 miljard potje.... (Goedkoop lenen!)
In dat geval: Is de Deep State nu ineens weer goed?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
12
Nee ik ga niet ellenlang met jullie in discussie!
Ik houd het bij korte krachtige statements waar geen vinger achter te krijgen is!![]()
Take it or leave it! Ik slaap er echt niet minder om als men mij hier niet serieus neemt!
twitter:mattklewis twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 02:42:49Earlier today, Rush Limbaugh said, “as ironic as it sounds, we may have to really, really praise the intelligence community for pulling this off.” https://t.co/2ZMxB8OSoi reageer retweet
Nou, ik wél...kan er ‘s nachts over piekeren hóe de nitwits te laten zien dat het beter kan op een fatsoenlijke, integere en verantwoorde manier.quote:
Dat krijgen we hier ook in afzienbare tijd. in de VS schurken ze tegen een depressie aan. Het land leeft al jaren op de pof, en dit ballonnetje zal sneller klappen dan verwacht. Als ik een bedrijf had, zou ik mijn heil in het verre Oosten zoeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat verandert verder niets aan het feit dat het Amerikaanse begrotingstekort razendsnel oploopt (en dat in een periode van hoogconjunctuur).
Wel lullig voor de mensen met spaargeld. Die moeten dat maar betalen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:21 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)vs-1-000-000-000-000
[..]
Zie je wel, Trump lost het gewoon op! Wat zeuren jullie nou!
Goed streven!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik wél...kan er ‘s nachts over piekeren hóe de nitwits te laten zien dat het beter kan op een fatsoenlijke, integere en verantwoorde manier.
#telegraafstook.
Ik ben net een spons, ik slurp alles op en doe ermee wat ik nodig vind!quote:
Nu Trump president is vind jij vast en zeker dat geen enkele president ooit wat goed kan doen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
In dat geval: Is de Deep State nu ineens weer goed?twitter:mattklewis twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 02:42:49Earlier today, Rush Limbaugh said, “as ironic as it sounds, we may have to really, really praise the intelligence community for pulling this off.” https://t.co/2ZMxB8OSoi reageer retweet
Hebben ze daar al een 2/3 meerderheid voor dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Over impeachment gesproken!
De democraten krijgen blijkbaar nog 1 week!
Anders gaan ze zonder 'The Articles' aan de slag!
Time to fight back? Laat ze maar getuigen optrommelen die zich tot nu toe hebben verstopt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Over impeachment gesproken!
De democraten krijgen blijkbaar nog 1 week!
Anders gaan ze zonder 'The Articles' aan de slag!
Is het nodig om dit hier te doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben net een spons, ik slurp alles op en doe ermee wat ik nodig vind!
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Time to fight back? Laat ze maar getuigen optrommelen die zich tot nu toe hebben verstopt!
Ho, je doet weer dat ene waarbij je verzinsels plaatst.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Pelosi vond het de moeite niet waard en nu moeten de Republikeinen in de senaat het ineens wel doen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu Trump president is vind jij vast en zeker dat geen enkele president ooit wat goed kan doen toch?
Wat is er precies verzonnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ho, je doet weer dat ene waarbij je verzinsels plaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |