quote:Op zondag 5 januari 2020 15:32 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst in de schaatsgeschiedenis komt de ISU EK Afstanden naar Nederland.
Het wordt steeds minder sport en steeds meer kermis.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen 10K, wel teamsprint
En sowieso dat hele EK afstanden
Schaatsen wordt echt steeds minder leuk.
Ik heb van horen zeggen dat in 2022 de gemengde estafette rechtsom aan het programma wordt toegevoegd.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het wordt steeds minder sport en steeds meer kermis.
Jammer, het was dat of streeple chase voor de uitbreiding in 2022, maar dat laatste voorstel is dus afgevallen.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat in 2022 de gemengde estafette rechtsom aan het programma wordt toegevoegd.
Ik kan de massastart als los onderdeel nog wel waarderen, hoewel iets langer leuker zou zijn. Beter dan TS of gemengde estafette aids.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:41 schreef foktim het volgende:
Ik ben groot fan van de massastart, volgens mij ben ik hier de enige in.. Ik heb er zin in!
Schaatsers overwegen boycot van teamsprint op EK afstandenquote:Schaatsers overwegen boycot van teamsprint op EK afstanden
De Nederlandse schaatsers die uitkomen op de teamsprint overwegen om komende vrijdag niet aan de start te verschijnen op het EK afstanden. Reden voor de boycot van het onderdeel is de korte tijd tussen de 1.500 meter en de teamsprint.
Tussen de laatste rit van de 1.500 meter en start van de teamsprint zit slechts veertig minuten. Van de teamsprintploeg komt alleen Thomas Krol in actie op de 1.500 meter. Volgens het AD heeft de schaatser van Team Jumbo-Visma zich afgemeld voor de teamsprint.
"Ik heb nu gezegd dat ik niet ga rijden, tenzij ze er 15 minuten bij weten te praten, dan wil ik het nog overwegen. De KNSB lobbyt op dit moment hartstikke goed, maar ook dat had veel eerder gemoeten", aldus Krol. "Ik heb uitgerekend: als je direct het ijs afgaat, en dat lukt nooit, heb ik letterlijk 10 minuten voordat ik mijn pak weer aan moet doen. Deze planning van de ISU slaat nergens op."
De KNSB betreurt de gang van zaken maar begrijpt de beslissing van Krol. Volgens technisch directeur Remy de Wit is de bond al lange tijd in gesprek met de ISU, echter tot op heden zonder succes.
De Nederlandse ploeg is een van de grote favorieten voor de Europese titel.
Pak aanhouden, probleem opgelost.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
REURING!
[..]
Schaatsers overwegen boycot van teamsprint op EK afstanden
quote:De Nederlandse mannenploeg zal morgen bij de ISU EK Afstanden in Thialf niet deelnemen aan de Team Sprint. De reden: door het te krappe tijdschema hebben rijders na de 1500 meter te weinig tijd om te recupereren voor het leveren van een topprestatie.
De KNSB heeft de afgelopen dagen zwaar gelobbyd om het schema nog gewijzigd te krijgen, maar dat is niet gelukt. In goed overleg met de betrokken sporters en coaches is vandaag besloten om de Team Sprint niet te rijden.
“Dit is een beslissing die we met pijn in het hart nemen”, zegt technisch directeur van de KNSB Remy de Wit. “Liefst zouden we voor ons eigen publiek strijden om het goud. Maar in deze omstandigheden kunnen we ons beste team, dat grote kans maakte op de Europese titel Team Sprint, niet opstellen. Na rijp beraad hebben we besloten ons hele team terug te trekken.”
Ook vanochtend bleek dat aan het tijdschema niet meer te tornen viel. Thomas Krol, die de Team Sprint samen met Dai Dai N’tab en Kai Verbij zou rijden, zag zich genoodzaakt af te melden. Hij acht het onmogelijk om binnen 40 minuten na de 1500 meter, met mogelijk een huldigingsceremonie tussendoor, weer een topprestatie te leveren.
Zijn er meer landen die tot deze beslissing kwamen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig. Iedereen kon dit probleem zien aankomen,
Nee, de rest ziet ineens medaillekansen nu NL niet meedoet. Zelfs zo kort op de 1500.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zijn er meer landen die tot deze beslissing kwamen?
Hmm, Nuis was vorig jaar na het WK Afstanden nog laaiend enthousiast, dus ik denk niet dat de insteek van Nederland is om het onderdeel af te schaffen. Helaas.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:20 schreef wimderon het volgende:
Alles is gerechtvaardigd om de teamsprint te doen verdwijnen. Zou beter zijn als iedereen dit totaal overbodige circusnummer voortaan boycot.
Voor veel andere landen is het wellicht ook zaak om bij de top zoveel te rijden voor financiële steun ofzo?
Als ik zo even kijk staan er twee Italianen (Betti en Trentini), een Pool (Klosinski) en een Zwitser (Wenger) ingeschreven voor de teamsprint (met bij Italië en Polen 4 ingeschreven rijders per land) die ook al de 1500 rijden. Waarbij alleen Wenger met de nodige fantasie als een kanshebber op iets op de 1500 mag worden beschouwd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zijn er meer landen die tot deze beslissing kwamen?
Zegt ook wel genoeg dat het nog niet uitverkocht is, eind december bij het NK was het compleet uitverkocht(zal de kerstvakantie wel iets mee te maken hebben maar toch).quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de ISU dit toernooi compleet heeft verkracht. 20/25 jaar geleden was een EK Allround in Heerenveen (met Ritsma/Postma/Zandstra) het hoogtepunt van het seizoen. Nu is het gewoon een trainingswedstrijd voor de WK Afstanden geworden. Die mensonterende kermisonderdelen voegen helemaal niks toe.
Alsof het EK Allround nu nog het hoogtepunt van het seizoen zou zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de ISU dit toernooi compleet heeft verkracht. 20/25 jaar geleden was een EK Allround in Heerenveen (met Ritsma/Postma/Zandstra) het hoogtepunt van het seizoen. Nu is het gewoon een trainingswedstrijd voor de WK Afstanden geworden. Die mensonterende kermisonderdelen voegen helemaal niks toe.
WK-Afstanden organiseren in een niet-Olympisch jaar is prima, maar door de wildgroei aan extra titels krijg je te veel kampioenen in een kleine sport als het schaatsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het EK Allround nu nog het hoogtepunt van het seizoen zou zijn.
Jij vindt dus dat ze de WK Afstanden moeten afschaffen? Ik denk niet dat daardoor de kijkcijfers voor dit soort toernooien omhoog gaan.
Het EK Allround was vorig jaar in ieder geval nog vermakelijk en overzichtelijk met leuke strijd op alle toernooien behalve de Sprint voor mannen. Dit wordt een parade aan podiumplekken voor willekeurige kermisnummers, waar je door de uitreikingen de afstanden niet meer ziet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het EK Allround nu nog het hoogtepunt van het seizoen zou zijn.
Jij vindt dus dat ze de WK Afstanden moeten afschaffen? Ik denk niet dat daardoor de kijkcijfers voor dit soort toernooien omhoog gaan.
Yep...vannacht was de luchtdruk 1004 mbar...nu inmiddels gestegen naar 1024 mbar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:03 schreef Remco het volgende:
Wederom gaat de luchtdruk na morgenochtend weer gigantisch de lucht in naar bijna 1030 hPa. Jammer, 2 weken geleden lag er ook al zo´n enorme snelle ijsvloer en dat was ook het enige weekend in tijden met een hoge luchtdruk.
Je bedoelt de teamsprint en massastart? Overbodige onderdelen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het EK Allround was vorig jaar in ieder geval nog vermakelijk en overzichtelijk met leuke strijd op alle toernooien behalve de Sprint voor mannen. Dit wordt een parade aan podiumplekken voor willekeurige kermisnummers, waar je door de uitreikingen de afstanden niet meer ziet.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ze nu te laat?
Voorspelbaar.
Da's ook het enige stadion dat uberhaupt gevuld is als er geschaatst wordt.quote:
Ik denk dat Hamar ook wel gevuld is tijdens het WK.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook het enige stadion dat uberhaupt gevuld is als er geschaatst wordt.
Nou ja, deelneemsters op forse afstand had je altijd al toch? Daniela Oltean en dat soort dames.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het helpt ook niet mee dat er op zo'n toernooi allemaal non-valuers als Gasecka meerijden.
Zeker waar, maar op de EK is dat wel erger dan op de WK.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, deelneemsters op forse afstand had je altijd al toch? Daniela Oltean en dat soort dames.
Ja, die hebben ze toch niet meer nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Russ(inn)en zijn enorm op brommer dit seizoen. Bijna alsof ze hele dopingvoorraad voor OS alvast hebben opgemaakt.
Dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Wijfje weer fameus aan het choken?
Ook fijn voor de mensen waarbij npo live 10 minuten achterlooptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:34 schreef hole1988 het volgende:
Voor de mensen die geen commentaar kunnen verdragen.
Slechte opening, ziek snelle tussenronde, matig slot. Met een betere opbouw had ze kunnen winnen.quote:
Dit mag ook op de bingokaart, FOK!kers die het direct over choken hebben als er geen WR wordt geredenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Wijfje weer fameus aan het choken?
Is er een bingokaart?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit mag ook op de bingokaart, FOK!kers die het direct over choken hebben als er geen WR wordt gereden
Is ook een kwestie van tijd tot het geen matig toernooi meer is denk ik. We vinden dat van het EK Allround immers ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel netjes van Wüst weer. Blijft een beetje een matig toernooi, maar de gouden plak is mooi meegenomen.
Was dat toen niet Gunda Niemann Stirnemann Kleemann Viesmann man man man ?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, Wust werd in 1979 volgens mij al wereldkampioen allround
Oh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was dat toen niet Gunda Niemann Stirnemann Kleemann Viesmann man man man ?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust is voor mijn gevoel trouwens echt al 40Die draait echt al mee sinds toen ik nog een klein kindje was.
Mwah, ik vind het hele concept van een EK niet veel toevoegen, maar een EK allround heeft tenminste nog wat historie. En er zijn sowieso te weinig allroundtoernooien.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van tijd tot het geen matig toernooi meer is denk ik. We vinden dat van het EK Allround immers ook niet.
Romme.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent een jaar jonger dan ik, en ik ben opgegroeid met Romme en Ritsma
Toch draait ze voor mijn gevoel al mee sinds ik een jaar of 10 was. Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent een jaar jonger dan ik, en ik ben opgegroeid met Romme en Ritsma
Da's wel waar. Maar wat historie betreft: Elke geschiedenis moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het hele concept van een EK niet veel toevoegen, maar een EK allround heeft tenminste nog wat historie. En er zijn sowieso te weinig allroundtoernooien.
Jenita Hulzebosch-Smitquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch draait ze voor mijn gevoel al mee sinds ik een jaar of 10 was. Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.
En omkoopgenot met Gretha.quote:
Marja Vis met dat eeuwige bandje om haar middel, wat een armoe was dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.
Dat waren wel andere tijden ja. Tonny werd nog wel eens Europees kampioen allround toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Annamarie Thomas en Tonny de Jong die steeds probeerden de Duitse dames te verslaan
Dat is dankzij de klapschaats toch een paar keer gelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Annamarie Thomas en Tonny de Jong die steeds probeerden de Duitse dames te verslaan
Twee keer zie ikquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat waren wel andere tijden ja. Tonny werd nog wel eens Europees kampioen allround toch?
En Yvonne van Gennip die dat ook deedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Heb jij Ard en Keessie ook nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Zorro het volgende:
En Hilbert "nog een rondje" van der Duim
En gelukkig mogen genieten van the best ever: Eric Heiden
Onbewust of zoiets. Ik kende de naam maar met het idee "het zal wel".quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb jij Ard ook nog meegemaakt?
De eerste man onder de 13 minuten. Dat was wel magischquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me alleen Jochem U. nog herinneren.
12:58 toch, als ik het me goed herinner? De fluim op z'n kin finishte net een honderdste seconde eerderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De eerste man onder de 13 minuten. Dat was wel magisch
En ik haatte Derek Parra. Net goed dat die vernederd werd op de 10K.
12:58.92. Ik herinner me ook de honderdsten nog, zozeer sprak het tot de verbeelding.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
12:58 toch, als ik het me goed herinner? De fluim op z'n kin finishte net een honderdste seconde eerder
Haha mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
12:58.92. Ik herinner me ook de honderdsten nog, zozeer sprak het tot de verbeelding.
Okay, jij wintquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Ik herinner me nog wel de Spelen van '76 met Piet Kleine die goud won op de 10 kilometer en daar de 4 S'en versloeg.
En Hans van Helden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Ik herinner me nog wel de Spelen van '76 met Piet Kleine die goud won op de 10 kilometer en daar de 4 S'en versloeg.
Ik was toen een jaar of 10quote:
Dat zou verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
Zal je zien dat Koen zo gewoon ziedend goud wint
Dat lijkt me een mooi scenario. Stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
De Iraans-Amerikaanse crisis zou er niets bij zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou verschrikkelijk zijn
Hij is bepaald niet m'n favoriet maar deze hele situatie is niet goed afgehandeld, dus ik zou het wel een beetje amusant vinden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi scenario. Stront aan de knikker.
Het was de 5km:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uytdehaage die in warming-up even 10km reed zodat iemand in wedstrijdbaan hem kom volgen staat me goed bij. Helaas vind ik die beelden niet meer terug.
Dat gaat dan wel weer gezeik opleveren met de aanwijsplek voor Nuis voor de WK Afstanden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaat dan wel weer gezeik opleveren met de aanwijsplek voor Nuis voor de WK Afstanden.
Ah kijk, dank je. Schitterend verhaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was de 5km:
"Diskwalificatie" Uytdehaage op WK Schaatsen
Dat is ie al.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:23 schreef Remco het volgende:
Pedersen moet oppassen dat hij niet de nieuwe Bokko gaat worden.
Mooi op tijd weer.quote:
De eerste man onder de 13:00quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me alleen Jochem U. nog herinneren.
Daar kan ik mee leven, kijkend naar de startlijst.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:25 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk weer terug naar het interview met Pedersen, om zo (een deel van) de eerste rit van de 1500 meter te missen.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
Ja, Hans van helden en Hilbert van der Duim zijn mijn jeugdfavorietenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Eigenlijk klinken die namen ook meer als striphelden. Wel een strip over schaatsers natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, Hans van helden en Hilbert van der Duim zijn mijn jeugdfavorieten
Die spaart zich voor dat circusnummer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Mikhailov maakt er een trainingsrondje van.
Zal hij sneller dan Wüst rijden?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Mikhailov maakt er een trainingsrondje van.
De schaatsbelg.quote:
Daar moet het ook maar bij blijven verder, het is weer mooi geweest met die schaatsers uit zo'n exotisch zuidelijk land.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De schaatsbelg.
Al heb je er nu dus twee.
Exotenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar moet het ook maar bij blijven verder, het is weer mooi geweest met die schaatsers uit zo'n exotisch zuidelijk land.
quote:
Nouja, als hij met 1.47.91 een dik PR rijdt kan ie er ook gewoon niet zoveel van.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Emele en Betti
Ik ben echt slecht op de hoogte tegenwoordig geloof ik.
Ik ken ze allebei ook niet voor wat het waard isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Emele en Betti
Ik ben echt slecht op de hoogte tegenwoordig geloof ik.
Wenger rijdt 2x zo snelquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voste gaat straks voor een rondje 33.
Da's ook vreemd, want die wint nooit wat.quote:
Ik ook.quote:
Jonathan Kuckquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trevor Marsicano
Volledig in vergetelheid geraakt
Praktisch zijn enige wapenfeit, kwam uit het niets en verdween uit het nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat WK in Thialf dat hij Kramer het vuur aan de schenen legde
quote:
Dat soort b-coureurs komen daar inderdaad beter tot hun recht.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Swings kan zich beter op de massstart richten.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen ze niet een keer ophouden met The XX na zo'n valse start?
Kunnen ze The XX niet wat langer draaien na zo'n valse start?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen ze niet een keer ophouden met The XX na zo'n valse start?
Niet zolang die debiele regel bestaat dat er maar 3 man per land mogen meedoen nee. Maar hij is wel top 10 van de wereld.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koen heeft helemaal niks te zoeken op WK
Mja misschienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de verwachtingen waren iets te hoog.
Rust Roest.quote:
Roest zei gisteren tegen de NOS dat hij zeker wist dat Krol dik zou gaan winnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de verwachtingen waren iets te hoog.
Die komt er weer aanquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Felagund het volgende:
Redelijk goede tijd voor Pedersen, hopelijk een mooie strijd op het WK.
Terecht ook, Roest is een geweldenaar maar men mag ook weer niet verwachten dat hij alles wel even wint.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:02 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Roest zei gisteren tegen de NOS dat hij zeker was dat Krol dik zou gaan winnen.
Er is gewoon te weinig marge op die schema's die Krol en Nuis tegenwoordig kunnen rijden in Heerenveen, daar kan je niet tegenop met alleen een betere slotronde. In SLC denk ik dat zelfs een type Yuskov te weinig snelheid heeft om echt de strijd aan te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:58 schreef BasEnAad het volgende:
Roest gaat hier natuurlijk nooit zo hard als Krol
Ik zie Roest eigenlijk alleen nog winnen onder echt zware omstandigheden. Maar die krijgen we dit jaar niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Terecht ook, Roest is een geweldenaar maar men mag ook weer niet verwachten dat hij alles wel even wint.
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie Roest eigenlijk alleen nog winnen onder echt zware omstandigheden. Maar die krijgen we dit jaar niet meer.
Inderdaad, alleen op een buitenbaan zouden allrounders nog in het voordeel zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er is gewoon te weinig marge op die schema's die Krol en Nuis tegenwoordig kunnen rijden in Heerenveen, daar kan je niet tegenop met alleen een betere slotronde. In SLC denk ik dat zelfs een type Yuskov te weinig snelheid heeft om echt de strijd aan te kunnen gaan.
Mooi. Allemaal boycotten zou nog beter zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:12 schreef Strani het volgende:
Ik zit die startlijsten van de Team Sprints te bekijken. Ik zie dat de heren en dames er niet echt warm voor lopen danwel schaatsen.
Ik ben het wel met je eens. De pursuit is wel leuk maar de Team Sprint is een beetje een lachtertje met dat totale gebrek aan organisatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi. Allemaal boycotten zou nog beter zijn.
Ik vind dit best een geinig onderdeel, maar je ziet gewoon dat het niet serieus wordt genomen (en het moet niet vervangend zijn als je het mij vraagt)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Manmanman...doet dit gewoon in het circus.
Ik verwacht zelfs twee maal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks wel Russisch Volkslied Genot
Of de koppelkoersquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef Zorro het volgende:
Man man man. "Bij baanwielrennen doen ze teamsprint. We hebben de achtervolging al gejat, laten we dat ook doen. Het wordt vast leuk"
Nog even en de afvalkoers komt ook op het programma.
Keirin. Motoren met spikesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De immer volgespoten Russinnen.
Dan verandert er niets aan het programma. Door dit statement te maken bedenkt de ISU zich misschien wel voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:35 schreef superniger het volgende:
Laf van KNSB.
Gewoon starten met je kut.
Goedkope kermismuzak.quote:
En daarna Lee Towers en John Denver.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee, hopelijk straks ook nog dat NANANANANANA-nummer
Koen, Kjeld en Dai Dai hadden anders een prachtige ploeg kunnen vormen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, die debiele 10-deelnemer regel.
En terecht.quote:
Jillert lijkt mij familie van El-Stinho.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Jillert mag ook wel 's in dit topic posten
Toch is het schandalig dat ze hier doorheen lullen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb inmiddels al 10x het Russische volkslied gehoord.
Nee man, te lang.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:13 schreef Zorro het volgende:
Nee die mass start is kut. Ga maar naar een marathon kijken als je dat leuk vindt
Ze komen er ook niet eens op terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch is het schandalig dat ze hier doorheen lullen.
https://youtu.be/BYwmWF3rjZ0?t=2495quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uytdehaage die in warming-up even 10km reed zodat iemand in wedstrijdbaan hem kom volgen staat me goed bij. Helaas vind ik die beelden niet meer terug.
loltwitter:Ireenw twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 13:27:25Zonde! Ik ben reserve 500m vandaag voor het ISU EK Afstanden. Jutta Leerdam start niet, helaas is er te laat afgemeld dus ik mag niet starten! #balen #ISU #EKAfstanden #ikwaserklaarvoor reageer retweet
Kon Koen zich vannacht weer niet inhouden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:29 schreef showtimer het volgende:
loltwitter:Ireenw twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 13:27:25Zonde! Ik ben reserve 500m vandaag voor het ISU EK Afstanden. Jutta Leerdam start niet, helaas is er te laat afgemeld dus ik mag niet starten! #balen #ISU #EKAfstanden #ikwaserklaarvoor reageer retweet
Lekker professioneel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:29 schreef showtimer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |