Zit hij zelf niet in zijn eigen topic, dan doen wij het wel. Wat denkt hij wel.quote:
Slechte gastheerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit hij zelf niet in zijn eigen topic, dan doen wij het wel. Wat denkt hij wel.
Ja best wel. Hebben we vanmiddag zo ons best zitten doen om de eerste vol te krijg.quote:
Gewoon ook niet een beetje luisteren he?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:14 schreef Charmian het volgende:
@:lucky2bastard meld je eens in je eigen topic
nope, helemaal niksquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon ook niet een beetje luisteren he?
ik vind dat we in staking moeten gaanquote:
Ja idd. Gewoon negeren die hap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind dat we in staking moeten gaan
we gaan dit topic gewoon doodvermoordenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
we gaan dit topic gewoon doodvermoorden
Nou, dat was wel even gelukt!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
we gaan dit topic gewoon doodvermoorden
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
Ik zie dat GB hier nog niet zit, kunnen we dit als reserve SC maken zonder hem
We zullen het niet verder vertellenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*snacks en melk aan laat rukken*
Een topic met interpunctie!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
Die is er meestal als de kippen bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:18 schreef TillyB het volgende:
kom vechten danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik weet dat je het kan hebben.
Het valt nog meequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die is er meestal als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
Waarom zie ik dit nu pas? Loop ik weer als spuit elf in deel 2 te posten
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jesus je kan ook gewoon vragen dan bewaar ik nog een drupje voor je
[ afbeelding ]
Hoezo melktopic?quote:Op zondag 5 januari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
De ironie een melktopic zonder melkdrankje
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet teruggelezen? Vanmiddag in de SC ook klein discussietje
Hmquote:Op zondag 5 januari 2020 00:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging over melk, niet belangrijk verder maar ik had gelijk![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging over melk, niet belangrijk verder maar ik had gelijk![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Till heb je de baby van Madilia gezien wat een droppie zeg
Ja de hele dag die camera in je smoelquote:Op zondag 5 januari 2020 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja echt een lieffie, valt mij mee die vader kijkt zo boos serial altijd
WAT IS ER MET DIE FUCKING MELKKKKKKKKKKKquote:Op zondag 5 januari 2020 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jongens hou de melk uit de buurt dit gaat niet goed
LEES GEWOON TERUG A CONJO vanaf 18:30 ofzo ergens vanaf een gifje die Scrut posttequote:Op zondag 5 januari 2020 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
WAT IS ER MET DIE FUCKING MELKKKKKKKKKKK
De melluk komp wel uit die moedáááh!quote:Op zondag 5 januari 2020 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jongens hou de melk uit de buurt dit gaat niet goed
't is idd een rund dat wijfquote:Op zondag 5 januari 2020 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De melluk komp wel uit die moedáááh!
Espressoquote:Op zondag 5 januari 2020 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik regel een verse espresso voor u, brb.
Ah, die is bijna te schattig om op te drinken. Maar de natuur is wreedquote:Op zondag 5 januari 2020 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik drink alleen espresso.
Ik vind het bijna nog knapper dat het niet over de rand klotst. Dat zou bij mij al gebeuren als ik een kopje en een melkbeker tegelijk moest vasthouden. Hoef ik verder nog niks geks te doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het ziet er zo makkelijk uit.....
[ afbeelding ]
Doet denken aan de kunstwerken die Chinezen uit een wortel snijden. Zijn ze uren mee bezig en de 1e de beste klant zet zijn tanden in zo'n handgesneden draak.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die is bijna te schattig om op te drinken. Maar de natuur is wreed
Ja, het zit echt tot de rand vol. Hier begint de ochtend al goed als het aanrecht schoon blijft tijdens het espresso maken. Zooitje ook altijd met malen van bonen. Je hoeft helemaal niet veel te knoeien om een bende te maken.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het bijna nog knapper dat het niet over de rand klotst. Dat zou bij mij al gebeuren als ik een kopje en een melkbeker tegelijk moest vasthouden. Hoef ik verder nog niks geks te doen.
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doet denken aan de kunstwerken die Chinezen uit een wortel snijden. Zijn ze uren mee bezig en de 1e de beste klant zet zijn tanden in zo'n handgesneden draak.
quote:Op zondag 5 januari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.
Het is zeker een kunst.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is inderdaad niemand die erom vraagt. Heb er wel eens naast gezeten op een terras bij de Chinees terwijl hij daar mee bezig was. Nou, het is echt een kunst op zich hoor, dat snijden en niet zo'n beetje ook.
Misschien hebben ze daar een wortelkunstschool of zo.
En anders wordt het zo'n verschrompeld oud draakje. Dat is ook weer zielig.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.
Oh ja, jij hebt niet zo’n dikke bos haar als die lilukke Stallone.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie er een tikkie anders uit.
Hoe weet jij daquote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt niet zo’n dikke bos haar als die lilukke Stallone.
Dat heb je zelf verteld.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij da
Oh, m'n kop! Ja, dat klopt.
Misschien eens terugkezen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh.Weet ik veul wat ik allemaal zwam op een dag.
Christus-te-paard wat een kut typo.quote:
Maar het staat je vrij om je eigen post terugtekezen.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar het staat je vrij om je eigen post terugtekezen.
Maar geen plakkerige post posten dan he?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar geen plakkerige post posten dan he?
Brrrquote:Op zondag 5 januari 2020 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zijn juist de wat smeuïge.
oeh nice! Ik ga meteen luisteren.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse dark mix voor eventuele liefhebbers.
Welke is het? Renamed?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
owj. hmm. toch even luisteren.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is house hoor, geen Dark Jazz.
Vanochtend aangezet! Vervolgens je halve playlist laten afspelen tijdens schilderen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En je nog afvragen waarom het niet lekker ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanochtend aangezet! Vervolgens je halve playlist laten afspelen tijdens schilderen.
Zou het? nee..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En je nog afvragen waarom het niet lekker ging.![]()
De volgende mix is daar véél geschikter voor.
Ik kan wel wat inspriratie gebruiken. Veel bpms zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat wordt een inspiratie opwekkende repeat sessie. Trek je dat niet, dan is het oersaai en niet om aan te horen. Dan kan het averechts werken en zelfs irriteren.
Nee, dat valt wel mee. Het gaat meer de roes opwekkende kant op door herhaling en wat zweverig aandoende klanken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan wel wat inspriratie gebruiken. Veel bpms zeker?
Oh dat is lekker, zeker als je bezig bent, dat leidt niet af.quote:
Dat had softer gekund iddquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg harde klanken, zonde, maar móói nummer!
Dat zal ook niet best werken met de schilderijen die jij maakt.quote:
Als ik achtergronden schilder, dan kan het wel. Maar een portret..dan toch teveel afgeleid door de muziek ipv volle concentratie op het schilderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal ook niet best werken met de schilderijen die jij maakt.
Abstract en dan onder invloed van muziek weer wel.
Een minutieus detail moeten schilderen met bonkende house in je oren. Best benieuwd wat daar uit zou komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik achtergronden schilder, dan kan het wel. Maar een portret..dan toch teveel afgeleid door de muziek ipv volle concentratie op het schilderen.
Een abstract schilderij!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een minutieus detail moeten schilderen met bonkende house in je oren. Best benieuwd wat daar uit zou komen.
Ach ja, natuurlijk.quote:
De bonk gaat, waar het niet laten kan *quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk.
Er sluipen her en der tóch weer wat pittige bonkjes in de verzamelde muziek voor mijn zogeheten hypno mix.
Dan klinkt het lekker en voeg je het zonder erg toe.
Naja, L2B eigen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
De bonk gaat, waar het niet laten kan *
*zeer vermixte uitspraak
Het tonja begin en het einde vind ik prachtig. Niet omdat het dan afgelopen is hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:33 schreef Prisha het volgende:
Die dark jazzy mix is echt wel mooi. Dat stuk met die regen blijft prachtig, en die zangeres in het begin.....
reeks ok doegquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een reeks. Helemaal van mij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse mix, rustige muziek deze keer.
Lekkere mix om er weer een beetje in te komen, ja.quote:
Dank je! De overige mixen zijn van een iets andere orde.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
En klaar. Lekker hoor. Ik ga je andere mixen op rustige momenten ook eens beluisteren.
Tot nu toe klinkt ie lekker ( 5 minuten into it)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse mix, rustige muziek deze keer.
Jouw foto van de maan zou er prachtig bij passen in plaats van dit ding:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tot nu toe klinkt ie lekker ( 5 minuten into it)
mag hoorquote:
Ik zie het niet, of moet ik refresh doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Staat er prachtig bij inderdaad.
Denk inderdaad dat een f5 het oplost. Ik zie het zelf alleen ook alleen in het edit gedeelte.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie het niet, of moet ik refresh doen?
Dit is een heerlijke mix. 18 minuten nu into it. Het is wel duidelijk waar mijn voorkeur ligt
Dat doe ik straks wel als het nummer afgelopen is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat een f5 het oplost. Ik zie het zelf alleen ook alleen in het edit gedeelte.![]()
Zelf was ik ook aangenaam verrast door de mix. Mijn voorkeur ligt echt bij wat ik normaal mix, maar als afwisseling is dit helemaal geen gek plan geweest. Zullen meer mensen waarderen ook.
Tof dat je het zo kan waarderen, Prish.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe ik straks wel als het nummer afgelopen is.
Ha, ik ben dan duidelijk fan van je meer "ongewone" repertoire. Het zijn twee mooie mixjes. Deze is echt heerlijk hoor..25 minuten en we gaan vrolijk door
Je hebt gelijk...het past er prima bijquote:
Ja dus dacht, ik zal een wat neer plempen.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dacht, ik zal een wat neer plempen.
Doe dan!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie wilden zo nodig een 2e deel. Nu ga ik door ook.
Ik ben onschuldig. Ik heb het pas ontdekt toen deel 2 er al was.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie wilden zo nodig een 2e deel. Nu ga ik door ook.
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Ik heb het pas ontdekt toen deel 2 er al was.
Deel 1 ging sneller.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.
Gelukkig heb ik altijd bewijsmateriaalquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
Waarom zie ik dit nu pas? Loop ik weer als spuit elf in deel 2 te posten
Ja, dat kan je wel stellen. Nu is het meer het posten van een nieuwe mix en straks rond de feestdagen nog prettige dagen wensen en dat is het dan weer zo'n beetje.quote:
Daar kan ik niet omheen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd bewijsmateriaal
[..]
Dus je denkt dat tegen de kerst we nog in deel 2 zitten?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Nu is het meer het posten van een nieuwe mix en straks rond de feestdagen nog prettige dagen wensen en dat is het dan weer zo'n beetje.
Er is redelijke kans aanwezig dat het zomaar stil komt te vallen. Dat is wel bij meer onderdelen op FOK!.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Dus je denkt dat tegen de kerst we nog in deel 2 zitten?
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is redelijke kans aanwezig dat het zomaar stil komt te vallen. Dat is wel bij meer onderdelen op FOK!.
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.
Quote gesloopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.
Wat jij nu post was het 1e dat in me opkwam. Kan niets worden op termijn, imo. Of ze moeten alle nieuwe wasmiddelen gaan ontleden en tot in de eeuwigheid blijven posten.
Plus dat er ook regelmatig nieuwe dingen op de markt komen die dan weer besproken kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.
Blijkbaar. Niet zo blij mee, maar om het nu nog te repareren ziet er ook niet uit.quote:
Ach zo’n ramp is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijkbaar. Niet zo blij mee, maar om het nu nog te repareren ziet er ook niet uit.
Oké, een vliegramp is wel wat erger.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach zo’n ramp is het ook weer niet.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, een vliegramp is wel wat erger.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:30 schreef notturna het volgende:
Ondertussen hebben we aardig wat posts gedaan voor een deel 3.
Ik kende dit niet, maar ja dit ligt mij wel.quote:
Mooi, dan spam ik binnenkort gewoon deel 3 vol met zulke toeps.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ja dit ligt mij wel.
Ja gewoon doen. Je hebt hier nu een soort van eigen kanaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dan spam ik binnenkort gewoon deel 3 vol met zulke toeps.
Jij toch ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja gewoon doen. Je hebt hier nu een soort van eigen kanaal.
Nee, want het is jouw topic. Niet de mijne gelukkig.quote:
Die staat hier, nottie.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:03 schreef notturna het volgende:
@:Lucky2Bastard ik lees net in de SC iets van een maanmix. Waar kan ik die vinden?
Ik ga luisteren.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die staat hier, nottie.
Maanmix!
Je mix wel, maar verder luister ik naar niemand.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naar mij wel, maar naar Sode ho maar.
Nice mix. Moest er even snel een appje voor downsmurfen maar gelukt.quote:
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Nice mix. Miest er even snel een appje voor downsmurfen maar gelukt.
* notturna gaat zich diep schamen in de hoek.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan niet in deze reeks eigenlijk. Maar ja.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna gaat zich diep schamen in de hoek.![]()
Zo goed?
Jazekerquote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bevalt tot op heden, maak ik uit je zin op.
Ach wat zijn fouten of zijn situaties leermomentjes?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er iemand fouten maakt ben ik het wel.
Alle situaties zijn leermomenten en kunnen derhalve fouten bevatten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach wat zijn fouten of zijn situaties leermomentjes?
Jup, maar als je er niets van leert, dan zijn het pas echt fouten. Maar waarom heb je het over dat jij fouten maakt? Toch niet het verneuken van een quote vanavond?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle situaties zijn leermomenten en kunnen derhalve fouten bevatten.
Nee, niet zozeer typo's, of quote verneuken, maar schrijffouten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Jup, maar als je er niets van leert, dan zijn het pas echt fouten. Maar waarom heb je het over dat jij fouten maakt? Toch niet het verneuken van een quote vanavond?
Ach ik verander zinnen als ik niet weet hoe je iets schrijft.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer typo's, of quote verneuken, maar schrijffouten.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik verander zinnen als ik niet weet hoe je iets schrijft.
Mja, we kunnen er ook voor kiezen om niets te posten, maar dan is zo'n reeks vrij nutteloos. Voor zover ie dat al niet is.quote:
Niet alleen een reeks, maar ook gelijk een heel forumquote:Op zondag 12 januari 2020 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, we kunnen er ook voor kiezen om niets te posten, maar dan is zo'n reeks vrij nutteloos. Voor zover ie dat al niet is.
Dat zou echt zonde zijn. FOK! is leuk. Hoewel ik het af en toe ook wel eens beu was. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet alleen een reeks, maar ook gelijk een heel forum
Heb al vaak van Fok! willen afkicken.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou echt zonde zijn. FOK! is leuk. Hoewel ik het af en toe ook wel eens beu was. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens.
Lastig hè.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb al vaak van Fok! willen afkicken.
Ik ook, want het lukt me toch niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig hè.Blij dat ik dat niet gedaan heb.
quote:Op zondag 12 januari 2020 01:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook, want het lukt me toch niet.![]()
De maanmix afgeluisterd. Top man heelijk geluisterd.
Zit nu naar dark jazz en techno te luisteren.quote:
Die hiorde nig in dkt topic pquote:
Laters Voxs.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die hiorde nig in dkt topic p
Ik slaalol dagszz
Dat wordt blijkbaar ook gewaardeerd.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit nu naar dark jazz en techno te luisteren.
quote:Op zondag 12 januari 2020 01:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die hiorde nig in dkt topic p
Ik slaalol dagszz
Hoor ik daar Iets van David Bowie in?quote:Op zondag 12 januari 2020 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wordt blijkbaar ook gewaardeerd.
Nee, dat lijkt me van niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoor ik daar Iets van David Bowie in?
Ik dacht er saxofoon partij van het laatste album van Bowie te horen.quote:
Oh, dat zou zomaar kunnen. Geen idee van dat album.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik dacht er saxofoon partij van het laatste album van Bowie te horen.
Ga zo ook mijn mandje op zoeken. Bedankt voor je fijne muziek.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga u verlaten en dwing mijn karkas de trap op. Thanks, nottie!
Nou dan kan deze ochtend niet meer stuk.quote:
Denk het ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dan kan deze ochtend niet meer stuk.
Hier is het droog, maar wel erg grijs. Je word er niet echt vrolijk van.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook niet.Vanmiddag boodschappen halen, dat ziet een een stuk minder aantrekkelijk uit. Wat een pokkenweer steeds zeg.
Nee, niet echt. Maar het blijft toch een stuk aangenamer dan hagelstenen ter grootte van golfballen, overstromingen, lawines, bosbranden en vulkaanuitbarstingen.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel erg grijs. Je word er niet echt vrolijk van.
quote:Op zondag 12 januari 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vieren we alvast met fijne muziek erbij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |