Het tonja begin en het einde vind ik prachtig. Niet omdat het dan afgelopen is hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:33 schreef Prisha het volgende:
Die dark jazzy mix is echt wel mooi. Dat stuk met die regen blijft prachtig, en die zangeres in het begin.....
reeks ok doegquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een reeks. Helemaal van mij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse mix, rustige muziek deze keer.
Lekkere mix om er weer een beetje in te komen, ja.quote:
Dank je! De overige mixen zijn van een iets andere orde.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
En klaar. Lekker hoor. Ik ga je andere mixen op rustige momenten ook eens beluisteren.
Tot nu toe klinkt ie lekker ( 5 minuten into it)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse mix, rustige muziek deze keer.
Jouw foto van de maan zou er prachtig bij passen in plaats van dit ding:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tot nu toe klinkt ie lekker ( 5 minuten into it)
mag hoorquote:
Ik zie het niet, of moet ik refresh doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Staat er prachtig bij inderdaad.
Denk inderdaad dat een f5 het oplost. Ik zie het zelf alleen ook alleen in het edit gedeelte.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie het niet, of moet ik refresh doen?
Dit is een heerlijke mix. 18 minuten nu into it. Het is wel duidelijk waar mijn voorkeur ligt
Dat doe ik straks wel als het nummer afgelopen is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat een f5 het oplost. Ik zie het zelf alleen ook alleen in het edit gedeelte.![]()
Zelf was ik ook aangenaam verrast door de mix. Mijn voorkeur ligt echt bij wat ik normaal mix, maar als afwisseling is dit helemaal geen gek plan geweest. Zullen meer mensen waarderen ook.
Tof dat je het zo kan waarderen, Prish.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat doe ik straks wel als het nummer afgelopen is.
Ha, ik ben dan duidelijk fan van je meer "ongewone" repertoire. Het zijn twee mooie mixjes. Deze is echt heerlijk hoor..25 minuten en we gaan vrolijk door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |