* notturna gaat zich diep schamen in de hoek.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan niet in deze reeks eigenlijk. Maar ja.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna gaat zich diep schamen in de hoek.![]()
Zo goed?
Jazekerquote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bevalt tot op heden, maak ik uit je zin op.
Ach wat zijn fouten of zijn situaties leermomentjes?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er iemand fouten maakt ben ik het wel.
Alle situaties zijn leermomenten en kunnen derhalve fouten bevatten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach wat zijn fouten of zijn situaties leermomentjes?
Jup, maar als je er niets van leert, dan zijn het pas echt fouten. Maar waarom heb je het over dat jij fouten maakt? Toch niet het verneuken van een quote vanavond?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle situaties zijn leermomenten en kunnen derhalve fouten bevatten.
Nee, niet zozeer typo's, of quote verneuken, maar schrijffouten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Jup, maar als je er niets van leert, dan zijn het pas echt fouten. Maar waarom heb je het over dat jij fouten maakt? Toch niet het verneuken van een quote vanavond?
Ach ik verander zinnen als ik niet weet hoe je iets schrijft.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer typo's, of quote verneuken, maar schrijffouten.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik verander zinnen als ik niet weet hoe je iets schrijft.
Mja, we kunnen er ook voor kiezen om niets te posten, maar dan is zo'n reeks vrij nutteloos. Voor zover ie dat al niet is.quote:
Niet alleen een reeks, maar ook gelijk een heel forumquote:Op zondag 12 januari 2020 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, we kunnen er ook voor kiezen om niets te posten, maar dan is zo'n reeks vrij nutteloos. Voor zover ie dat al niet is.
Dat zou echt zonde zijn. FOK! is leuk. Hoewel ik het af en toe ook wel eens beu was. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet alleen een reeks, maar ook gelijk een heel forum
Heb al vaak van Fok! willen afkicken.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou echt zonde zijn. FOK! is leuk. Hoewel ik het af en toe ook wel eens beu was. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens.
Lastig hè.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb al vaak van Fok! willen afkicken.
Ik ook, want het lukt me toch niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig hè.Blij dat ik dat niet gedaan heb.
quote:Op zondag 12 januari 2020 01:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook, want het lukt me toch niet.![]()
De maanmix afgeluisterd. Top man heelijk geluisterd.
Zit nu naar dark jazz en techno te luisteren.quote:
Die hiorde nig in dkt topic pquote:
Laters Voxs.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die hiorde nig in dkt topic p
Ik slaalol dagszz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |