Blijkbaar. Niet zo blij mee, maar om het nu nog te repareren ziet er ook niet uit.quote:
Ach zo’n ramp is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijkbaar. Niet zo blij mee, maar om het nu nog te repareren ziet er ook niet uit.
Oké, een vliegramp is wel wat erger.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach zo’n ramp is het ook weer niet.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, een vliegramp is wel wat erger.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:30 schreef notturna het volgende:
Ondertussen hebben we aardig wat posts gedaan voor een deel 3.
Ik kende dit niet, maar ja dit ligt mij wel.quote:
Mooi, dan spam ik binnenkort gewoon deel 3 vol met zulke toeps.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ja dit ligt mij wel.
Ja gewoon doen. Je hebt hier nu een soort van eigen kanaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dan spam ik binnenkort gewoon deel 3 vol met zulke toeps.
Jij toch ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja gewoon doen. Je hebt hier nu een soort van eigen kanaal.
Nee, want het is jouw topic. Niet de mijne gelukkig.quote:
Die staat hier, nottie.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:03 schreef notturna het volgende:
@:Lucky2Bastard ik lees net in de SC iets van een maanmix. Waar kan ik die vinden?
Ik ga luisteren.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die staat hier, nottie.
Maanmix!
Je mix wel, maar verder luister ik naar niemand.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naar mij wel, maar naar Sode ho maar.
Nice mix. Moest er even snel een appje voor downsmurfen maar gelukt.quote:
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Nice mix. Miest er even snel een appje voor downsmurfen maar gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |