Je hebt gelijk...het past er prima bijquote:
Ja dus dacht, ik zal een wat neer plempen.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dacht, ik zal een wat neer plempen.
Doe dan!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie wilden zo nodig een 2e deel. Nu ga ik door ook.
Ik ben onschuldig. Ik heb het pas ontdekt toen deel 2 er al was.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jullie wilden zo nodig een 2e deel. Nu ga ik door ook.
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Ik heb het pas ontdekt toen deel 2 er al was.
Deel 1 ging sneller.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.
Gelukkig heb ik altijd bewijsmateriaalquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Ik geloof u, in al mijn onschuld.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
Waarom zie ik dit nu pas? Loop ik weer als spuit elf in deel 2 te posten
Ja, dat kan je wel stellen. Nu is het meer het posten van een nieuwe mix en straks rond de feestdagen nog prettige dagen wensen en dat is het dan weer zo'n beetje.quote:
Daar kan ik niet omheen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd bewijsmateriaal
[..]
Dus je denkt dat tegen de kerst we nog in deel 2 zitten?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Nu is het meer het posten van een nieuwe mix en straks rond de feestdagen nog prettige dagen wensen en dat is het dan weer zo'n beetje.
Er is redelijke kans aanwezig dat het zomaar stil komt te vallen. Dat is wel bij meer onderdelen op FOK!.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Dus je denkt dat tegen de kerst we nog in deel 2 zitten?
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is redelijke kans aanwezig dat het zomaar stil komt te vallen. Dat is wel bij meer onderdelen op FOK!.
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.
Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef notturna het volgende:
Quote gesloopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Het verbaasd me dat SOP nog loopt. Eens is toch alles gezegd over huishoudelijk gedoe.
Wat jij nu post was het 1e dat in me opkwam. Kan niets worden op termijn, imo. Of ze moeten alle nieuwe wasmiddelen gaan ontleden en tot in de eeuwigheid blijven posten.
Plus dat er ook regelmatig nieuwe dingen op de markt komen die dan weer besproken kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het is ook wel kenmerkend voor Fok dat alles wel weer een keer opnieuw wordt gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |