Espressoquote:Op zondag 5 januari 2020 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik regel een verse espresso voor u, brb.
Ah, die is bijna te schattig om op te drinken. Maar de natuur is wreedquote:Op zondag 5 januari 2020 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik drink alleen espresso.
Ik vind het bijna nog knapper dat het niet over de rand klotst. Dat zou bij mij al gebeuren als ik een kopje en een melkbeker tegelijk moest vasthouden. Hoef ik verder nog niks geks te doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het ziet er zo makkelijk uit.....
[ afbeelding ]
Doet denken aan de kunstwerken die Chinezen uit een wortel snijden. Zijn ze uren mee bezig en de 1e de beste klant zet zijn tanden in zo'n handgesneden draak.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die is bijna te schattig om op te drinken. Maar de natuur is wreed
Ja, het zit echt tot de rand vol. Hier begint de ochtend al goed als het aanrecht schoon blijft tijdens het espresso maken. Zooitje ook altijd met malen van bonen. Je hoeft helemaal niet veel te knoeien om een bende te maken.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het bijna nog knapper dat het niet over de rand klotst. Dat zou bij mij al gebeuren als ik een kopje en een melkbeker tegelijk moest vasthouden. Hoef ik verder nog niks geks te doen.
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doet denken aan de kunstwerken die Chinezen uit een wortel snijden. Zijn ze uren mee bezig en de 1e de beste klant zet zijn tanden in zo'n handgesneden draak.
quote:Op zondag 5 januari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.
Het is zeker een kunst.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is inderdaad niemand die erom vraagt. Heb er wel eens naast gezeten op een terras bij de Chinees terwijl hij daar mee bezig was. Nou, het is echt een kunst op zich hoor, dat snijden en niet zo'n beetje ook.
Misschien hebben ze daar een wortelkunstschool of zo.
En anders wordt het zo'n verschrompeld oud draakje. Dat is ook weer zielig.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Eigen schuld toch? Ik wil wat eten en hij/zij maakt er een kunstwerk van.
Oh ja, jij hebt niet zo’n dikke bos haar als die lilukke Stallone.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie er een tikkie anders uit.
Hoe weet jij daquote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt niet zo’n dikke bos haar als die lilukke Stallone.
Dat heb je zelf verteld.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij da
Oh, m'n kop! Ja, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |