Vanochtend aangezet! Vervolgens je halve playlist laten afspelen tijdens schilderen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verse dark mix voor eventuele liefhebbers.
En je nog afvragen waarom het niet lekker ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vanochtend aangezet! Vervolgens je halve playlist laten afspelen tijdens schilderen.
Zou het? nee..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En je nog afvragen waarom het niet lekker ging.![]()
De volgende mix is daar véél geschikter voor.
Ik kan wel wat inspriratie gebruiken. Veel bpms zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat wordt een inspiratie opwekkende repeat sessie. Trek je dat niet, dan is het oersaai en niet om aan te horen. Dan kan het averechts werken en zelfs irriteren.
Nee, dat valt wel mee. Het gaat meer de roes opwekkende kant op door herhaling en wat zweverig aandoende klanken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan wel wat inspriratie gebruiken. Veel bpms zeker?
Oh dat is lekker, zeker als je bezig bent, dat leidt niet af.quote:
Dat had softer gekund iddquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg harde klanken, zonde, maar móói nummer!
Dat zal ook niet best werken met de schilderijen die jij maakt.quote:
Als ik achtergronden schilder, dan kan het wel. Maar een portret..dan toch teveel afgeleid door de muziek ipv volle concentratie op het schilderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal ook niet best werken met de schilderijen die jij maakt.
Abstract en dan onder invloed van muziek weer wel.
Een minutieus detail moeten schilderen met bonkende house in je oren. Best benieuwd wat daar uit zou komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik achtergronden schilder, dan kan het wel. Maar een portret..dan toch teveel afgeleid door de muziek ipv volle concentratie op het schilderen.
Een abstract schilderij!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een minutieus detail moeten schilderen met bonkende house in je oren. Best benieuwd wat daar uit zou komen.
Ach ja, natuurlijk.quote:
De bonk gaat, waar het niet laten kan *quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk.
Er sluipen her en der tóch weer wat pittige bonkjes in de verzamelde muziek voor mijn zogeheten hypno mix.
Dan klinkt het lekker en voeg je het zonder erg toe.
Naja, L2B eigen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
De bonk gaat, waar het niet laten kan *
*zeer vermixte uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |