Dat wordt blijkbaar ook gewaardeerd.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit nu naar dark jazz en techno te luisteren.
quote:Op zondag 12 januari 2020 01:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die hiorde nig in dkt topic p
Ik slaalol dagszz
Hoor ik daar Iets van David Bowie in?quote:Op zondag 12 januari 2020 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wordt blijkbaar ook gewaardeerd.
Nee, dat lijkt me van niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoor ik daar Iets van David Bowie in?
Ik dacht er saxofoon partij van het laatste album van Bowie te horen.quote:
Oh, dat zou zomaar kunnen. Geen idee van dat album.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik dacht er saxofoon partij van het laatste album van Bowie te horen.
Ga zo ook mijn mandje op zoeken. Bedankt voor je fijne muziek.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga u verlaten en dwing mijn karkas de trap op. Thanks, nottie!
Nou dan kan deze ochtend niet meer stuk.quote:
Denk het ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dan kan deze ochtend niet meer stuk.
Hier is het droog, maar wel erg grijs. Je word er niet echt vrolijk van.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook niet.Vanmiddag boodschappen halen, dat ziet een een stuk minder aantrekkelijk uit. Wat een pokkenweer steeds zeg.
Nee, niet echt. Maar het blijft toch een stuk aangenamer dan hagelstenen ter grootte van golfballen, overstromingen, lawines, bosbranden en vulkaanuitbarstingen.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier is het droog, maar wel erg grijs. Je word er niet echt vrolijk van.
quote:Op zondag 12 januari 2020 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vieren we alvast met fijne muziek erbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |