Liefst gewoon eentje die goals maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
True, maar toch zit die lengte me dan niet zo lekker. Bij Feyenoord past meer een aanspeelpunt op dit moment.
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een interessante competitie
2 keer 12-0, 2 keer 7-0, een keertje 8-3quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Op een haartje na van Eintracht verloren in de vEL maar wel 2x 12-0 winnen in de Estse competitie.
SorgaGOD
Aangepastquote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Excuus. Mobiel foutje. Als een mod (@:onlogisch) het kan aanpassen, graag!
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Club Brugge is Feyenoord niet op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:48 schreef -XOR- het volgende:
Feijenoorders die neerkijken op Club Brugge, dat is een gimmick, toch? toch?
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.quote:
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel als enige Belgische club een EC1-finale gespeeld overigens. Maar Club staat momenteel kwalitatief dichter bij Ajax dan bij Feijenoord.
??quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Laat die Est maar komen. Jonge spits en niet al te duur. Altijd beter dan Vente en Bannis.
Ajax de afgelopen decennia ook niks, maar ballen wel lekker mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft dat Club Brugge ooit buiten de landsgrenzen om gewonnen dan? He? He?
Ruud is in België een Grote Meneerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze Ruudje Vormer in de basis hebben staan geloof ik daar niks van
cc @:kapiteintje
Heeft ‘ie nog steeds dat jaren 90 brugklaskapsel?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ruud is in België een Grote Meneer
Sterker nog, veel jongetjes in Brugge lopen/liepen er mee rond. Zoals je in Rotterdam het Pelle kapsel had.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ‘ie nog steeds dat jaren 90 brugklaskapsel?
Gek he dat ze niet kunnen aansluitenquote:Op zondag 5 januari 2020 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of verhuur van Burger, Azarkan en El Bouchataoui
Dat verbaast me niet, daar lopen ze allemaal 20 jaar achter.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog, veel jongetjes in Brugge lopen/liepen er mee rond. Zoals je in Rotterdam het Pelle kapsel had.
Daar heb je wel gelijk in ja. Moet je nagaan hoe pijnlijk slecht Feyenoord bezig is dat ze zelfs in Brugge OP ALLE FRONTEN MIJLENVER vooruit lopen op Feyenoord.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, daar lopen ze allemaal 20 jaar achter.
3e selectie van Nederland!11!!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Moet je nagaan hoe pijnlijk slecht Feyenoord bezig is dat ze zelfs in Brugge OP ALLE FRONTEN MIJLENVER vooruit lopen op Feyenoord.
Nou ja na Ajax en AZ?quote:
Heb ik dus toch gelijk gekregenquote:Op zondag 5 januari 2020 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja na Ajax en AZ?
En zelfs die twee moeten momenteel door met een mindere centrale verdediging dan wij
Wel een beetje jammer dat onze backs permanent geblesseerd zijn waardoor we niet écht de beste verdediging van de Eredivisie hebbenquote:Op zondag 5 januari 2020 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik dus toch gelijk gekregen
@:onlogisch
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerdquote:Op zondag 5 januari 2020 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat onze backs permanent geblesseerd zijn waardoor we niet écht de beste verdediging van de Eredivisie hebben
Het gekke is dat het ook allemaal ongerelateerde blessures lijken te zijn. De ene keer is het zijn lies, de ander keer zijn knie of sleutelbeen ofzo. Het is ook altijd een soort verdwijning zonder enige mededeling wat er daadwerkelijk aan de hand is, ineens is ie dan een paar maanden weg...quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerd
Blijkbaar hebben ze hem in het begin bij Feyenoord laten spelen met een breuk in zn scheenbeen. Toen was de keuze opereren of maanden rust houden. Hij koos voor het laatste. Vervolgens terug en sleutelbeenblessure. Weer out, maar verder totaal ongerelateerd.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat er met die Haps gebeurt is toch onbegrijpelijk. Die gozer is alleen maar geblesseerd
Nu is het sleutelbeen.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze hem in het begin bij Feyenoord laten spelen met een breuk in zn scheenbeen. Toen was de keuze opereren of maanden rust houden. Hij koos voor het laatste. Vervolgens terug en sleutelbeenblessure. Weer out, maar verder totaal ongerelateerd.
Wat heeft hij nu ook alweer?
Ok Ted Troostquote:Op zondag 5 januari 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Zoveel blessures achter elkaar zijn, ondanks andere plekken, zelden ongerelateerd
Dat is mijn oordeel als amateurdokter
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achterquote:Op zondag 5 januari 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Zoveel blessures achter elkaar zijn, ondanks andere plekken, zelden ongerelateerd
Dat is mijn oordeel als amateurdokter
Dat idee heb ik ook meer ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achter
Is wel kleiner gaan levenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Over ongeleide projectielen gesproken.#VinexLife
Dat is de kameel van Andy v/d Meyde.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel kleiner gaan leven
[ afbeelding ]
Bless
Maak je geen zorgen, Memphis en De Schaak komen allebei voor in #GodsPlanquote:Op zondag 5 januari 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel kleiner gaan leven
[ afbeelding ]
Bless
Een kameel heeft toch twee bulten?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is de kameel van Andy v/d Meyde.
Klopt, deze heeft er ook twee. Waarvan er 1 zwart is.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een kameel heeft toch twee bulten?
Allemaal even lachenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, deze heeft er ook twee. Waarvan er 1 zwart is.
Jahanksbaksks zit bij Rob Jansenquote:Op zondag 5 januari 2020 23:16 schreef PIETR het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat gedoe over Iran, maar waar blijven de transfergeruchten?
Die komt nooit joh, zou wel een enorme versterking zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:26 schreef Oldground het volgende:
De optie in Fosu-Mensah's aflopende contract bij United is nog niet gelicht. Zou w.m.b. een prima speler kunnen zijn om bij ons komende zomer Botteghin eindelijk af te lossen.
Revalideert op dit moment van een zware kruisband-blessure.
Waarom nr 5 zo hoog?quote:
Wat is die Raymond Salmonella dan?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote schoonmaak is begonnen, de persvoorlichtster Judith Verhulst is vertrokken
Hahah, en veel jongere vriendin tegenwoordig en een bonus kindje er bijquote:Op zondag 5 januari 2020 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Over ongeleide projectielen gesproken.#VinexLife
Je zou bijna willen denken dat dit een stilte voor de storm is.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote schoonmaak is begonnen, de persvoorlichtster Judith Verhulst is vertrokken
Beetje vertrouwen in Arnesen.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
Het huidige beleid bij Feyenoord.
[ afbeelding ]
Ja, die heeft het gewoon uitstekend gedaan de afgelopen jaren. Ik snap niet waarom men zo huiverig is.quote:
Waar wordt hij naar toe omgeleid?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achter
DONRAJAGOD IS TERUGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 06-01-2020 13:01:21 ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
DONRAJAGOD IS TERUGHey kerel, vanwaar de andere naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dat hij geen volslagen teringdebiel is als Troost qua persoonlijkheid, is niet voldoende.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen slechte aankoop gedaan bij Feyenoord
is er uberhaupt budget?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen slechte aankoop gedaan bij Feyenoord
Is gras groen?quote:
er kan toch een sponsor iets toegezegd hebben, als je het van een verkoop moet hebben kan je beter wachten tot de zomerquote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gras groen?
Natuurlijk is er geen geld. Zal eerst weer wat verkocht moeten worden.
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.quote:
Lijkt me wel duidelijk dat er volgende zomer echt weer een keer voor een miljoen of 15 verkocht moet gaan worden. Probleem is dan alleen weer dat dit ten koste zal gaan van de kwaliteit en zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.
Je gaat vooral Berghuis nooit kunnen vervangenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat er volgende zomer echt weer een keer voor een miljoen of 15 verkocht moet gaan worden. Probleem is dan alleen weer dat dit ten koste zal gaan van de kwaliteit en zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat vooral Berghuis nooit kunnen vervangen
kan je ook omdraaien, Feyenoord heeft te weinig van dat soort spelersquote:Op maandag 6 januari 2020 14:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.
Van Beek vangt ook een aardig salaris.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.
Die gaan we niet kwijtraken lijkt me.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van Beek vangt ook een aardig salaris.
Denk je dat Kelly per ongeluk vergeten is en 2 schurken nu in zijn huis willen inbreken waardoor hij genoodzaakt is zich te verdedigen met zelfgemaakte boobytraps?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Ayoub en Kelly zijn niet mee op trainingskamp
Nee ik denk dat ze gewoon geen stoel voor hem hoefden te boeken. Hij zit in het vliegtuig op schoot bij Dick.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat Kelly per ongeluk vergeten is en 2 schurken nu in zijn huis willen inbreken waardoor hij genoodzaakt is zich te verdedigen met zelfgemaakte boobytraps?
Eigenlijk horen wij als Feijenoord 11 Berghuizen te hebben in plaats van maar eentje.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.
Ja, want dat was voor het laatst in 1970 zo.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Eigenlijk horen wij als Feijenoord 11 Berghuizen te hebben in plaats van maar eentje.
Haha dit ja. Feyenoord heeft toch al decennialang elftallen die op zijn best top 2-waardig zijn. Zelfs de kampioenselftallen van 1984, 1993, 1999 en 2017 kenden tientallen matige spelers.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, want dat was voor het laatst in 1970 zo.
maar 1 met klasse is toch wel weinigquote:Op maandag 6 januari 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha dit ja. Feyenoord heeft toch al decennialang elftallen die op zijn best top 2-waardig zijn. Zelfs de kampioenselftallen van 1984, 1993, 1999 en 2017 kenden tientallen matige spelers.
Yup. En minstens de helft in 2002.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, want dat was voor het laatst in 1970 zo.
Seizoen met de UEFA Cup winst in 2002 met Van Hooijdonk, Tomasson, B. Kalou, Ono etc. De helft was zeker niet matig.quote:
Klassequote:Op maandag 6 januari 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Ayoub en Kelly zijn niet mee op trainingskamp
o jaquote:Op maandag 6 januari 2020 16:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Seizoen met de UEFA Cup winst in 2002 met Van Hooijdonk, Tomasson, B. Kalou, Ono etc. De helft was zeker niet matig.
Ja was raar. vHooijdonk, Tomasson, Emerton en Ono waren echt top en Bosvelt, Kalou, vWonderen, Paauwe en Zoetebier waren prima, vPersie was ook een groot talent, maar verder speede er ook troep als Rzasa en de Haan gewoon veel wedstrijden.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Seizoen met de UEFA Cup winst in 2002 met Van Hooijdonk, Tomasson, B. Kalou, Ono etc. De helft was zeker niet matig.
Tientallen matige spelers per selectie. Toe maar.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha dit ja. Feyenoord heeft toch al decennialang elftallen die op zijn best top 2-waardig zijn. Zelfs de kampioenselftallen van 1984, 1993, 1999 en 2017 kenden tientallen matige spelers.
zou hij zelf wel verneukt hebben.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wel grappig trouwens, twee maanden geleden claimde Ayoub nog dat ie blij was dat Advocaat hem wél de kans gaf en dat laatstgenoemde verbaasd was dat Ayoub nooit speelde, en nu mag ie niet eens mee op kamp
In totaal ja. Elk elftal had wel een paar slechte spelers. Van Brard tot Tininho.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Tientallen matige spelers per selectie. Toe maar.
Edit: je zal het vast in totaal bedoelen. Mag ik hopen.
Zet in uw agenda allen.quote:Andere Tijden Sport:
2 februari: We hebben 'm!! Feyenoord wint de Europa Cup I
Ik ga op 6 mei naar die theatervoorstelling met de selectie van toen in het nieuwe Luxorquote:
Leuk dat ze het zo authentiek mogelijk maken, de oude selectie van toen en jij als door gesnoven hooligan van vak X er ook bijquote:Op maandag 6 januari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga op 6 mei naar die theatervoorstelling met de selectie van toen in het nieuwe Luxor
(gepresenteerd door zanger Rinusgod)
*doorgesnovenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat ze het zo authentiek mogelijk maken, de oude selectie van toen en jij als door gesnoven hooligan van vak X er ook bij
Door gesnovenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat ze het zo authentiek mogelijk maken, de oude selectie van toen en jij als door gesnoven hooligan van vak X er ook bij
door gesnovenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smolovgodtwitter:fr12nl twitterde op maandag 06-01-2020 om 18:47:02'Feyenoord wilde Fedor Smolov terughalen' https://t.co/v2LlY5PBAL reageer retweet
Dit, vind het ongekend belachelijk dat van Beek nog altijd bij de selectie zit met een dik salaris.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klasse
Was wel beter geweest als vdHeijden of vBeek ook thuisgelaten was.
Die komt straks terug zonder bochelquote:Op maandag 6 januari 2020 19:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit, vind het ongekend belachelijk dat van Beek nog altijd bij de selectie zit met een dik salaris.
Ik geloof het alleen als KuipTalk het zegtquote:Op maandag 6 januari 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
Smolovgodtwitter:fr12nl twitterde op maandag 06-01-2020 om 18:47:02'Feyenoord wilde Fedor Smolov terughalen' https://t.co/v2LlY5PBAL reageer retweet
Struikelde hij niet ooit over zijn eigen voeten? Is daar niet een gifje van? Wat een speler joh.quote:
Ja dat heeft elk elftal wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In totaal ja. Elk elftal had wel een paar slechte spelers. Van Brard tot Tininho.
Gewoon een uitstekende lichaamsschijnbeweging van Veldwijkquote:
Dat is nog het mooie. Veldwijk doet helemaal niets. Slapstick, die Van Beek.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een uitstekende lichaamsschijnbeweging van Veldwijk
Oh okquote:Op maandag 6 januari 2020 20:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is nog het mooie. Veldwijk doet helemaal niets. Slapstick, die Van Beek.
wil je gewoon deze niet meer posten, dit was echt een maand nadat we hem bijna voor 8 miljoen hadden gedumpt, dit doet teveel pijnquote:
10 miljoenquote:Liam Kelly kan deze winter terugkeren naar Engeland. De middenvelder van Feyenoord staat in de belangstelling van MK Dons, dat uitkomt in de League One. Dit schrijft het Algemeen Dagblad. Ook Sunderland en Oxford zouden interesse hebben.
De 24-jarige Kelly mag vertrekken bij de Rotterdamse club en is daarom ook niet meegenomen naar het winterse trainingskamp in Marbella. MK Dons staat momenteel op de twintigste plaats op het derde niveau van Engeland. Jaap Stam kende Kelly van zijn periode bij Reading en haalde hem afgelopen zomer naar de Rotterdamse club.
Pfffquote:
Hij had ook zomaar op de plek van De Ligt in oranje kunnen staan nuquote:Op maandag 6 januari 2020 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pfff
Dit is zijn achtste seizoen. Alhoewel hij onder Rutten het wel aardig deed
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
Zal hij nog steeds geloven door 1 slechte wedstrijd te zijn afgekeurd door Monaco?
Nou ja dat was wel gewoon zo. Als ie toen tegen AZ fatsoenlijk had gebald (of niet mee had gespeeld...) was ie gewoon weg. Niet dat ie het ooit bij Monaco gered had, maar goed. Vermoedelijk had van Geel hem dan na twee seizoenen terug gehaaldquote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef Makamba_ het volgende:
Zal hij nog steeds geloven door 1 slechte wedstrijd te zijn afgekeurd door Monaco?
Als je als club daadwerkelijk interesse had kijk je heus verder dan die ene wedstrijd. Dan waren er gewoon al extreme twijfels en hooguit wat potentiele interesse als bankopvulling.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja dat was wel gewoon zo. Als ie toen tegen AZ fatsoenlijk had gebald (of niet mee had gespeeld...) was ie gewoon weg. Niet dat ie het ooit bij Monaco gered had, maar goed. Vermoedelijk had van Geel hem dan na twee seizoenen terug gehaald
Niveau Michael Lumbquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat Kelly nu al weg moet.
Kwam binnen als een grote aanwinst.
Zie hem graag in de basis
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ook. Nooit een fatsoenlijke kans gehad. Jaap zal ooit gelijk krijgen en deze jongen gaat uitgroeien tot een god.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk dat ze in vBeek gewoon een waardevolle aanvulling zagen voor de toekomst. Dat klinkt nu hilarisch maar vBeek deed het best prima onder Rutten als heel jonge centrale verdediger. Het seizoen daarna werd het al iets minder maar die wedstrijd tegen AZ was écht vreselijk. Het is daarna ook nooit meer beter geworden bij vBeek, hij heeft af en toe nog wel een aardige pot gespeeld maar hij maakt gewoon soms zulke enorme blunders die er overigens ook altijd vreselijk debiel uitzien, dat kan natuurlijk niet als CV.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je als club daadwerkelijk interesse had kijk je heus verder dan die ene wedstrijd. Dan waren er gewoon al extreme twijfels en hooguit wat potentiele interesse als bankopvulling.
Schandalig ja, laat wel zien dat bij Feyenoord de technisch begaafde spelers geen kansen krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een fatsoenlijke kans gehad. Jaap zal ooit gelijk krijgen en deze jongen gaat uitgroeien tot een god.
Nieuwe Michel Bastos.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schandalig ja, laat wel zien dat bij Feyenoord de technisch begaafde spelers geen kansen krijgen.
Vraag mij ook af of er veel beschikbaar is, laat staan of Feyenoord enige ruimte heeft in het salarisbudget totdat Ayoub en Kelly weg zijn, met name eerstgenoemde.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een dag van doodse stilte.Dit doet me denken aan de zomerse transferperiode toen we óók op een spits zaten te wachten.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een dag van doodse stilte.Dit doet me denken aan de zomerse transferperiode toen we óók op een spits zaten te wachten.
Misschien wat verdedigers wegdoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij ook af of er veel beschikbaar is, laat staan of Feyenoord enige ruimte heeft in het salarisbudget totdat Ayoub en Kelly weg zijn, met name eerstgenoemde.
lekker in balans welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wat verdedigers wegdoen.
Keepers
1. Kenneth Vermeer
21. Nick Marsman
22. Justin Bijlow
31. Elber Evora
Verdedigers
3. Sven van Beek
4. Marcos Senesi
5. Ridgeciano Haps
6. Jan-Arie van der Heijden
14. George Johnston
15. Tyrell Malacia
27. Rick Karsdorp
32. Edgar Ié
33. Eric Botteghin
38. Lutsharel Geertruida
43. Ramon Hendriks
44. Denzel Hall
Middenvelders
19. Leroy Fer
20. Renato Tapia
23. Orkun Kökcü
28. Jens Toornstra
35. Wouter Burger
Aanvallers
7. Luciano Narsingh
9. Nicolai Jørgensen
10. Steven Berghuis
11. Sam Larsson
17. Luis Sinisterra
@fetX announce minder verdedigersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wat verdedigers wegdoen.
Keepers
1. Kenneth Vermeer
21. Nick Marsman
22. Justin Bijlow
31. Elber Evora
Verdedigers
3. Sven van Beek
4. Marcos Senesi
5. Ridgeciano Haps
6. Jan-Arie van der Heijden
14. George Johnston
15. Tyrell Malacia
27. Rick Karsdorp
32. Edgar Ié
33. Eric Botteghin
38. Lutsharel Geertruida
43. Ramon Hendriks
44. Denzel Hall
Middenvelders
19. Leroy Fer
20. Renato Tapia
23. Orkun Kökcü
28. Jens Toornstra
35. Wouter Burger
Aanvallers
7. Luciano Narsingh
9. Nicolai Jørgensen
10. Steven Berghuis
11. Sam Larsson
17. Luis Sinisterra
JORGODquote:''Elke keer als ik aan zijn geboorte denk, denk ik aan Rotterdam''
Eind vorig jaar is Nicolai Jørgensen vader geworden van een gezonde zoon, Vincent, die wel iets later dan verwacht geboren werd. "Het was erg speciaal. Mijn zoon is op kerstavond geboren, dus dat was een beetje hectisch. Maar nu hij geboren is ben ik erg blij en trots om zijn vader te zijn."
"Het startte eigenlijk al op 23 december. Het was een lange dag en in de avond gingen we naar het ziekenhuis. Mijn vrouw vocht hard en uiteindelijk werd hij om twee uur 's nachts geboren. Hij was sterk en gelukkig gezond, dus ik was blij toen ik ging slapen."
Het leven van de spits is sindsdien heel erg veranderd, zo vertelt hij voor de camera van Feyenoord TV. "Het is speciaal dat als je van huis vertrekt naar een trainingskamp je direct je familie mist, want hij is er net. Een zoontje maakt het allemaal anders. Het voelt nog steeds raar om te zeggen dat ik een vader ben, ik realiseer het nog niet helemaal. Het is heel leuk en hij is heel schattig. Ik kijk er naar uit om weer terug te gaan, maar om hier in Marbella te zijn is ook niet verkeerd."
"Het is ook mooi dat hij me voor altijd verbindt aan Rotterdam omdat hij hier geboren is. Elke keer als ik aan zijn geboorte denk, denk ik aan Rotterdam. Dat is speciaal. Hij is meer Rotterdammer dan ik, dus ik ben een beetje jaloers. Waarschijnlijk zal ik hier altijd terugkomen, ook om over een groot aantal jaren Feyenoord te zien spelen. Maar bovenal een zoon die hier geboren is, waar ik zoveel mooie periodes heb beleefd, is bijzonder."
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx announce minder verdedigers
Bizar hoor. Om te beginnen vBeek en vd Heijden weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx announce minder verdedigers
Ik denk dat Dickie al stampvoetend rondloopt. Die spelers gaan vast wel komen. Dick laat zich niet piepelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Eindelijk de middelbare school afgerondtwitter:fr12nl twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 20:24:44#TT | Kelly gaat verhuurd worden; middenvelder bezocht Oxford https://t.co/0WkrYteXgS reageer retweet
Vernoemd naar Van der Voort. Die krijgt later rugklachten.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verhuurd? Dus hij mag nog niet eens naar Home of History?
quote:
Met optie tot koop voor ¤1 mag ik hopenquote:
Doe maar ¤0,01 plsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met optie tot koop voor ¤1 mag ik hopen
Gewoon lekker een gratis vakantie johquote:Feyenoord-top moet Advocaat in Marbella aan nieuwe spelers helpen
Door Martijn ‘waarschijnlijk’ Krabbendam
De volledige top van Feyenoord is afgereisd naar het trainingskamp van de club in Marbella. Mark Koevermans (algemeen directeur), Sjaak Troost (technisch directeur) Toon van Bodegom (voorzitter van de raad van commissarissen), Stanley Brard (hoofd jeugdopleiding) en de nieuwe td Frank Arnesen bekeken vanochtend de eerste training Feyenoord op de velden van het Marbella Football Center.
Dat de leiding zo massaal aanwezig is, duidt erop dat de club in Marbella wil toeslaan op de transfermarkt. Dick Advocaat zal vandaag of morgen ongetwijfeld zijn wensen op tafel leggen. De trainer maakte met Feyenoord een sprong op de ranglijst van plek twaalf naar vijf en heeft zodoende directe plaatsing voor Europees voetbal in het vizier gekregen, maar stelt onomwonden dat hij nieuwe spelers nodig heeft om die missie te laten slagen. Advocaat wil er een concurrent bij voor Nicolai Jørgensen, de enige echte spits in de selectie, terwijl hij ook opteert voor een extra middenvelder met scorend vermogen.
Probleem is dat Feyenoord geen liggende gelden heeft. In principe is het geld op. Wel probeert de club ruimte te maken in het salarisbudget, wat de huur van spelers mogelijk maakt. In dat licht past het aanstaande vertrek van Liam Kelly en Yassin Ayoub. De eerste kan naar een aantal clubs uit de Engelse League One, waaronder MK Dons. Ayoub vliegt deze week nog naar een potentiele nieuwe club in het buitenland.
In feite moet Troost ervoor zorgen dat Advocaat snel over nieuwe spelers kan beschikken. Hij is tot 15 januari in dienst als technisch directeur ad-interim. Pas dan begint Frank Arnesen officieel, maar de Deen woont in Marbella en zal deze week ongetwijfeld zijn input al geven over de komst van spelers die Advocaat liever nog vandaag dan morgen op het trainingsveld hoopt te begroeten.
Laptop open klappen en mails beantwoorden tijdens het ontbijt op het terras van het resort, jus’tje en omelet d’rbij, ‘s middags even een 11 tegen 11 bekijken en ‘s avonds een goede steakhouse in Marbella bezoeken met je korte broekie an.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker een gratis vakantie joh
Krabbendam weet weer niksquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laptop open klappen en mails beantwoorden tijdens het ontbijt op het terras van het resort, jus’tje en omelet d’rbij, ‘s middags even een 11 tegen 11 bekijken en ‘s avonds een goede steakhouse in Marbella bezoeken met je korte broekie an.
Prima geregeld hoor.
Krabbendam moet gewoon zijn bek houden. Dat die vent zichzelf nog Feyenoord “watcher” (quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabbendam weet weer niks
DE HELE TOP IS AANWEZIG DUS MISSCHIEN GAAN ZE WEL IETS KOPEN
Een club watchen kan iedereen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Krabbendam moet gewoon zijn bek houden. Dat die vent zichzelf nog Feyenoord “watcher” () durft te noemen joh
En achteraf is het zonde dat het zo is gelopen. Met name voor die jongen zelf uiteraard, maar Feyenoord had veel aan hem gehad (al zag ik het eerst zelf niet zo zitten). Jørgensen is leuk voor het aanvalsspel, maar hij heeft dit seizoen bijna net zoveel kinderen gekregen als doelpunten gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
Nieuwe spits al binnen zo te zien
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord wil zich de komende weken versterken op de transfermarkt. De Rotterdammers willen voornamelijk in de aanval nieuwe spelers toevoegen. Volgens Voetbal International worden er momenteel twee namen genoemd in De Kuip.
Jeremain Lens en John Guidetti zijn volgens het weekblad de twee spelers die momenteel vallen. Guidetti heeft geen perspectief bij zijn huidige club Alavés en staat op de nominatie om verhuurd te worden. Lens werkte eerder samen met Dick Advocaat.
Ik heb soms het idee dat ze daar denken FIFA Managerscarriere te spelen, en het dan heel kut doen. Dit kan écht niet.quote:
Klopt, toch zonde dat het dan weer mis gaat op een verdedigende fout. Stel je toch eens voor dat Haps een langere tijd fit zou blijvenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:03 schreef fetX het volgende:
Overigens speelden ze tot die tijd best aardig met 2 prima uitgespeelde kansen.
Tja, dit is al zo vaak het geval geweestquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, toch zonde dat het dan weer mis gaat op een verdedigende fout. Stel je toch eens voor dat Haps een langere tijd fit zou blijven
Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Lekker blind van mij, dacht dat Kökcu gewisseld was 😅quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.
Nou ja die eerste goal had ik ook nog wel gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.
Ik wilde hem ook posten maar was te lui.quote:
KökcüGod bij de 2-2. Genot. Mooie bal van Larsson ook.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 08-01-2020 om 17:54:49⏱ 76’ 2-0...⏱ 79’ 2-1.⏱ 83’ 2-2!⚽⚽ Luciano Narsingh 👏#tsgfey #Feyenoord🇪🇸 https://t.co/MNGeY8OCsj reageer retweet
Hier kun je het helemaal terugzien:quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Antaris het volgende:
Is het afgelopen? Ik heb het geheel gemist.
Is het terug te zien?
quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord zondag tegen Dortmund kan spelen. De Rotterdammers willen in het stadion van Marbella spelen tegen de Duitsers, maar op dezelfde dag staat er een bekerwedstrijd gepland.
Dit meldt het Algemeen Dagblad.
Feyenoord hoopt op korte termijn van de Spaanse autoriteiten te horen of er zaterdag kan worden gevoetbald. Een alternatief vinden blijft voorlopig lastig omdat er ook voldoende ruimte moet zijn voor supporters.
Zegt vrij weinig imo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef fetX het volgende:
Aardig resultaat. Hoffenheim staat 7e in een betere competitie.
Ja, zeker als je bedenkt dat we de laatste 20 minuten met de reserves speelden en Hoffenheim het na de 2-0 eigenlijk volledig cadeau gaf. Die tweede goal was wel heel mooi gespeeld.quote:
Mwah. Na zo’n korte stop zegt het wel iets, maar eens dat er niet teveel waarde aan moet worden gehecht. Kijk wel meer naar het spel en tweede helft was best oké.quote:
Thanksquote:
Nee, en Burger wordt ook nog verhuurd natuurlijk!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:26 schreef hhh38 het volgende:
Er is nu interesse in zowel Tapia als Ayoub. Gaan we Fer nou die positie in z'n eentje laten invullen of wordt daar ook nog een vervanger voor gezocht?
Tijd voor verdedigers!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, en Burger wordt ook nog verhuurd natuurlijk!
Ergste is dat we nu alsnog met drie verdedigers spelen die tekort komenquote:
quote:De top van Feyenoord is aanwezig in Marbella om de toekomst te bespreken. Technisch directeur Sjaak Troost, zijn opvolger Frank Arnesen, president-commissaris Toon van Bodegom, algemeen directeur Mark Koevermans en zelfs hoofd opleidingen Stanley Brard zijn allemaal aanwezig in Spanje.
De bedoeling is om de selectie te versterken. Volgens het Algemeen Dagblad staat John Guidetti te springen om weer in De Kuip te voetballen. De 27-jarige spits is overbodig bij Alavés en staat daarom meer dan ooit open voor een terugkeer. Volgens de krant staat trainer Dick Advocaat niet te springen om de komst van Guidetti.
Ook Oguzhan Özyakup staat open voor een tijdelijke overgang naar Feyenoord. De 27-jarige middenvelder van Beşiktaş JK wil meer speelminuten maken. Ook bij zijn komst zijn er twijfels bij Advocaat. ''Zijn bijnaam is 'Ozzie' maar of Advocaat hem op een middenveld naast zijn 'Orrie' (Orkun Kökcü, red.) neer wil zetten, is nog maar de vraag.''
Die infectie die hij tijdens dat seizoen bij ons kreeg heeft 'm heel lang aan de kant gehouden en daarna is ie nooit meer de oude geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Elan het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat die Guidetti zo kanjerhard gefaald is overal. Dat was toch meer dan een prima spits bij ons.
Lijkt me desalniettemin geweldig als hij weer terugkomt. Al kun je waarschijnlijk veel beter de goede herinneringen koesteren en er niet meer aan beginnen.
Dat laatste is dan ook de reden waarom we hem zeker niet voor een half jaar moeten huren, hebben we niets aan. We hebben bij Fer en Narsingh kunnen zien hoe lang dit kan duren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die infectie die hij tijdens dat seizoen bij ons kreeg heeft 'm heel lang aan de kant gehouden en daarna is ie nooit meer de oude geworden.
Z'n neusje voor de goal is ie vast niet verloren, maar verder is het nogal een logge speler geworden volgens mij. En dan mist ie ook nog eens wedstrijdritme.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb het even bekeken en Guidetti scoort eigenlijk al seizoenenlang rond de 1 goal per 200 minuten. Alleen bij Celtic is hij overwegend basisspeler geweest. Das wel iets beter dan Jørgensen bij Feyenoord de afgelopen twee kalenderjaren maar niet heel indrukwekkend uiteraard.
Bij Feyenoord had hij (8 jaar geleden, mind you) een serie van iets van acht á negen wedstrijden waarin hij belachelijk veel scoorde, waaronder die drie hattricks, maar na die rode kaart tegen RKC is zijn doelpuntenproductie enorm gezakt. Mede ook wegens die infectie die hem bijna twee jaar aan de kant hield.
Graag gedaan, hoop dat je er iets aan hebt. Heb mijn post van twee seizoenen geleden nauwelijks hoeven bijwerken.quote:
Dat viel wel mee hoor, nooit zo onder de indruk geweest van hem. Schoot wel een goede penalty overigens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Elan het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat die Guidetti zo kanjerhard gefaald is overal. Dat was toch meer dan een prima spits bij ons.
Lijkt me desalniettemin geweldig als hij weer terugkomt. Al kun je waarschijnlijk veel beter de goede herinneringen koesteren en er niet meer aan beginnen.
twitter:bartf twitterde op woensdag 08-01-2020 om 19:06:23Liam Kelly heeft 100% van zijn kopduels gewonnen in de Eredivisie (2). reageer retweet
Als ik een gokje mag wagen: geld en status kan heel wat met je ambities en psyche doen als je daarvoor vatbaar bent. Zou mij niet verbazen als Özyakup de zoveelste voetballer is die dat heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef satecl het volgende:
Die Özyakup was toch altijd een hele goede speler met een marktwaarde van +/- 15 miljoen? Aanvoerder van zowel Besiktas als het nationaal team.
Nu 27 jaar. Wat is er mis gegaan met deze jongen?
En ik ken hem natuurlijk nog hiervan:
Uit de koker van Dick.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 09-01-2020 om 15:34:31Feyenoord is reportedly interested in bringing in Russian striker Aleksandr Kokorin on a loan deal. He played his last game in July 2018, before being jailed for violent attacks. https://t.co/CP7ZQ5EijP reageer retweet
Mooie nieuwe toevoeging aan de lijst.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Uit de koker van Dick.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 09-01-2020 om 15:34:31Feyenoord is reportedly interested in bringing in Russian striker Aleksandr Kokorin on a loan deal. He played his last game in July 2018, before being jailed for violent attacks. https://t.co/CP7ZQ5EijP reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-01-2020 15:59:39 ]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mooie nieuwe toevoeging aan de lijst.
Guidetti![]()
Lens![]()
Özyakup![]()
Kokorin
Met watvoor aids komen ze steeds mee opdraven man
Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Troost is een debiel, maar ik ga er vanuit dat Dick en Arnesen in deze ook wat te zeggen hebben. Ik kan er oprecht met m’n verstand niet bij dat je dan zo’n naam dropt. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.
Fix een huurdeal van een onbekende jonge speler van begin 20 uit een lagere competitie an de Eredivisie (Scandinavië, Schotland, van mijn part een speler uit de KKD of een speler van FC BATE Borisov), eventueel met optie tot koop. Gebruik je nieuwe Moneyball-statistieken en beleid daarvoor om iemand te scouten. Zo moeilijk is dat niet.
Edit: zo moeilijk kan het bij nader inzien wel zijn voor Troost, want teringdebiel.
Gijs wordt ook een dagje ouderquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Kick, gelijk een nieuwe voorman voor de harde kern!
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:20 schreef fetX het volgende:
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:
Dit is echt bizar ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Ik zou duizenden euro’s betalen om dat live te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
KokorinGod
Die gaat Veltman op z'n bek slaan.
GRAS OPVRETENquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:12 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon mooi zo’n speler die meteen je hoofd van je romp trekt als je even verkeerd naar hem kijkt.
Beter dan zo’n pussy die het trainingskamp verlaat omdat hij bang is voor spanningen in de regio.
Wat doet Sinisterra in dit lijstje?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Ik zou geld betalen voor een livestream waar Karsdorp, Sinisterra en Kokorin gaan stappen
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wat doet Sinisterra in dit lijstje?
...quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgen
Tapia haalt beter spul.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgen
MoneyballGenotquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Sinisterra is Colombiaans. De link tussen sos en Peru zie ik niet echt.quote:
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuckquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sinisterra is Colombiaans. De link tussen sos en Peru zie ik niet echt.
Klinkt als avondje Perron, gezellig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuck. Allemaal Karsdorpkoppies op feestjes.
Het is geen vergelijking met Perronquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klinkt als avondje Perron, gezellig.
Is niet echt te zien aan Tapiaquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuck. Allemaal Karsdorpkoppies op feestjes.
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker voorbeeld voor je jeugdspelers ook als je zo’n mafkees gaat halen. Moet je ook helemaal niet willen in zo’n groep.
Gezien het komkommertijd is ff offtopic: Perron is genieten met de juiste line-up, blij dat het weer open is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen vergelijking met Perron.
Hoe is Perron op het moment? Laatste twee keer dat we er waren was er echt een matige sfeer, hoop debielen die in kringetjes stonden, schreeuwden en gewoon teveel zopen. Maar laatste keer is inmiddels paar maanden terug dus misschien is het nu weer beter?
#TROOSTOUTquote:Troost hoopt en verwacht dat hij terug kan keren in de Raad van Commissarissen. Het Algemeen Dagblad verwacht dat dat niet gaat gebeuren. Op 15 januari is er een vergadering bij de Vrienden van Feyenoord. Zij zouden het eens zijn over het feit dat er geen afspraak was met Troost dat hij terug zou keren in de RvC. Troost zat namens de Vrienden van Feyenoord in de RvC.
Lullig. Ben zelf liever die Koevermans kwijt.quote:
Kuyt is het scholletje van Feyenoordquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
Waar is het onbegrensde vertrouwen in Kuyt als trainer op gebaseerd?
Het kampioensjaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
Die gast is leuk als medespeler, dan is zn invloed beperkt. Als manager gaat iedereen zich aan je storen en als je dan zo’n plaat voor je kop hebt komt het helemaal niet goed tenzij je Louis van Gaal bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
als hij hun kandidaat is dan niet vreemd toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
VvF hebben nog wel aardig de touwtjes in handen als je dit leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |