Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Lekker blind van mij, dacht dat Kökcu gewisseld was 😅quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.
Nou ja die eerste goal had ik ook nog wel gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.
Ik wilde hem ook posten maar was te lui.quote:
KökcüGod bij de 2-2. Genot. Mooie bal van Larsson ook.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 08-01-2020 om 17:54:49⏱ 76’ 2-0...⏱ 79’ 2-1.⏱ 83’ 2-2!⚽⚽ Luciano Narsingh 👏#tsgfey #Feyenoord🇪🇸 https://t.co/MNGeY8OCsj reageer retweet
Hier kun je het helemaal terugzien:quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Antaris het volgende:
Is het afgelopen? Ik heb het geheel gemist.
Is het terug te zien?
quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord zondag tegen Dortmund kan spelen. De Rotterdammers willen in het stadion van Marbella spelen tegen de Duitsers, maar op dezelfde dag staat er een bekerwedstrijd gepland.
Dit meldt het Algemeen Dagblad.
Feyenoord hoopt op korte termijn van de Spaanse autoriteiten te horen of er zaterdag kan worden gevoetbald. Een alternatief vinden blijft voorlopig lastig omdat er ook voldoende ruimte moet zijn voor supporters.
Zegt vrij weinig imo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef fetX het volgende:
Aardig resultaat. Hoffenheim staat 7e in een betere competitie.
Ja, zeker als je bedenkt dat we de laatste 20 minuten met de reserves speelden en Hoffenheim het na de 2-0 eigenlijk volledig cadeau gaf. Die tweede goal was wel heel mooi gespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |