Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooie dieptepass Hendriks, Narsingh rondt heerlijk af, 2-2.
Lekker blind van mij, dacht dat Kökcu gewisseld was 😅quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dieptepass was van Kokcu op Larsson. Larsson gaf op Narsingh.
Nou ja die eerste goal had ik ook nog wel gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Narsingh die wat erin prikt, het zal toch niet.
Ik wilde hem ook posten maar was te lui.quote:
KökcüGod bij de 2-2. Genot. Mooie bal van Larsson ook.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 08-01-2020 om 17:54:49⏱ 76’ 2-0...⏱ 79’ 2-1.⏱ 83’ 2-2!⚽⚽ Luciano Narsingh 👏#tsgfey #Feyenoord🇪🇸 https://t.co/MNGeY8OCsj reageer retweet
Hier kun je het helemaal terugzien:quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:22 schreef Antaris het volgende:
Is het afgelopen? Ik heb het geheel gemist.
Is het terug te zien?
quote:Het is nog maar de vraag of Feyenoord zondag tegen Dortmund kan spelen. De Rotterdammers willen in het stadion van Marbella spelen tegen de Duitsers, maar op dezelfde dag staat er een bekerwedstrijd gepland.
Dit meldt het Algemeen Dagblad.
Feyenoord hoopt op korte termijn van de Spaanse autoriteiten te horen of er zaterdag kan worden gevoetbald. Een alternatief vinden blijft voorlopig lastig omdat er ook voldoende ruimte moet zijn voor supporters.
Zegt vrij weinig imo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef fetX het volgende:
Aardig resultaat. Hoffenheim staat 7e in een betere competitie.
Ja, zeker als je bedenkt dat we de laatste 20 minuten met de reserves speelden en Hoffenheim het na de 2-0 eigenlijk volledig cadeau gaf. Die tweede goal was wel heel mooi gespeeld.quote:
Mwah. Na zo’n korte stop zegt het wel iets, maar eens dat er niet teveel waarde aan moet worden gehecht. Kijk wel meer naar het spel en tweede helft was best oké.quote:
Thanksquote:
Nee, en Burger wordt ook nog verhuurd natuurlijk!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:26 schreef hhh38 het volgende:
Er is nu interesse in zowel Tapia als Ayoub. Gaan we Fer nou die positie in z'n eentje laten invullen of wordt daar ook nog een vervanger voor gezocht?
Tijd voor verdedigers!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, en Burger wordt ook nog verhuurd natuurlijk!
Ergste is dat we nu alsnog met drie verdedigers spelen die tekort komenquote:
quote:De top van Feyenoord is aanwezig in Marbella om de toekomst te bespreken. Technisch directeur Sjaak Troost, zijn opvolger Frank Arnesen, president-commissaris Toon van Bodegom, algemeen directeur Mark Koevermans en zelfs hoofd opleidingen Stanley Brard zijn allemaal aanwezig in Spanje.
De bedoeling is om de selectie te versterken. Volgens het Algemeen Dagblad staat John Guidetti te springen om weer in De Kuip te voetballen. De 27-jarige spits is overbodig bij Alavés en staat daarom meer dan ooit open voor een terugkeer. Volgens de krant staat trainer Dick Advocaat niet te springen om de komst van Guidetti.
Ook Oguzhan Özyakup staat open voor een tijdelijke overgang naar Feyenoord. De 27-jarige middenvelder van Beşiktaş JK wil meer speelminuten maken. Ook bij zijn komst zijn er twijfels bij Advocaat. ''Zijn bijnaam is 'Ozzie' maar of Advocaat hem op een middenveld naast zijn 'Orrie' (Orkun Kökcü, red.) neer wil zetten, is nog maar de vraag.''
Die infectie die hij tijdens dat seizoen bij ons kreeg heeft 'm heel lang aan de kant gehouden en daarna is ie nooit meer de oude geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Elan het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat die Guidetti zo kanjerhard gefaald is overal. Dat was toch meer dan een prima spits bij ons.
Lijkt me desalniettemin geweldig als hij weer terugkomt. Al kun je waarschijnlijk veel beter de goede herinneringen koesteren en er niet meer aan beginnen.
Dat laatste is dan ook de reden waarom we hem zeker niet voor een half jaar moeten huren, hebben we niets aan. We hebben bij Fer en Narsingh kunnen zien hoe lang dit kan duren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die infectie die hij tijdens dat seizoen bij ons kreeg heeft 'm heel lang aan de kant gehouden en daarna is ie nooit meer de oude geworden.
Z'n neusje voor de goal is ie vast niet verloren, maar verder is het nogal een logge speler geworden volgens mij. En dan mist ie ook nog eens wedstrijdritme.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb het even bekeken en Guidetti scoort eigenlijk al seizoenenlang rond de 1 goal per 200 minuten. Alleen bij Celtic is hij overwegend basisspeler geweest. Das wel iets beter dan Jørgensen bij Feyenoord de afgelopen twee kalenderjaren maar niet heel indrukwekkend uiteraard.
Bij Feyenoord had hij (8 jaar geleden, mind you) een serie van iets van acht á negen wedstrijden waarin hij belachelijk veel scoorde, waaronder die drie hattricks, maar na die rode kaart tegen RKC is zijn doelpuntenproductie enorm gezakt. Mede ook wegens die infectie die hem bijna twee jaar aan de kant hield.
Graag gedaan, hoop dat je er iets aan hebt. Heb mijn post van twee seizoenen geleden nauwelijks hoeven bijwerken.quote:
Dat viel wel mee hoor, nooit zo onder de indruk geweest van hem. Schoot wel een goede penalty overigens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Elan het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat die Guidetti zo kanjerhard gefaald is overal. Dat was toch meer dan een prima spits bij ons.
Lijkt me desalniettemin geweldig als hij weer terugkomt. Al kun je waarschijnlijk veel beter de goede herinneringen koesteren en er niet meer aan beginnen.
twitter:bartf twitterde op woensdag 08-01-2020 om 19:06:23Liam Kelly heeft 100% van zijn kopduels gewonnen in de Eredivisie (2). reageer retweet
Als ik een gokje mag wagen: geld en status kan heel wat met je ambities en psyche doen als je daarvoor vatbaar bent. Zou mij niet verbazen als Özyakup de zoveelste voetballer is die dat heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef satecl het volgende:
Die Özyakup was toch altijd een hele goede speler met een marktwaarde van +/- 15 miljoen? Aanvoerder van zowel Besiktas als het nationaal team.
Nu 27 jaar. Wat is er mis gegaan met deze jongen?
En ik ken hem natuurlijk nog hiervan:
Uit de koker van Dick.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 09-01-2020 om 15:34:31Feyenoord is reportedly interested in bringing in Russian striker Aleksandr Kokorin on a loan deal. He played his last game in July 2018, before being jailed for violent attacks. https://t.co/CP7ZQ5EijP reageer retweet
Mooie nieuwe toevoeging aan de lijst.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Uit de koker van Dick.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 09-01-2020 om 15:34:31Feyenoord is reportedly interested in bringing in Russian striker Aleksandr Kokorin on a loan deal. He played his last game in July 2018, before being jailed for violent attacks. https://t.co/CP7ZQ5EijP reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-01-2020 15:59:39 ]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mooie nieuwe toevoeging aan de lijst.
Guidetti![]()
Lens![]()
Özyakup![]()
Kokorin
Met watvoor aids komen ze steeds mee opdraven man
Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Troost is een debiel, maar ik ga er vanuit dat Dick en Arnesen in deze ook wat te zeggen hebben. Ik kan er oprecht met m’n verstand niet bij dat je dan zo’n naam dropt. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.
Fix een huurdeal van een onbekende jonge speler van begin 20 uit een lagere competitie an de Eredivisie (Scandinavië, Schotland, van mijn part een speler uit de KKD of een speler van FC BATE Borisov), eventueel met optie tot koop. Gebruik je nieuwe Moneyball-statistieken en beleid daarvoor om iemand te scouten. Zo moeilijk is dat niet.
Edit: zo moeilijk kan het bij nader inzien wel zijn voor Troost, want teringdebiel.
Gijs wordt ook een dagje ouderquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Kick, gelijk een nieuwe voorman voor de harde kern!
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:20 schreef fetX het volgende:
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:
Dit is echt bizar ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Ik zou duizenden euro’s betalen om dat live te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
KokorinGod
Die gaat Veltman op z'n bek slaan.
GRAS OPVRETENquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:12 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon mooi zo’n speler die meteen je hoofd van je romp trekt als je even verkeerd naar hem kijkt.
Beter dan zo’n pussy die het trainingskamp verlaat omdat hij bang is voor spanningen in de regio.
Wat doet Sinisterra in dit lijstje?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Ik zou geld betalen voor een livestream waar Karsdorp, Sinisterra en Kokorin gaan stappen
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Wat doet Sinisterra in dit lijstje?
...quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgen
Tapia haalt beter spul.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal toch iemand voor de sos moeten zorgen
MoneyballGenotquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
Sinisterra is Colombiaans. De link tussen sos en Peru zie ik niet echt.quote:
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuckquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sinisterra is Colombiaans. De link tussen sos en Peru zie ik niet echt.
Klinkt als avondje Perron, gezellig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuck. Allemaal Karsdorpkoppies op feestjes.
Het is geen vergelijking met Perronquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Klinkt als avondje Perron, gezellig.
Is niet echt te zien aan Tapiaquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cocaïne komt juist enorm vaak uit Peru, cocaplanten zijn zelfs legaal daar (het product uiteraard niet). Kan je vertellen dat op feestjes daar aardig gesnoven werd, boeide ook niemand een fuck. Allemaal Karsdorpkoppies op feestjes.
Precies.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker voorbeeld voor je jeugdspelers ook als je zo’n mafkees gaat halen. Moet je ook helemaal niet willen in zo’n groep.
Gezien het komkommertijd is ff offtopic: Perron is genieten met de juiste line-up, blij dat het weer open is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen vergelijking met Perron.
Hoe is Perron op het moment? Laatste twee keer dat we er waren was er echt een matige sfeer, hoop debielen die in kringetjes stonden, schreeuwden en gewoon teveel zopen. Maar laatste keer is inmiddels paar maanden terug dus misschien is het nu weer beter?
#TROOSTOUTquote:Troost hoopt en verwacht dat hij terug kan keren in de Raad van Commissarissen. Het Algemeen Dagblad verwacht dat dat niet gaat gebeuren. Op 15 januari is er een vergadering bij de Vrienden van Feyenoord. Zij zouden het eens zijn over het feit dat er geen afspraak was met Troost dat hij terug zou keren in de RvC. Troost zat namens de Vrienden van Feyenoord in de RvC.
Lullig. Ben zelf liever die Koevermans kwijt.quote:
Kuyt is het scholletje van Feyenoordquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
Waar is het onbegrensde vertrouwen in Kuyt als trainer op gebaseerd?
Het kampioensjaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
Die gast is leuk als medespeler, dan is zn invloed beperkt. Als manager gaat iedereen zich aan je storen en als je dan zo’n plaat voor je kop hebt komt het helemaal niet goed tenzij je Louis van Gaal bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:52 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |