Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Troost is een debiel, maar ik ga er vanuit dat Dick en Arnesen in deze ook wat te zeggen hebben. Ik kan er oprecht met m’n verstand niet bij dat je dan zo’n naam dropt. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sowieso, maar zonder geld kan je nog steeds wat beters doen dan uitgerangeerde of ex-gedetineerde spelers halen.
Fix een huurdeal van een onbekende jonge speler van begin 20 uit een lagere competitie an de Eredivisie (Scandinavië, Schotland, van mijn part een speler uit de KKD of een speler van FC BATE Borisov), eventueel met optie tot koop. Gebruik je nieuwe Moneyball-statistieken en beleid daarvoor om iemand te scouten. Zo moeilijk is dat niet.
Edit: zo moeilijk kan het bij nader inzien wel zijn voor Troost, want teringdebiel.
Gijs wordt ook een dagje ouderquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Kick, gelijk een nieuwe voorman voor de harde kern!
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:20 schreef fetX het volgende:
twitter:rsportru twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 12:09:05Появилось еще одно видео драки с участием Кокорина и Мамаева. По всей видимости, она предваряла инцидент в кафе. https://t.co/druSQkhuSY reageer retweet
quote:
Dit is echt bizar ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze namen kunnen eigenlijk direct door naar het parodie topic.
Ik heb oprecht liever Guidetti of Lens dan deze vent die anderhalf jaar niet heeft gespeeld en ook nog eens is veroordeeld tot 18 maanden cel (maar op borgtocht vrij is gekomen).
Ik zou duizenden euro’s betalen om dat live te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:17 schreef De_Kraam het volgende:
KokorinGod
Die gaat Veltman op z'n bek slaan.
GRAS OPVRETENquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:12 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon mooi zo’n speler die meteen je hoofd van je romp trekt als je even verkeerd naar hem kijkt.
Beter dan zo’n pussy die het trainingskamp verlaat omdat hij bang is voor spanningen in de regio.
Wat doet Sinisterra in dit lijstje?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
Ik zou geld betalen voor een livestream waar Karsdorp, Sinisterra en Kokorin gaan stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |