Waar wordt hij naar toe omgeleid?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een omgeleid projectiel die zichzelf blesseert door slechte coördinatie. Dan is zijn de blessures fysiek gezien misschien wel ongerelateerd maar zit er wel één oorzaak achter
DONRAJAGOD IS TERUGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 06-01-2020 13:01:21 ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
DONRAJAGOD IS TERUGHey kerel, vanwaar de andere naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dat hij geen volslagen teringdebiel is als Troost qua persoonlijkheid, is niet voldoende.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen slechte aankoop gedaan bij Feyenoord
is er uberhaupt budget?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog geen slechte aankoop gedaan bij Feyenoord
Is gras groen?quote:
er kan toch een sponsor iets toegezegd hebben, als je het van een verkoop moet hebben kan je beter wachten tot de zomerquote:Op maandag 6 januari 2020 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gras groen?
Natuurlijk is er geen geld. Zal eerst weer wat verkocht moeten worden.
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.quote:
Lijkt me wel duidelijk dat er volgende zomer echt weer een keer voor een miljoen of 15 verkocht moet gaan worden. Probleem is dan alleen weer dat dit ten koste zal gaan van de kwaliteit en zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.
Je gaat vooral Berghuis nooit kunnen vervangenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat er volgende zomer echt weer een keer voor een miljoen of 15 verkocht moet gaan worden. Probleem is dan alleen weer dat dit ten koste zal gaan van de kwaliteit en zo blijf je in die vicieuze cirkel zitten.
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat vooral Berghuis nooit kunnen vervangen
kan je ook omdraaien, Feyenoord heeft te weinig van dat soort spelersquote:Op maandag 6 januari 2020 14:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.
Van Beek vangt ook een aardig salaris.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Senesi is alles geschraapt wat er nog was denk ik, maar denk dat de EL-gelden wel ervoor hebben gezorgd dat er een miljoentje ligt. Het grote probleem is nu het salarisbudget. Als spelers als Kelly, vdHeijden en Ayoub van de hand gedaan kunnen worden, zal er wel geld zijn.
Die gaan we niet kwijtraken lijkt me.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van Beek vangt ook een aardig salaris.
Denk je dat Kelly per ongeluk vergeten is en 2 schurken nu in zijn huis willen inbreken waardoor hij genoodzaakt is zich te verdedigen met zelfgemaakte boobytraps?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Ayoub en Kelly zijn niet mee op trainingskamp
Nee ik denk dat ze gewoon geen stoel voor hem hoefden te boeken. Hij zit in het vliegtuig op schoot bij Dick.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat Kelly per ongeluk vergeten is en 2 schurken nu in zijn huis willen inbreken waardoor hij genoodzaakt is zich te verdedigen met zelfgemaakte boobytraps?
Eigenlijk horen wij als Feijenoord 11 Berghuizen te hebben in plaats van maar eentje.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit seizoen gewoon alweer 15 goals, eigenlijk is het niet normaal dat een speler van zijn klasse nog voor Feyenoord speelt.
Ja, want dat was voor het laatst in 1970 zo.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Eigenlijk horen wij als Feijenoord 11 Berghuizen te hebben in plaats van maar eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |