Ik denk dat ze in vBeek gewoon een waardevolle aanvulling zagen voor de toekomst. Dat klinkt nu hilarisch maar vBeek deed het best prima onder Rutten als heel jonge centrale verdediger. Het seizoen daarna werd het al iets minder maar die wedstrijd tegen AZ was écht vreselijk. Het is daarna ook nooit meer beter geworden bij vBeek, hij heeft af en toe nog wel een aardige pot gespeeld maar hij maakt gewoon soms zulke enorme blunders die er overigens ook altijd vreselijk debiel uitzien, dat kan natuurlijk niet als CV.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je als club daadwerkelijk interesse had kijk je heus verder dan die ene wedstrijd. Dan waren er gewoon al extreme twijfels en hooguit wat potentiele interesse als bankopvulling.
Schandalig ja, laat wel zien dat bij Feyenoord de technisch begaafde spelers geen kansen krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een fatsoenlijke kans gehad. Jaap zal ooit gelijk krijgen en deze jongen gaat uitgroeien tot een god.
Nieuwe Michel Bastos.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schandalig ja, laat wel zien dat bij Feyenoord de technisch begaafde spelers geen kansen krijgen.
Vraag mij ook af of er veel beschikbaar is, laat staan of Feyenoord enige ruimte heeft in het salarisbudget totdat Ayoub en Kelly weg zijn, met name eerstgenoemde.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een dag van doodse stilte.Dit doet me denken aan de zomerse transferperiode toen we óók op een spits zaten te wachten.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een dag van doodse stilte.Dit doet me denken aan de zomerse transferperiode toen we óók op een spits zaten te wachten.
Misschien wat verdedigers wegdoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij ook af of er veel beschikbaar is, laat staan of Feyenoord enige ruimte heeft in het salarisbudget totdat Ayoub en Kelly weg zijn, met name eerstgenoemde.
lekker in balans welquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wat verdedigers wegdoen.
Keepers
1. Kenneth Vermeer
21. Nick Marsman
22. Justin Bijlow
31. Elber Evora
Verdedigers
3. Sven van Beek
4. Marcos Senesi
5. Ridgeciano Haps
6. Jan-Arie van der Heijden
14. George Johnston
15. Tyrell Malacia
27. Rick Karsdorp
32. Edgar Ié
33. Eric Botteghin
38. Lutsharel Geertruida
43. Ramon Hendriks
44. Denzel Hall
Middenvelders
19. Leroy Fer
20. Renato Tapia
23. Orkun Kökcü
28. Jens Toornstra
35. Wouter Burger
Aanvallers
7. Luciano Narsingh
9. Nicolai Jørgensen
10. Steven Berghuis
11. Sam Larsson
17. Luis Sinisterra
@fetX announce minder verdedigersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wat verdedigers wegdoen.
Keepers
1. Kenneth Vermeer
21. Nick Marsman
22. Justin Bijlow
31. Elber Evora
Verdedigers
3. Sven van Beek
4. Marcos Senesi
5. Ridgeciano Haps
6. Jan-Arie van der Heijden
14. George Johnston
15. Tyrell Malacia
27. Rick Karsdorp
32. Edgar Ié
33. Eric Botteghin
38. Lutsharel Geertruida
43. Ramon Hendriks
44. Denzel Hall
Middenvelders
19. Leroy Fer
20. Renato Tapia
23. Orkun Kökcü
28. Jens Toornstra
35. Wouter Burger
Aanvallers
7. Luciano Narsingh
9. Nicolai Jørgensen
10. Steven Berghuis
11. Sam Larsson
17. Luis Sinisterra
JORGODquote:''Elke keer als ik aan zijn geboorte denk, denk ik aan Rotterdam''
Eind vorig jaar is Nicolai Jørgensen vader geworden van een gezonde zoon, Vincent, die wel iets later dan verwacht geboren werd. "Het was erg speciaal. Mijn zoon is op kerstavond geboren, dus dat was een beetje hectisch. Maar nu hij geboren is ben ik erg blij en trots om zijn vader te zijn."
"Het startte eigenlijk al op 23 december. Het was een lange dag en in de avond gingen we naar het ziekenhuis. Mijn vrouw vocht hard en uiteindelijk werd hij om twee uur 's nachts geboren. Hij was sterk en gelukkig gezond, dus ik was blij toen ik ging slapen."
Het leven van de spits is sindsdien heel erg veranderd, zo vertelt hij voor de camera van Feyenoord TV. "Het is speciaal dat als je van huis vertrekt naar een trainingskamp je direct je familie mist, want hij is er net. Een zoontje maakt het allemaal anders. Het voelt nog steeds raar om te zeggen dat ik een vader ben, ik realiseer het nog niet helemaal. Het is heel leuk en hij is heel schattig. Ik kijk er naar uit om weer terug te gaan, maar om hier in Marbella te zijn is ook niet verkeerd."
"Het is ook mooi dat hij me voor altijd verbindt aan Rotterdam omdat hij hier geboren is. Elke keer als ik aan zijn geboorte denk, denk ik aan Rotterdam. Dat is speciaal. Hij is meer Rotterdammer dan ik, dus ik ben een beetje jaloers. Waarschijnlijk zal ik hier altijd terugkomen, ook om over een groot aantal jaren Feyenoord te zien spelen. Maar bovenal een zoon die hier geboren is, waar ik zoveel mooie periodes heb beleefd, is bijzonder."
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx announce minder verdedigers
Bizar hoor. Om te beginnen vBeek en vd Heijden weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx announce minder verdedigers
Ik denk dat Dickie al stampvoetend rondloopt. Die spelers gaan vast wel komen. Dick laat zich niet piepelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Eindelijk de middelbare school afgerondtwitter:fr12nl twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 20:24:44#TT | Kelly gaat verhuurd worden; middenvelder bezocht Oxford https://t.co/0WkrYteXgS reageer retweet
Vernoemd naar Van der Voort. Die krijgt later rugklachten.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verhuurd? Dus hij mag nog niet eens naar Home of History?
quote:
Met optie tot koop voor ¤1 mag ik hopenquote:
Doe maar ¤0,01 plsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met optie tot koop voor ¤1 mag ik hopen
Gewoon lekker een gratis vakantie johquote:Feyenoord-top moet Advocaat in Marbella aan nieuwe spelers helpen
Door Martijn ‘waarschijnlijk’ Krabbendam
De volledige top van Feyenoord is afgereisd naar het trainingskamp van de club in Marbella. Mark Koevermans (algemeen directeur), Sjaak Troost (technisch directeur) Toon van Bodegom (voorzitter van de raad van commissarissen), Stanley Brard (hoofd jeugdopleiding) en de nieuwe td Frank Arnesen bekeken vanochtend de eerste training Feyenoord op de velden van het Marbella Football Center.
Dat de leiding zo massaal aanwezig is, duidt erop dat de club in Marbella wil toeslaan op de transfermarkt. Dick Advocaat zal vandaag of morgen ongetwijfeld zijn wensen op tafel leggen. De trainer maakte met Feyenoord een sprong op de ranglijst van plek twaalf naar vijf en heeft zodoende directe plaatsing voor Europees voetbal in het vizier gekregen, maar stelt onomwonden dat hij nieuwe spelers nodig heeft om die missie te laten slagen. Advocaat wil er een concurrent bij voor Nicolai Jørgensen, de enige echte spits in de selectie, terwijl hij ook opteert voor een extra middenvelder met scorend vermogen.
Probleem is dat Feyenoord geen liggende gelden heeft. In principe is het geld op. Wel probeert de club ruimte te maken in het salarisbudget, wat de huur van spelers mogelijk maakt. In dat licht past het aanstaande vertrek van Liam Kelly en Yassin Ayoub. De eerste kan naar een aantal clubs uit de Engelse League One, waaronder MK Dons. Ayoub vliegt deze week nog naar een potentiele nieuwe club in het buitenland.
In feite moet Troost ervoor zorgen dat Advocaat snel over nieuwe spelers kan beschikken. Hij is tot 15 januari in dienst als technisch directeur ad-interim. Pas dan begint Frank Arnesen officieel, maar de Deen woont in Marbella en zal deze week ongetwijfeld zijn input al geven over de komst van spelers die Advocaat liever nog vandaag dan morgen op het trainingsveld hoopt te begroeten.
Laptop open klappen en mails beantwoorden tijdens het ontbijt op het terras van het resort, jus’tje en omelet d’rbij, ‘s middags even een 11 tegen 11 bekijken en ‘s avonds een goede steakhouse in Marbella bezoeken met je korte broekie an.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker een gratis vakantie joh
Krabbendam weet weer niksquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Laptop open klappen en mails beantwoorden tijdens het ontbijt op het terras van het resort, jus’tje en omelet d’rbij, ‘s middags even een 11 tegen 11 bekijken en ‘s avonds een goede steakhouse in Marbella bezoeken met je korte broekie an.
Prima geregeld hoor.
Krabbendam moet gewoon zijn bek houden. Dat die vent zichzelf nog Feyenoord “watcher” (quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabbendam weet weer niks
DE HELE TOP IS AANWEZIG DUS MISSCHIEN GAAN ZE WEL IETS KOPEN
Een club watchen kan iedereen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Krabbendam moet gewoon zijn bek houden. Dat die vent zichzelf nog Feyenoord “watcher” () durft te noemen joh
En achteraf is het zonde dat het zo is gelopen. Met name voor die jongen zelf uiteraard, maar Feyenoord had veel aan hem gehad (al zag ik het eerst zelf niet zo zitten). Jørgensen is leuk voor het aanvalsspel, maar hij heeft dit seizoen bijna net zoveel kinderen gekregen als doelpunten gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
Nieuwe spits al binnen zo te zien
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord wil zich de komende weken versterken op de transfermarkt. De Rotterdammers willen voornamelijk in de aanval nieuwe spelers toevoegen. Volgens Voetbal International worden er momenteel twee namen genoemd in De Kuip.
Jeremain Lens en John Guidetti zijn volgens het weekblad de twee spelers die momenteel vallen. Guidetti heeft geen perspectief bij zijn huidige club Alavés en staat op de nominatie om verhuurd te worden. Lens werkte eerder samen met Dick Advocaat.
Ik heb soms het idee dat ze daar denken FIFA Managerscarriere te spelen, en het dan heel kut doen. Dit kan écht niet.quote:
Klopt, toch zonde dat het dan weer mis gaat op een verdedigende fout. Stel je toch eens voor dat Haps een langere tijd fit zou blijvenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:03 schreef fetX het volgende:
Overigens speelden ze tot die tijd best aardig met 2 prima uitgespeelde kansen.
Tja, dit is al zo vaak het geval geweestquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, toch zonde dat het dan weer mis gaat op een verdedigende fout. Stel je toch eens voor dat Haps een langere tijd fit zou blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |