abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190907334
ik was misschien té positief maar toen lag de focus alleen maar op het praten... :@

De artsen zullen alles hebben gedaan om haar leven te houden dus boos worden heeft geen zin.

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen :*
pi_190907336
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welk filmpje?

Hopelijk is het geen nieuw infarct.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt :*

En fijn dat er excuses gemaakt zijn voor het niet bellen.
Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190907361
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:07 schreef Roosgeluk het volgende:

Heb je al een soort van vluchttas staan met kleding, toilettas, laders en handige spulletjes mocht je onverhoopt die kant uit moeten?
Ja, heb ik! Maar dan nog: ik doe er 2 uur en 15 minuten over om er te komen met de auto...
pi_190907377
pfff rot afstand en met de trein ben je waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg
pi_190907455
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Roosgeluk het volgende:
pfff rot afstand en met de trein ben je waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg
Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.

Ik wist dat dit ooit kon gebeuren en heb m'n moeder gevraagd dichterbij te komen wonen toen haar relatie met de man voor wie ze verhuisde voorbij was. Maar dat heeft ze niet gedaan, helaas.
pi_190907566
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.

Ik wist dat dit ooit kon gebeuren en heb m'n moeder gevraagd dichterbij te komen wonen toen haar relatie met de man voor wie ze verhuisde voorbij was. Maar dat heeft ze niet gedaan, helaas.
Nu wil ik bijna zeggen,, kom maar hier slapen maar ik ben té moe :@

dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
  maandag 6 januari 2020 @ 18:34:27 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190907588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastricht ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190907598
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.

Ik woon trouwens zelf bij Amsterdam; m'n moeder zit in Maastricht.
pi_190907615
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastricht ;)
Oh... oké sorry! :@ ja dan kan ik helemaal niks doen, alleen sterkte wensen !
pi_190907624
Ik heb wel overwogen om via AirBnB iets te huren voor een week of zo en me daar te gaan installeren met werklaptop, maar ik kan m'n gezin niet zomaar achterlaten en ik heb geen idee hoelang ik er dan zou moeten blijven zitten.
pi_190907627
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.

Ik woon trouwens zelf bij Amsterdam; m'n moeder zit in Maastricht.
ja is heb het... ik was even in de war... Sterkte dat kan ik je alleen wensen en hoop houden!
pi_190907632
Dankjewel. :*
pi_190907642
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjewel. :*
:*
  maandag 6 januari 2020 @ 18:40:34 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190907644
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.
Dank voor de toelichting ^O^

En daar was niks op te zien dus? Wat kunnen ze er eventueel wel op zien?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190907662
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank voor de toelichting ^O^

En daar was niks op te zien dus? Wat kunnen ze er eventueel wel op zien?
Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.
pi_190907668
Vreselijk. Voor iedereen. Gewoon maar dag voor dag nu. En blij zijn met elk snippertje goed nieuws.
Veel sterkte!
  maandag 6 januari 2020 @ 18:49:55 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190907745
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.
Hmmm, dat helpt dus ook niet echt om een duidelijker beeldte krijgen van wat er vandaag gebeurd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-01-2020 19:03:32 ]
  maandag 6 januari 2020 @ 18:52:27 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190907770
Oh nee ;(

Nogmaals heel veel sterkte :*
  Vis een optie? maandag 6 januari 2020 @ 18:57:45 #120
70532 loveli
N
pi_190907826
Een beroerte is pas na een paar dagen op een scan te zien.
crap in = crap out
pi_190908146
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:57 schreef loveli het volgende:
Een beroerte is pas na een paar dagen op een scan te zien.
Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.
maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt met zichzelf of met iemand anders even hier op wijzen omdat ik me heb laten vertellen dat er een levenslange kans op herhaling is.
https://thuiscomfort.nl/n(...)al-of-dwaalarm.html#
Dit sluit niets 100% uit maar geeft toch een wat geruster gevoel.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:21:15 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908232
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt met zichzelf of met iemand anders even hier op wijzen omdat ik me heb laten vertellen dat er een levenslange kans op herhaling is.
https://thuiscomfort.nl/n(...)al-of-dwaalarm.html#
Dit sluit niets 100% uit maar geeft toch een wat geruster gevoel.
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190908246
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.
Kan ook zonder thuiszorg.
Althans, laat ik het zo zeggen, er hoeft niet zo nodig iemand bij je over de vloer te komen in geval dat je nog zelfstandig genoeg bent.
De centrale kan wel van de thuiszorg instantie zijn.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:23:29 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908268
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef Werkman het volgende:

[..]

Kan ook zonder thuiszorg.
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.
pi_190908308
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.
Ik heb bovenstaande post inmiddels veranderd.
Nee, nee, kijk.
De centrale van de thuiszorg waarschuwt in geval van twijfel de nooddiensten zoals ambulance of politie.
Die zijn dus de contactpersoon.
Daar heb je dan geen familie of andere tussenpersoon bij nodig.
Als je het over de sleutel hebt, geloof me, die gasten komen in een 112 geval heus wel binnen.
Maar je kan ook de centrale ook van een sleutel voorzien.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:30:30 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908371
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik heb bovenstaande post inmiddels veranderd.
Nee, nee, kijk.
De centrale van de thuiszorg waarschuwt in geval van twijfel de nooddiensten zoals ambulance of politie.
Daar heb je dan geen familie of tussenpersoon bij nodig.
Als je het over de sleutel hebt, geloof me, die gasten komen in een 112 geval heus wel binnen.
Maar je kan ook de centrale ook van een sleutel voorzien.
Ja, ok. Er zijn meerdere routes mogelijk. De details doen er ook nog niet zo toe.
pi_190908428
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:30 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ok. Er zijn meerdere routes mogelijk. De details doen er ook nog niet zo toe.
Ik zal precies zeggen hoe het werkt, lijkt me beter.
het slachtoffer is alleen, ligt op de grond of waar dan ook, maar kan nog net het alarm indrukken, zij het op de pols of hangend om de nek.
In dat geval gaat er een singaal naar de centrale die zich via een intercom met het slachtoffer in verbinding probeert te stellen.
Dit gaat dat automatisch via een intercom waarbij je niet eerst een knop in hoeft te drukken, er kan gelijk in twee richtingen gecommuniceerd worden.
Dat ding staat ergens op een tafel of op de kast en heeft een heel ver volumebereik en kan ook van grotere afstand geluiden oppikken.
krijgen ze een reactie van '' Ik probeerde het even.'' Of '' Ik raakte hem per ongeluk aan''
is er niks aan de hand.
Horen ze niks, of gerochel, of andere twijfelachtige geluiden word gelijk 112 ingeschakeld.

Dat de familie gebeld word is pas na 112.
Dat kan geregeld worden dat die nummers worden door gegeven maar die spelen bij het daadwerkelijke optreden geen rol.
Dat de familie dan allerijl op komt draven is dan weer een zaak apart maar heeft met de hulpverlening zelf niks te maken.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:36:06 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908462
Sorry, ik ga er verder niet op reageren omdat het nu echt niet relevant is om zo de details te bespreken.
pi_190908479
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:36 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik ga er verder niet op reageren omdat het nu echt niet relevant is om zo de details te bespreken.
Voor jou niet misschien, maar misschien hebben anderen er behoefte aan.
Veel meer dan meeleven met TS (en dat doe ik uit vanuit eigen ervaring) kunnen we toch niet doen vanachter ons toetsenbord.
  Vis een optie? maandag 6 januari 2020 @ 19:39:28 #130
70532 loveli
N
pi_190908512
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

Bij een infarct zie je het niet, een bloeding wel.
crap in = crap out
pi_190908542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:39 schreef loveli het volgende:
Bij een infarct zie je het niet, een bloeding wel.
Toen ik vorig jaar met mijn moeder in de ambu naar het ziekenhuis ging hadden ze het al snel en zeker vastgesteld dat het om een beroete ging.
Vraag mij niet hoe, vraag me ook niet of ik er verstand van heb, laten we daar alsjeblieft niet over uitweiden ik heb het jammer genoeg alleen maar meegemaakt.
Ook rond de jaarwisseling.
Ik weet dus precies hoe TS zich voelt.
Dan roep je ook God en alles wat er maar moge bestaan aan om bijstand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Werkman op 06-01-2020 19:47:55 ]
pi_190909894
Oh jemig, dat is schrikken. Ik kan me de tweestrijd tussen je moeder en gezin zo goed voorstellen. Sterkte :*
E.
  maandag 6 januari 2020 @ 21:19:26 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_190910179
:* Doe wat het beste voelt voor je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_190911122
Claudia, wat een omslag vandaag. Ik hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Puala op 06-01-2020 22:07:02 ]
pi_190915316
Dank jullie. :*

Het laatste nieuws van gisteren is dat ze niet volledig wordt beademd maar de beademing wordt ondersteund. Ze is nog niet wakker geworden maar ligt er wel stabiel.

M'n broertje zei nog iets moois gisteren: mocht ze niet meer wakker worden, dan hebben we fijne laatste dagen met elkaar gehad. We zijn namelijk veel bij haar geweest en hebben met elkaar gepraat en gelachen. Het zal voor haar ook mooi zijn geweest om haar kinderen samen te zien, want we zien elkaar niet vaak.

Soms ben ik mentaal al haar uitvaart aan het regelen en haar huis aan het uitruimen. En dan denk ik alleen maar: nee, dit wil ik niet nog een keer. Het is verdomme niet normaal om voor je veertigste al wees te zijn.
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 09:55:45 #136
5428 crew  miss_sly
pi_190915981
Ach Claudia, wat een naar en verdrietig. Heel veel sterkte :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:17:07 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190916164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Dank jullie. :*

Het laatste nieuws van gisteren is dat ze niet volledig wordt beademd maar de beademing wordt ondersteund. Ze is nog niet wakker geworden maar ligt er wel stabiel.

M'n broertje zei nog iets moois gisteren: mocht ze niet meer wakker worden, dan hebben we fijne laatste dagen met elkaar gehad. We zijn namelijk veel bij haar geweest en hebben met elkaar gepraat en gelachen. Het zal voor haar ook mooi zijn geweest om haar kinderen samen te zien, want we zien elkaar niet vaak.

Soms ben ik mentaal al haar uitvaart aan het regelen en haar huis aan het uitruimen. En dan denk ik alleen maar: nee, dit wil ik niet nog een keer. Het is verdomme niet normaal om voor je veertigste al wees te zijn.
Dank voor de update.

Ik snap jullie gevoelens wel, nogmaals sterkte :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:21:42 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_190916204
Claudia, wat een rollercoaster ;( veel sterkte :*
disclaimer
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:43:14 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190916398
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190916733
Een heel praktische vraag: heeft iemand ervaring met overplaatsing naar een ander ziekenhuis? Het zou voor ons ideaal zijn als m'n moeder naar Amsterdam kwam. Ze moet daarvoor stabiel zijn, maar van de arts hebben we al begrepen dat het in principe mogelijk zou moeten zijn.
pi_190916769
Ik ga morgen trouwens weer die kant op. Vanmiddag hebben mijn tante en broertje een gesprek met de neuroloog. M'n tante gaat vanavond weer naar huis; ze heeft het heel zwaar. Het is goed als m'n broertje er niet alleen is.

Ik geef de updates vooral voor mezelf zodat ik later kan reconstrueren wat er is gebeurd. Ik weet dat dat helpt. En het is heel fijn om hier zoveel ervaringsdeskundigen op diverse vlakken te hebben zitten!
pi_190916828
Claudia, heel veel sterkte...
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:24:48 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190916872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer die kant op. Vanmiddag hebben mijn tante en broertje een gesprek met de neuroloog. M'n tante gaat vanavond weer naar huis; ze heeft het heel zwaar. Het is goed als m'n broertje er niet alleen is.

Ik geef de updates vooral voor mezelf zodat ik later kan reconstrueren wat er is gebeurd. Ik weet dat dat helpt. En het is heel fijn om hier zoveel ervaringsdeskundigen op diverse vlakken te hebben zitten!
In mijn ervaring kan het helpen om dingen ‘hardop’ te zeggen, te benoemen zoals je ook hier doet.

Het is een harde realiteit en je kunt niet wegkruipen. Tegen je naasten wil je het niet altijd ‘rauw’ uiten, die hebben het ook al moeilijk, die wil je niet extra belasten. En dit forum is dan voor jou dus best een goede plek.

Dat je bedenkt dat je misschien ‘wees’ wordt voor je 40ste. ;( Verdrietig. Herkenbaar, zulke realisaties & confrontaties. En dan toch ook nog mooie dingen kunnen zien. Of misschien wel juist, want daar ben je nu waarschijnlijk ook extra scherp op afgestemd.

Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 13:01:14 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190918240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

Groot gelijk dat je hier ventileert; zulke dingen moet je niet alleen opvreten. :*
pi_190918351
Jee Claudia, wat vreselijk zeg. Veel sterkte voor je moeder, en jullie allemaal.
Met een meidenkwartet
pi_190920026
Ik heb even de zinnen geprobeerd te verzetten maar er is geen ontkomen aan: het gaat heel slecht met mijn moeder. Ik heb net telefonisch een gesprek bijgewoond met de intensivist. Dat was weer een slechtnieuwsgesprek. Ze bespreekt nog in het team, onder andere met de neuroloog, of het zinvol is om aanvullend onderzoek te doen. Maar ze heeft ons erop voorbereid dat dat niet meer zinvol is. Mijn moeder laat het laagste bewustzijnsniveau zien dat ze kan laten zien. Morgen spreken we elkaar weer en dan is er een grote kans dat we tot euthanasie besluiten.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:21:15 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190920036
;(

Oh, shit.
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 15:27:44 #148
269689 crew  Viv
pi_190920117
Wat vreselijk Claudia. ;( En wat was ze twee dagen geleden dan nog in relatief goede doen eigenlijk, toen ze nog jeuk kon aangeven.
pi_190920266
Pardon, ik zeg het volgens mij verkeerd en heet het geen “euthanasie” maar is het vast palliatieve sedatie. Ik weet het niet, we hebben het er morgen over.
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 15:51:16 #150
269689 crew  Viv
pi_190920358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Pardon, ik zeg het volgens mij verkeerd en heet het geen “euthanasie” maar is het vast palliatieve sedatie. Ik weet het niet, we hebben het er morgen over.
Klopt hoor, het was mij al opgevallen maar ik wilde niet pietlutten terwijl je in zo'n immens trieste situatie zit.

Euthanasie is altijd op verzoek van de patiënt zelf. Anders heet het "palliatieve sedatie" of "staken van medisch zinloos handelen".
pi_190920419
Heel veel sterkte Claudia :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:58:03 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_190920444
Verschrikkelijk Claudia, en zo onverwachts, heel veel kracht gewenst in de komende tijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190920542
Vreselijk, veel sterkte..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 16:13:37 #154
5428 crew  miss_sly
pi_190920708
Och Claudia, wat heftig en verdrietig. Heel veel sterkte :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 16:14:52 #155
197773 crew  maily
pi_190920723
Heel veel sterkte ....
pi_190920775
sterkte, ik heb het precies zo meegemaakt met mijn moeder. twee beroertes, met twee weken ertussen, en toen was ze eigenlijk hersendood, en is uiteindelijk de beademing stopgezet en is ze vredig overleden.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:22:01 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190920807
Och verdikkeme..... sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:49:10 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190921166
Wat een naar nieuws, heel veel sterkte :*
pi_190921184
Hi Claudia, ik heb helaas geen tijd om je verhaal goed te lezen of om er inhoudelijk op in te gaan, wel even snel een link naar het topic dat ik 14 jaar geleden aanmaakte nav de hersenbloeding van mijn moeder en de afasie die ze daardoor kreeg. Wellicht heb je er wat aan.

LIF / Hersenbloeding

Sterkte :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:50:51 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_190921189
Claudia ;( :* wat heftig en verdrietig...
disclaimer
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:54:03 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190921222
Wat een heftige narigheid, veel sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 16:58:34 #162
197773 crew  maily
pi_190921279
Is er iemand die nou ook een beetje voor jou zorgt?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:09:06 #163
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_190921422
Heel veel sterkte :*
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 7 januari 2020 @ 17:18:05 #164
95752 crew  Chell
Kluns
pi_190921558
Oh Claudia, wat krijgen jullie het voor de kiezen! Heel veel sterkte!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:20:43 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190921596
Heel veel sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 07-01-2020 17:34:54 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 17:32:15 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_190921831
Och Claudia, ik lees net pas bij, wat een verdrietige ontwikkelingen ;( Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_190922212
Wat verdrietig.. Heel veel sterkte :*
E.
pi_190922219
O nee Claudia. Wat vreselijk. Sterkte x
Met een meidenkwartet
pi_190922413
Wat erg ;(
Heel veel sterkte
pi_190922530
Wat een ontzettend verdrietige berichten hier. ;(

Alle sterkte voor jullie allemaal de komende dagen. :*
Is dat zo?
pi_190922601
Oh, wat erg en wat snel allemaal Claudia. Sterkte morgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:44:03 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190922953
Ah, godsamme Claudia ;( . Sterkte..
Resistance is futile.
pi_190923124
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190923384
Claudia wat een verdrietige situatie. Heel veel sterkte. :*
pi_190923434
Sterkte. Ik hoop dat ze toch nog stabiel genoeg kan geraken om verplaatst te worden.
pi_190923750
Ah nee... Veel kracht toegewenst de komende tijd
  Vis een optie? dinsdag 7 januari 2020 @ 20:14:30 #177
70532 loveli
N
pi_190924514
Weet niet of het nog een optie is. Overplaatsing wordt geregeld door het transfercentrum van het ziekenhuis (of hoe dat in Maastricht ook heet). Het helpt misschien als je zelf geschikte plek vindt, maar zij doen dit dagelijks.
crap in = crap out
  dinsdag 7 januari 2020 @ 20:54:37 #178
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
  dinsdag 7 januari 2020 @ 20:59:18 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190925596
Oh nee Claudia... ;(
Heel veel sterkte...
  Jubileum moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 21:02:29 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190925672
Oh nee... heel veel sterkte Claudia...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_190925859
Heel veel sterkte, Claudia!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_190928096
M’n dochter zei vanavond: “Ik wil niet dat oma doodgaat.” Ik wil het ook niet. Ik wil onder een deken kruipen en doen alsof er niks gebeurt zodat er niks gebeurt. Ik kan wat komen gaat niet verkroppen: de laatste woorden uitspreken, tekst voor de rouwkaart bedenken, muziek uitzoeken, eindeloos handen schudden, een huis leegruimen. Ik ben niet goed in afscheid nemen. Kon ik morgen maar gewoon naar m’n werk gaan en doen alsof er niks is gebeurd, zoals ik de laatste elf jaar al doe met het overlijden van mijn vader. Het zal wel geen gezonde manier van rouwen zijn, maar ik hoef ook niet zo nodig gezond te rouwen. Doen alsof ze er nog zijn, alsof we dat gezin van dertig jaar geleden nog zijn, bevalt me prima.
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 22:53:20 #183
197773 crew  maily
pi_190928176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
M’n dochter zei vanavond: “Ik wil niet dat oma doodgaat.” Ik wil het ook niet. Ik wil onder een deken kruipen en doen alsof er niks gebeurt zodat er niks gebeurt. Ik kan wat komen gaat niet verkroppen: de laatste woorden uitspreken, tekst voor de rouwkaart bedenken, muziek uitzoeken, eindeloos handen schudden, een huis leegruimen. Ik ben niet goed in afscheid nemen. Kon ik morgen maar gewoon naar m’n werk gaan en doen alsof er niks is gebeurd, zoals ik de laatste elf jaar al doe met het overlijden van mijn vader. Het zal wel geen gezonde manier van rouwen zijn, maar ik hoef ook niet zo nodig gezond te rouwen. Doen alsof ze er nog zijn, alsof we dat gezin van dertig jaar geleden nog zijn, bevalt me prima.
Meisje toch .... :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 22:53:50 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190928189
Heel veel sterkte, wat een verdriet achter je woorden :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 januari 2020 @ 23:13:38 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190928529
Heel veel sterkte :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 23:16:11 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190928582
Afscheid nemen van hoogbejaarde mensen die na een heel kort ziekbed rustig inslapen, is veel makkelijker te verkroppen dan de situatie waar je nu mee moet dealen.

Jouw neiging om weg te drukken is niet raar. Niet te hard oordelen over jezelf in dit soort tijden, OK?
Resistance is futile.
pi_190929414
Sterkte, dame. :*
Is dat zo?
pi_190929494
Sterkte :*
  Moderator woensdag 8 januari 2020 @ 06:55:43 #189
447051 crew  Peejtur
pi_190930920
Sterkte ;(
pi_190930981
quote:
Ff iets anders, maar die plotse embolieën, al laten uitzoeken of het erfelijk is? Misschien kan je dan maatregelen nemen voor je kinderen?

Hoeft niet meteen uiteraard, de huidige situatie vereist meer aandacht, maar voor later?

Sterkte komende tijd!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190931550
Er heeft al erfelijkheidsonderzoek bij mij plaatsgevonden indertijd. Daar is niks uitgekomen.
pi_190931585
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ff iets anders, maar die plotse embolieën, al laten uitzoeken of het erfelijk is? Misschien kan je dan maatregelen nemen voor je kinderen?

Hoeft niet meteen uiteraard, de huidige situatie vereist meer aandacht, maar voor later?

Sterkte komende tijd!
Maligniteiten zijn sterk risicoverhogemd voor thrombo-embolieën. De oorzaak ligt hoogstwaarschijnlijk daar.
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2020 @ 08:40:06 #193
70532 loveli
N
pi_190931595
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ff iets anders, maar die plotse embolieën, al laten uitzoeken of het erfelijk is?
Hoofdverdachte was tumor bij eierstokken. Als er zo plotseling embolien zijn wordt standaard eerst naar een kwaadaardige oorzaak gezocht.
crap in = crap out
pi_190931750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Er heeft al erfelijkheidsonderzoek bij mij plaatsgevonden indertijd. Daar is niks uitgekomen.
Ah duidelijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190932283
We gaan zeker om obductie vragen als ze overlijdt. Bij mijn vader hebben we dat niet gedaan omdat we min of meer wisten wat er was gebeurd en dat was voor ons genoeg. Het komt volkomen onverwacht dat mijn moeder zo ernstig ziek is geworden, dus het zou fijn zijn wat antwoorden te hebben. Het is nog niet zeker dat ze een tumor heeft bij haar eierstokken. Het zou wel een hoop verklaren. Ik heb begrepen dat het een vorm van kanker is die vaak laat wordt opgemerkt.
pi_190932309
Ik vind het meedenken trouwens heel fijn. Mijn gedachten gaan ook van veel verdriet naar fijne herinneringen naar praktische zaken.
pi_190932493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het meedenken trouwens heel fijn. Mijn gedachten gaan ook van veel verdriet naar fijne herinneringen naar praktische zaken.
Ja, zo werkt dat.
Wat een verdrietig verloop zo voor jullie allemaal. :*
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2020 @ 10:02:25 #198
70532 loveli
N
pi_190932545
Kan me voorstellen dat een echo nu geen prio heeft, maar als er een tumor is die dit veroorzaakt is de kans groot dat je die op een echo ziet.
crap in = crap out
pi_190932645
quote:
alles op zn tijd, concentreer je op wat er nu gebeurt, is mijn advies. de rest wijst zichzelf wel als het zover is.
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:20:09 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190932707
Claudia toch, wat een schrik en verdriet. Sterkte gewenst!

Stapje voor stapje. Loop jezelf niet voorbij. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190932708
Claudia, behalve je sterkte wensen wil ik ook even zeggen dat ik vind dat je het fantastisch doet, allemaal. :*
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:29:38 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190934535
Claudia heel veel sterkte. Wat een verdriet allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')