abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:00:54 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213573800
Wat goed dat er doorgepakt wordt. En fijn dat alles er op basis van de huidige testen goed uit ziet.
Resistance is futile.
pi_214232073
Ik heb net de uitslag gehad van het onderzoek naar mijn DNA. Goed nieuws: er is geen erfelijke factor gevonden voor borst- of eierstokkanker. Grote opluchting. Het meest waarschijnlijke scenario is dat mijn moeder eierstokkanker heeft gekregen door een diversiteit aan factoren. Het advies is wel dat mijn broertje ook DNA-onderzoek laat doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 juli 2024 @ 10:29:11 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214232207
Wat een fijn nieuws Claudia! Niet alleen voor jou persoonlijk, maar ook voor je dochter naar ik aanneem :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 juli 2024 @ 10:53:24 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_214232449
Goed nieuws! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_214232451
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2024 10:29 schreef Leandra het volgende:
Wat een fijn nieuws Claudia! Niet alleen voor jou persoonlijk, maar ook voor je dochter naar ik aanneem :*
En zelfs voor mijn zoon! Die zou bijv. verhoogd risico op prostaatkanker kunnen hebben in geval van erfelijke aanleg.

Ik heb dit traject doorlopen bij het AUMC en ik moet zeggen dat ik het erg fijn vond. Al met al heeft het iets langer dan een half jaar geduurd, als je de tijd op de wachtlijst niet meerekent. Ik hoefde niet naar locatie te komen, maar kon op afstand met de klinisch geneticus spreken. Ik heb in de buurt bloed laten prikken - ook dat was weinig moeite. En de arts was fijn.
  woensdag 10 juli 2024 @ 10:55:04 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214232467
Oh, wat super dat het ook voor je zoon betekent dat hij via jou geen erfelijke aanleg heeft.
Geweldig nieuws! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214232483
En het is voor mij emotionele afsluiting van de dood van mijn moeder. In dat opzicht is het ook beladen. Ik zag dat de arts even volschoot toen ik het daarover had. O+
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:00:39 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214232523
Ja, het is allemaal nogal niet wat :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214233314
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2024 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net de uitslag gehad van het onderzoek naar mijn DNA. Goed nieuws: er is geen erfelijke factor gevonden voor borst- of eierstokkanker. Grote opluchting. Het meest waarschijnlijke scenario is dat mijn moeder eierstokkanker heeft gekregen door een diversiteit aan factoren. Het advies is wel dat mijn broertje ook DNA-onderzoek laat doen.
Wat fijn!
pi_214233337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 10:55 schreef Leandra het volgende:
Oh, wat super dat het ook voor je zoon betekent dat hij via jou geen erfelijke aanleg heeft.
Geweldig nieuws! O+
En dat idd. Mijn moeder heeft ook het borstweefsel van haar aan borstkanker overleden moeder laten onderzoeken. Daaruit kwam hetzelfde als bij Claudia. Was ook voor mij een geruststelling aangezien ik last heb van mastopathie. Anders zou ik serieus overwegen om m'n borsten preventief te laten verwijderen.
pi_214233888
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 12:13 schreef -Spring het volgende:

[..]
En dat idd. Mijn moeder heeft ook het borstweefsel van haar aan borstkanker overleden moeder laten onderzoeken. Daaruit kwam hetzelfde als bij Claudia. Was ook voor mij een geruststelling aangezien ik last heb van mastopathie. Anders zou ik serieus overwegen om m'n borsten preventief te laten verwijderen.
Ik ben halverwege daarmee (wel maar de helft preventief) en moet zeggen dat het, sinds ik de keus gemaakt heb, helemaal niet meer echt 'een ding' is. Wel qua litteken, wondpijn, last van operatie etc, maar mijn cognitieve dissonantie maakt dat ik verander en met de dag meer voordelen zie van geen borsten hebben.
Heerlijk hoe je brein dat voor je kan organiseren O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214234283
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 12:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben halverwege daarmee (wel maar de helft preventief) en moet zeggen dat het, sinds ik de keus gemaakt heb, helemaal niet meer echt 'een ding' is. Wel qua litteken, wondpijn, last van operatie etc, maar mijn cognitieve dissonantie maakt dat ik verander en met de dag meer voordelen zie van geen borsten hebben.
Heerlijk hoe je brein dat voor je kan organiseren O+
Fijn dat dát gedeelte iig niet ook nog eens voor extra ellende zorgt.

En je omgeving? Stelt die wel eens vervelende vragen als: "Voel je je dan niet minder vrouw?" oid?
pi_214235228
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 13:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Fijn dat dát gedeelte iig niet ook nog eens voor extra ellende zorgt.

En je omgeving? Stelt die wel eens vervelende vragen als: "Voel je je dan niet minder vrouw?" oid?
Niet eens. Wel soms wat ongeloof dat ik zoiets 'radicaals' kies terwijl het ook met veel minder cosmetische veranderingen zou kunnen, maar verder vooral begrip en bevestiging.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:42:10 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_214266655
Fijn dat het achter de rug is en dat de uitslagen gunstig zijn, Claudia. Ook mooi dat de arts geraakt werd door je verhaal zonder dat jullie elkaar ooit hebben ontmoet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')