abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190907276
Wil je nog eens ontzettend veel sterkte wensen. Gewoon ronduit een rot situatie en zo ver van thuis weg.
Je mag altijd een gesprek aanvragen bij de verpleging van het ziekenhuis bij de behandelend arts over de gang van zaken. Patiënt heeft prioriteit 1 om snel te handelen, maar de familie moet zeker in zon ernstige situatie binnen een bepaalde tijd ingelicht worden.

Heb je al een soort van vluchttas staan met kleding, toilettas, laders en handige spulletjes mocht je onverhoopt die kant uit moeten?
pi_190907334
ik was misschien té positief maar toen lag de focus alleen maar op het praten... :@

De artsen zullen alles hebben gedaan om haar leven te houden dus boos worden heeft geen zin.

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen :*
pi_190907336
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welk filmpje?

Hopelijk is het geen nieuw infarct.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt :*

En fijn dat er excuses gemaakt zijn voor het niet bellen.
Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190907361
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:07 schreef Roosgeluk het volgende:

Heb je al een soort van vluchttas staan met kleding, toilettas, laders en handige spulletjes mocht je onverhoopt die kant uit moeten?
Ja, heb ik! Maar dan nog: ik doe er 2 uur en 15 minuten over om er te komen met de auto...
pi_190907377
pfff rot afstand en met de trein ben je waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg
pi_190907455
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Roosgeluk het volgende:
pfff rot afstand en met de trein ben je waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg
Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.

Ik wist dat dit ooit kon gebeuren en heb m'n moeder gevraagd dichterbij te komen wonen toen haar relatie met de man voor wie ze verhuisde voorbij was. Maar dat heeft ze niet gedaan, helaas.
pi_190907566
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.

Ik wist dat dit ooit kon gebeuren en heb m'n moeder gevraagd dichterbij te komen wonen toen haar relatie met de man voor wie ze verhuisde voorbij was. Maar dat heeft ze niet gedaan, helaas.
Nu wil ik bijna zeggen,, kom maar hier slapen maar ik ben té moe :@

dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
  maandag 6 januari 2020 @ 18:34:27 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190907588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastricht ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190907598
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.

Ik woon trouwens zelf bij Amsterdam; m'n moeder zit in Maastricht.
pi_190907615
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastricht ;)
Oh... oké sorry! :@ ja dan kan ik helemaal niks doen, alleen sterkte wensen !
pi_190907624
Ik heb wel overwogen om via AirBnB iets te huren voor een week of zo en me daar te gaan installeren met werklaptop, maar ik kan m'n gezin niet zomaar achterlaten en ik heb geen idee hoelang ik er dan zou moeten blijven zitten.
pi_190907627
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.

Ik woon trouwens zelf bij Amsterdam; m'n moeder zit in Maastricht.
ja is heb het... ik was even in de war... Sterkte dat kan ik je alleen wensen en hoop houden!
pi_190907632
Dankjewel. :*
pi_190907642
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dankjewel. :*
:*
  maandag 6 januari 2020 @ 18:40:34 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190907644
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.
Dank voor de toelichting ^O^

En daar was niks op te zien dus? Wat kunnen ze er eventueel wel op zien?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190907662
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank voor de toelichting ^O^

En daar was niks op te zien dus? Wat kunnen ze er eventueel wel op zien?
Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.
pi_190907668
Vreselijk. Voor iedereen. Gewoon maar dag voor dag nu. En blij zijn met elk snippertje goed nieuws.
Veel sterkte!
  maandag 6 januari 2020 @ 18:49:55 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190907745
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.
Hmmm, dat helpt dus ook niet echt om een duidelijker beeldte krijgen van wat er vandaag gebeurd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-01-2020 19:03:32 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 januari 2020 @ 18:52:27 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190907770
Oh nee ;(

Nogmaals heel veel sterkte :*
  Vis een optie? maandag 6 januari 2020 @ 18:57:45 #120
70532 loveli
N
pi_190907826
Een beroerte is pas na een paar dagen op een scan te zien.
crap in = crap out
pi_190908146
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:57 schreef loveli het volgende:
Een beroerte is pas na een paar dagen op een scan te zien.
Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.
maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt met zichzelf of met iemand anders even hier op wijzen omdat ik me heb laten vertellen dat er een levenslange kans op herhaling is.
https://thuiscomfort.nl/n(...)al-of-dwaalarm.html#
Dit sluit niets 100% uit maar geeft toch een wat geruster gevoel.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:21:15 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908232
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.
maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt met zichzelf of met iemand anders even hier op wijzen omdat ik me heb laten vertellen dat er een levenslange kans op herhaling is.
https://thuiscomfort.nl/n(...)al-of-dwaalarm.html#
Dit sluit niets 100% uit maar geeft toch een wat geruster gevoel.
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190908246
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.
Kan ook zonder thuiszorg.
Althans, laat ik het zo zeggen, er hoeft niet zo nodig iemand bij je over de vloer te komen in geval dat je nog zelfstandig genoeg bent.
De centrale kan wel van de thuiszorg instantie zijn.
  maandag 6 januari 2020 @ 19:23:29 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190908268
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef Werkman het volgende:

[..]

Kan ook zonder thuiszorg.
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190908308
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.
Ik heb bovenstaande post inmiddels veranderd.
Nee, nee, kijk.
De centrale van de thuiszorg waarschuwt in geval van twijfel de nooddiensten zoals ambulance of politie.
Die zijn dus de contactpersoon.
Daar heb je dan geen familie of andere tussenpersoon bij nodig.
Als je het over de sleutel hebt, geloof me, die gasten komen in een 112 geval heus wel binnen.
Maar je kan ook de centrale ook van een sleutel voorzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')