Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk filmpje?
Hopelijk is het geen nieuw infarct.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt
En fijn dat er excuses gemaakt zijn voor het niet bellen.
Ja, heb ik! Maar dan nog: ik doe er 2 uur en 15 minuten over om er te komen met de auto...quote:Op maandag 6 januari 2020 18:07 schreef Roosgeluk het volgende:
Heb je al een soort van vluchttas staan met kleding, toilettas, laders en handige spulletjes mocht je onverhoopt die kant uit moeten?
Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Roosgeluk het volgende:
pfff rot afstand en met de trein ben je waarschijnlijk dubbel zo lang onderweg
Nu wil ik bijna zeggen,, kom maar hier slapen maar ik ben té moequote:Op maandag 6 januari 2020 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bijna een uur langer dan die 2 uur en 15 minuten. Voor een incidenteel bezoek is het prima, maar even snel ben ik er eenvoudigweg niet.
Ik wist dat dit ooit kon gebeuren en heb m'n moeder gevraagd dichterbij te komen wonen toen haar relatie met de man voor wie ze verhuisde voorbij was. Maar dat heeft ze niet gedaan, helaas.
Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastrichtquote:Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu wil ik bijna zeggen,, kom maar hier slapen maar ik ben té moe![]()
dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu wil ik bijna zeggen,, kom maar hier slapen maar ik ben té moe![]()
dat krijg je na een herseninfarct bovendien is mijn man nog aan het herstellen van een Hartinfarct én 'vannacht heeft zijn Neef naar schiphol gebracht dus die is ook kapot en bovendien is het huis een zooitje ik ben de hele dag aan het wassen en van alles... Is er geen Fokker die dit wel aankan en in Amsterdam woont? of in de omgeving van Amsterdam?
Oh... oké sorry!quote:Op maandag 6 januari 2020 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Claudia woont bij Amsterdam, haar moeder ligt in Maastricht
ja is heb het... ik was even in de war... Sterkte dat kan ik je alleen wensen en hoop houden!quote:Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is heel lief, maar ik heb genoeg andere mogelijkheden. Het ziekenhuis heeft appartementen, er staat een hotel naast en in het ergste geval kan ik in het appartement van m'n moeder slapen op 30 minuten van het ziekenhuis.
Ik woon trouwens zelf bij Amsterdam; m'n moeder zit in Maastricht.
Dank voor de toelichtingquote:Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat was ik vergeten te vertellen. Ze zouden een filmpje van haar hersenen maken.
Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting![]()
En daar was niks op te zien dus? Wat kunnen ze er eventueel wel op zien?
Hmmm, dat helpt dus ook niet echt om een duidelijker beeldte krijgen van wat er vandaag gebeurd is.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, want ik heb het uit de tweede hand. Ik weet alleen dat ze een bloedprop gemakkelijk kunnen missen. En online las ik dat iemand epilepsie kan hebben zonder dat het via een EEG te zien is.
Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:57 schreef loveli het volgende:
Een beroerte is pas na een paar dagen op een scan te zien.
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Werkman het volgende:
[..]
Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.
maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt met zichzelf of met iemand anders even hier op wijzen omdat ik me heb laten vertellen dat er een levenslange kans op herhaling is.
https://thuiscomfort.nl/n(...)al-of-dwaalarm.html#
Dit sluit niets 100% uit maar geeft toch een wat geruster gevoel.
Kan ook zonder thuiszorg.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Vaak gaat zoiets volgens mij ook als er thuiszorg in beeld komt via hen. Die adviseerden het in ons geval en een van de opties was dus dat de oproep dan via de centrale rechtstreeks naar de betrokken thuiszorgorganisatie gaat.
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.quote:
Ik heb bovenstaande post inmiddels veranderd.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is zo. Maar er moet wel iemand zijn die op de oproep in actie kan komen. Een dochter die in Amsterdam woont voor een moeder in Maastricht is bijv. geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |