Ja, ok. Er zijn meerdere routes mogelijk. De details doen er ook nog niet zo toe.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb bovenstaande post inmiddels veranderd.
Nee, nee, kijk.
De centrale van de thuiszorg waarschuwt in geval van twijfel de nooddiensten zoals ambulance of politie.
Daar heb je dan geen familie of tussenpersoon bij nodig.
Als je het over de sleutel hebt, geloof me, die gasten komen in een 112 geval heus wel binnen.
Maar je kan ook de centrale ook van een sleutel voorzien.
Ik zal precies zeggen hoe het werkt, lijkt me beter.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:30 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ok. Er zijn meerdere routes mogelijk. De details doen er ook nog niet zo toe.
Voor jou niet misschien, maar misschien hebben anderen er behoefte aan.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:36 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik ga er verder niet op reageren omdat het nu echt niet relevant is om zo de details te bespreken.
Bij een infarct zie je het niet, een bloeding wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Werkman het volgende:
[..]
Is dat zo? bij mijn moeder konden ze dat gelijk al constateren.
maar goed, ik ben geen deskundige en hoef hier geen discussie, ik wil alleen een advies geven.
Toen ik vorig jaar met mijn moeder in de ambu naar het ziekenhuis ging hadden ze het al snel en zeker vastgesteld dat het om een beroete ging.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:39 schreef loveli het volgende:
Bij een infarct zie je het niet, een bloeding wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Puala op 06-01-2020 22:07:02 ]
Dank voor de update.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Dank jullie.
Het laatste nieuws van gisteren is dat ze niet volledig wordt beademd maar de beademing wordt ondersteund. Ze is nog niet wakker geworden maar ligt er wel stabiel.
M'n broertje zei nog iets moois gisteren: mocht ze niet meer wakker worden, dan hebben we fijne laatste dagen met elkaar gehad. We zijn namelijk veel bij haar geweest en hebben met elkaar gepraat en gelachen. Het zal voor haar ook mooi zijn geweest om haar kinderen samen te zien, want we zien elkaar niet vaak.
Soms ben ik mentaal al haar uitvaart aan het regelen en haar huis aan het uitruimen. En dan denk ik alleen maar: nee, dit wil ik niet nog een keer. Het is verdomme niet normaal om voor je veertigste al wees te zijn.
In mijn ervaring kan het helpen om dingen ‘hardop’ te zeggen, te benoemen zoals je ook hier doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer die kant op. Vanmiddag hebben mijn tante en broertje een gesprek met de neuroloog. M'n tante gaat vanavond weer naar huis; ze heeft het heel zwaar. Het is goed als m'n broertje er niet alleen is.
Ik geef de updates vooral voor mezelf zodat ik later kan reconstrueren wat er is gebeurd. Ik weet dat dat helpt. En het is heel fijn om hier zoveel ervaringsdeskundigen op diverse vlakken te hebben zitten!
Groot gelijk dat je hier ventileert; zulke dingen moet je niet alleen opvreten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer die kant op. Vanmiddag hebben mijn tante en broertje een gesprek met de neuroloog. M'n tante gaat vanavond weer naar huis; ze heeft het heel zwaar. Het is goed als m'n broertje er niet alleen is.
Ik geef de updates vooral voor mezelf zodat ik later kan reconstrueren wat er is gebeurd. Ik weet dat dat helpt. En het is heel fijn om hier zoveel ervaringsdeskundigen op diverse vlakken te hebben zitten!
Klopt hoor, het was mij al opgevallen maar ik wilde niet pietlutten terwijl je in zo'n immens trieste situatie zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Pardon, ik zeg het volgens mij verkeerd en heet het geen “euthanasie” maar is het vast palliatieve sedatie. Ik weet het niet, we hebben het er morgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |