Voor jou wel makkelijk; jij hoeft gewoon maar 1 letter te veranderenquote:
Daaromm, en anders gewoon stukjes afbreken totdat het op een I lijkt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor jou wel makkelijk; jij hoeft gewoon maar 1 letter te veranderen
Wat heb je dat toch weer efficiënt uitgedachtquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:34 schreef I het volgende:
[..]
Daaromm, en anders gewoon stukjes afbreken totdat het op een I lijkt.
Stel je voorquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:15 schreef skysherrif het volgende:
Een hunger games als tv programma zou wss wel gewoon de hoogste kijkcijfers hebben, hoe immoreel het ook is 😋
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Letters met minder oppervlakte zijn altijd dikker dan de letters met meer oppervlakte. Ik weet nog dat ik vroeger altijd jaloers was op de A van mijn broer die veel makkelijker te eten was; ik moest echt hard bijten op mijn J.
Dat is natuurlijk helemaal waar!quote:
T is ook een goede chocoladeletterquote:
Feitquote:
*haalt opgelucht adem*quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:43 schreef Guanabana het volgende:
En hoi, ik ben terug met mijn gewone UI, iedereen kan weer opgelucht ademhalen.
Mijn letter was 90% van de tijd kapot.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Letters met minder oppervlakte zijn altijd dikker dan de letters met meer oppervlakte. Ik weet nog dat ik vroeger altijd jaloers was op de A van mijn broer die veel makkelijker te eten was; ik moest echt hard bijten op mijn J.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heb je dat toch weer efficiënt uitgedacht
Van die pootjes kun je wel mooi meerdere I's makenquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:47 schreef I het volgende:
[..]
Mijn letter was 90% van de tijd kapot.Altijd wel een pootje die het niet overleefd had.
Da's waar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van die pootjes kun je wel mooi meerdere I's maken
Wat fijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:43 schreef Guanabana het volgende:
En hoi, ik ben terug met mijn gewone UI, iedereen kan weer opgelucht ademhalen.
Wat voor UI heeft die boom dan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Ik hou mijn kerst-UI wel tot de 6e, net als de boom.
Oei, wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:50 schreef I het volgende:
[..]
Da's waar.
Nu heb ik wel zin in chocolade.
Ja, tenzij de wereld voor die tijd vergaat zijn we er zeker van dat 23-2 een datum wordt!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Is 23-2 al een definitieve datum? Ik ga mijn best doen om te komen
Als het na 3 uur is, dan lukt het waarschijnlijk wel.
Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Is 23-2 al een definitieve datum? Ik ga mijn best doen om te komen
Als het na 3 uur is, dan lukt het waarschijnlijk wel.
Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom isquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor UI heeft die boom dan?
Scherpquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor UI heeft die boom dan?
En ook niet zeggen wat voor chocoladeletter je boom heeft, dan weten we zijn/haar voorletterquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom is
Op zich is dat niet zo'n mysterie, hij heet gewoon Kerstboomquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook niet zeggen wat voor chocoladeletter je boom heeft, dan weten we zijn/haar voorletter
Saai hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo'n mysterie, hij heet gewoon Kerstboom
Ik denk dat de Kerstboom dhr. O. Denneboom heetquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Saai hoorIk heet toch ook niet Mens
Het zou dan eerder O. Nepboom zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kerstboom dhr. O. Denneboom heet
toch?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef Andromache het volgende:
Ik ga z.s.m. informeren bij een lokale Ierse pub of we daar in februari kunnen drinken/quizzen/eten in een eigen ruimte. Ik houd jullie op de hoogte.
@:Aoibhin @:ato @:Faux. Mick O'Connell's
Tsja als ik in de TT toch met che wordt vergeleken moet ik dat wel een beetje eer aan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin om wat mensen te vermoorden?
Dan gok ik op Lars!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom is
quote:
Hars Rock Hallelujahquote:
https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:
OK ga er even over nadenken, dank je (en Greys).quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/abonnementen.php
Gezien het aantal uren per jaar dat ik hier rondhang is het een koopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |