Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
Is 23-2 al een definitieve datum? Ik ga mijn best doen om te komen
Als het na 3 uur is, dan lukt het waarschijnlijk wel.

Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom isquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor UI heeft die boom dan?

Scherpquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor UI heeft die boom dan?

En ook niet zeggen wat voor chocoladeletter je boom heeft, dan weten we zijn/haar voorletterquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom is

Op zich is dat niet zo'n mysterie, hij heet gewoon Kerstboomquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook niet zeggen wat voor chocoladeletter je boom heeft, dan weten we zijn/haar voorletter

Saai hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo'n mysterie, hij heet gewoon Kerstboom

Ik denk dat de Kerstboom dhr. O. Denneboom heetquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Saai hoorIk heet toch ook niet Mens

Het zou dan eerder O. Nepboom zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kerstboom dhr. O. Denneboom heet
toch?

quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef Andromache het volgende:
Ik ga z.s.m. informeren bij een lokale Ierse pub of we daar in februari kunnen drinken/quizzen/eten in een eigen ruimte. Ik houd jullie op de hoogte.
@:Aoibhin @:ato @:Faux. Mick O'Connell's

Tsja als ik in de TT toch met che wordt vergeleken moet ik dat wel een beetje eer aan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin om wat mensen te vermoorden?

Dan gok ik op Lars!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan weten jullie wie mijn boom is

quote:

Hars Rock Hallelujahquote:

https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:

OK ga er even over nadenken, dank je (en Greys).quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/abonnementen.php
Gezien het aantal uren per jaar dat ik hier rondhang is het een koopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |