Aoibhin had zichzelf niet gevonden gisteren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze droom schreeuwt om een analyse.
Kennelijk? Leuk toch.quote:
Ik neem aan dat je, eenmaal wakker, de namen van al die mensen hebt genoteerd en ze nu allemaal ontvriend zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik jarig was en een of ander groot diner had met allemaal mensen, maar ik had geen bord en was ingesloten; niemand wilde opstaan om er een voor mij te pakken en zelf kon ik er ook niet uit. Uiteindelijk kreeg ik dus helemaal niks. Toen verdween ook het gezelschap meteen en ging ik een stukje lopen en kwam ik in een shopping mall terecht die op een gegeven moment in een vliegtuig veranderde.
Gewoon vanaf de eigen zolderkamertjesquote:
Leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef Andromache het volgende:
Ik ga z.s.m. informeren bij een lokale Ierse pub of we daar in februari kunnen drinken/quizzen/eten in een eigen ruimte. Ik houd jullie op de hoogte.
@:Aoibhin @:ato @:Faux. Mick O'Connell's
Het waren meer een soort schimmen dan dat ik echt die mensen kan identificeren als bestaande mensen in mijn levenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je, eenmaal wakker, de namen van al die mensen hebt genoteerd en ze nu allemaal ontvriend zijn?
Welke zullen we dan gaan kijken? Een recente editie of wat langer geleden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de eigen zolderkamertjesEr is een site waarmee je kan zorgen dat iedereen (min of meer) synchroon dezelfde video bekijkt. Daarmee is het goed te doen om de finale van een ESF terug te kijken en ondertussen wat er over te chatten
Ik ben nog altijd op zoek naar mezelfquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aoibhin had zichzelf niet gevonden gisteren.
Oh, dat is dan wel onhandig ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het waren meer een soort schimmen dan dat ik echt die mensen kan identificeren als bestaande mensen in mijn leven
Sowieso niet 18 of 19 wat mij betreftquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke zullen we dan gaan kijken? Een recente editie of wat langer geleden?
Dat gaat zeker te ver! Dan ga ik wel eenzaam het nieuwe jaar inquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel onhandig ja.![]()
Het gaat ook weer wat ver om gewoon iedereen te ontvrienden, gewoon voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef Andromache het volgende:
Ik ga z.s.m. informeren bij een lokale Ierse pub of we daar in februari kunnen drinken/quizzen/eten in een eigen ruimte. Ik houd jullie op de hoogte.
@:Aoibhin @:ato @:Faux. Mick O'Connell's
quote:
Klinkt zeker leukquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de eigen zolderkamertjesEr is een site waarmee je kan zorgen dat iedereen (min of meer) synchroon dezelfde video bekijkt. Daarmee is het goed te doen om de finale van een ESF terug te kijken en ondertussen wat er over te chatten
Ja leuk! Als ik er gewoon ben kijk ik zeker meequote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beide heb ik niet, dus daar kan ik niet mee testen. Het wordt een YouTube-video via Watch2gether. Aoibhin heeft wel eens handmatig min of meer synchroon gekeken. Bijvoorbeeld door de start van een optreden klaar te hebben staan met de video op pauze en dan een seintje kijken wanneer ze weer moest hervatten. Honderd procent gelijk krijg je het dan niet, maar een paar seconden verschil maakt weinig uitquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Klinkt zeker leukEn zijn jullie ook van plan om het via een specifieke stream te kijken? Dat het bijvoorbeeld ook goed werkt op de SmartTV of Chromecast?
Ja precies, ik keek het in mei ook met wat vertraging op jullie dus zo'n ramp is het nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beide heb ik niet, dus daar kan ik niet mee testen. Het wordt een YouTube-video via Watch2gether. Aoibhin heeft wel eens handmatig min of meer synchroon gekeken. Bijvoorbeeld door de start van een optreden klaar te hebben staan met de video op pauze en dan een seintje kijken wanneer ze weer moest hervatten. Honderd procent gelijk krijg je het dan niet, maar een paar seconden verschil maakt weinig uit
Volgens mij kan ik dan welquote:
Jaaaaaa leukquote:
Ja, leuk!quote:
https://www.psypost.org/2(...)exual-partners-55135quote:In the study, the researchers surveyed 269 Norwegian university students who were former or current Tinder users regarding their experiences using the dating app.
Only 54 participants reported engaging in one-night stands following Tinder use and the majority of them had only experienced this once.
Of the entire sample, 80% did not achieve any sexual encounter thanks to Tinder and 13% achieved only one. Only 3% achieved two sexual encounters and 4% achieved more than two.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
Gelukkig is de ESF-SC er altijd nog als back-up
Gourmetten is kutquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze droom schreeuwt om een analyse.
Natuurlijk niet, alles aan deze tt is prachtig, best tt ever in the history of mankind.quote:
Het was geen gourmetten in mijn droom!quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat iemand met een Che-shirt zoiets zegt over deze kapitalistische traditie.
Oh, dat valt nog mee gelukkigquote:
Want de rest van het jaar kun je geen chocolade eten?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:20 schreef I het volgende:
Oja, tijd om weer afscheid te nemen van m'n chocolade-UI.
Nouja mijn naam staat er in dus je hebt ergens gelijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles aan deze tt is prachtig, best tt ever in the history of mankind.
Wel chocolade, maar geen chocoladeletters.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Want de rest van het jaar kun je geen chocolade eten?Is dat een van je goede voornemens?
Daar heb ik er nog wel een paar van liggen trouwensquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:28 schreef I het volgende:
[..]
Wel chocolade, maar geen chocoladeletters.![]()
Oh ja ik heb ook nog een halve. En ook nog bijna alle snacks in m'n kerstpakket.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel een paar van liggen trouwensWaren erg goedkoop in de aanbieding na Sinterklaas
Ik mis ook alle roddelsquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
Gelukkig is de ESF-SC er altijd nog als back-up
Ah kijk, je begint al tot inkeer te komen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja mijn naam staat er in dus je hebt ergens gelijk
Nou, wie biedt zich aan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Roddels? Minder praten, meer doen Meke!
Wij hebben veel hapjes uit de kerstpakketten bij O&N gegeten of er iets in de loop van de week mee gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog een halve. En ook nog bijna alle snacks in m'n kerstpakket.
Oh dus ik mag kiezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk iedereen toch gewoon? Dat spreekt voor zichzelf.
Ik heb echt nog van allesquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben veel hapjes uit de kerstpakketten bij O&N gegeten of er iets in de loop van de week mee gemaaktMaar vooral de zoete dingen zijn er nog.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dus ik mag kiezenGa ik even m'n eisenlijstje updaten hoor, momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |