quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
Gelukkig is de ESF-SC er altijd nog als back-up
Gourmetten is kutquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze droom schreeuwt om een analyse.
Natuurlijk niet, alles aan deze tt is prachtig, best tt ever in the history of mankind.quote:
Het was geen gourmetten in mijn droom!quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat iemand met een Che-shirt zoiets zegt over deze kapitalistische traditie.
Oh, dat valt nog mee gelukkigquote:
Want de rest van het jaar kun je geen chocolade eten?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:20 schreef I het volgende:
Oja, tijd om weer afscheid te nemen van m'n chocolade-UI.
Nouja mijn naam staat er in dus je hebt ergens gelijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alles aan deze tt is prachtig, best tt ever in the history of mankind.
Wel chocolade, maar geen chocoladeletters.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Want de rest van het jaar kun je geen chocolade eten?Is dat een van je goede voornemens?
Daar heb ik er nog wel een paar van liggen trouwensquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:28 schreef I het volgende:
[..]
Wel chocolade, maar geen chocoladeletters.![]()
Oh ja ik heb ook nog een halve. En ook nog bijna alle snacks in m'n kerstpakket.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel een paar van liggen trouwensWaren erg goedkoop in de aanbieding na Sinterklaas
Ik mis ook alle roddelsquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
Gelukkig is de ESF-SC er altijd nog als back-up
Ah kijk, je begint al tot inkeer te komen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja mijn naam staat er in dus je hebt ergens gelijk
Nou, wie biedt zich aan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Roddels? Minder praten, meer doen Meke!
Wij hebben veel hapjes uit de kerstpakketten bij O&N gegeten of er iets in de loop van de week mee gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog een halve. En ook nog bijna alle snacks in m'n kerstpakket.
Oh dus ik mag kiezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk iedereen toch gewoon? Dat spreekt voor zichzelf.
Ik heb echt nog van allesquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben veel hapjes uit de kerstpakketten bij O&N gegeten of er iets in de loop van de week mee gemaaktMaar vooral de zoete dingen zijn er nog.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dus ik mag kiezenGa ik even m'n eisenlijstje updaten hoor, momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |