Ik was nummer 2 beste klb mod als stemmen op mij geldig zouden zijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:57 schreef Solotovski het volgende:
Mijn jaar kan nu al niet meer stuk
De beste wensen voor jullie allen, boys
Denken dat ik een kloon van PF benquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
@:pferdfahrer kloon__________!
Nog erger, PF zijn reet likkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:02 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Denken dat ik een kloon van PF ben
Niet PF in z'n kont neukenquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nog erger, PF zijn reet likken
Nog maar baggerquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Betekend dat ik nog meer toppa’s ga droppen
je hebt zelfs opjezelf gestemt met je kut kloons, maar goed dat die genegeerd werdenquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:02 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Denken dat ik een kloon van PF ben
@Quotidienquote:Award 8
De award die je echt niet wilt winnen. Maar van alle debielen op KLB moet er toch echt een de grootste zijn en dat is met een duidelijke 11 stemmen: @Quotidien
We zullen je hier maar niet mee feliciteren
Deze manquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
En dat noemt zich modquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
omg omg omg zo spannend he ik plas bijna in mn broek een prijs in het afvalbakje van een willekeurig forum op internet mn leven zou helemaal compleet zijn
Woehoe! Viesmadde ork is het!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:pferdfahrer zal wel ziedend en vies mad zijn!
Domste user![]()
![]()
![]()
![]()
@:vogeltjesdans leest u even mee!
Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
omg omg omg zo spannend he ik plas bijna in mn broek een prijs in het afvalbakje van een willekeurig forum op internet mn leven zou helemaal compleet zijn
Wie was jij ook alweer?quote:
Dat is superwormjim, het zelfbenoemde boegbeeld van fokquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.
Voor mij ben je soberzo de beste.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik was nummer 2 beste klb mod als stemmen op mij geldig zouden zijn
Representatiefquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:55 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat is superwormjim, het zelfbenoemde boegbeeld van fok
'Troosteloos stuk vreten' als ondertitel zou hem beter staan.
U weet wel, die gast die steeds maar weer dezelfde stukjes tekst hergebruikt en denk dat ie leuk is
'Hoe precies heb jij hier last van'
'Meid wat errug'
'Ik hoop dat je dit snel achter je kunt laten'
Kijk ze eens jelly zijn op mij.quote:
Zozo wat een prestatiequote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe heb jij daar last van?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is voor mij te spannend om te wachten welke trofee die ik in de wacht ga slepen.quote:
Ik zit niet in de ICTquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:03 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Zozo wat een prestatiemaandag weer aan het werk in de ict-kelder?
Haten op VDquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:03 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Zozo wat een prestatiemaandag weer aan het werk in de ict-kelder?
Gefeliciteerd met je awardquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is voor mij te spannend om te wachten welke trofee die ik in de wacht ga slepen.![]()
Ik ben zenuwachtig
Gefeliciteerd met je awardquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk ze eens jelly zijn op mij.![]()
Jawel, het zegt dat je wint.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Als je met 9 stemmen wint zegt dat nog geen drol
Wat heb jij ook alweer gewonnen, behalve niks?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Als je met 9 stemmen wint zegt dat nog geen drol
Stemmen op FOK!quote:
Ik wil niks winnen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heb jij ook alweer gewonnen, behalve niks?
Een tagje hoop ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Solotovski het volgende:
Krijgen de winnaars ook nog iets of wat
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stemmen op FOK!dan weet je echt niet meer waar je mee bezig moet
Nee, want de beste user ben ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef wollah het volgende:
Ik heb de meeste prijzen gewonnen. Hahahaha ik ben dus de baas van KLB![]()
Bedankt aan alle stemmers![]()
@:wielrennerdt
@:schwanzfahrer
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een kutuser zijn in KLB = een topuser in de rest van FOK!
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want de beste user ben ik.
Badum tssssquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, wat boeit het in hemelsnaam een volwassen persoon of hij/zij wint of verliest bij een verkiezing van totaal vreemde personen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stemmen op FOK!dan weet je echt niet meer waar je mee bezig moet
de grote vraag is: krijgt hij vanavond nog een speciaal cadeautje van jou omdat hij gewonnen heeft? En zo ja, wat isdat cadeautje dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, wat boeit het in hemelsnaam een volwassen persoon of hij/zij wint of verliest bij een verkiezing van totaal vreemde personen.
Toch is de opzet leuk en het is en blijft een spelletje en spelletjes zijn sws leuk.
Nee natuurlijk niet, heb hem wel even uitgelachen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
de grote vraag is: krijgt hij vanavond nog een speciaal cadeautje van jou omdat hij gewonnen heeft? En zo ja, wat isdat cadeautje dan?
Haha boosquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik denk dat je beter nu naar de winkel kunt gaan en daar een goede fles whisky voor vogeltjesdans halenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb hem wel even uitgelachen.
Ik gaf hem met kerst al een lekkere fles rode wijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter nu naar de winkel kunt gaan en daar een goede fles whisky voor vogeltjesdans haalt
Maar dat is geen whiskyquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gaf hem met kerst al een lekkere fles rode wijnOh ja en mijn zus en zwager gaven hem gisteren ook rode wijn dus hij heeft nog veel te doen (zuipen)
Geef hem dan ook goeie whiskyquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij kreeg met zijn verjaardag een fles Dimple die moet zelfs nog open
Hij is dus nog homo ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet, is een zachte lekkere whisky.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef wollah het volgende:
Ik heb de meeste prijzen gewonnen. Hahahaha ik ben dus de baas van KLB![]()
Bedankt aan alle stemmers![]()
@:wielrennerdt
@:schwanzfahrer
De r verdwijnt uit je naam, zodat je wat realistischer over komt.quote:
Zo te zien nog mad om je ban.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De r verdwijnt uit je naam, zodat je wat realistischer over komt.
Neh.. iemand moet jou laten schuimbekkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je mag ook vrijwillig wegblijven hoor. Mij om het even.
Oh.. okquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Solotovski het volgende:
Jongens jongens toch
Laten we het even gezellig houden op de eerste dag van het jaar
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pferdelul krijg een tag 'KLB - grootste linksgekkie' naast zijn username?
Je draagt het met trots en dat siert je.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Nee dit ga je zeker niet doen want ik ga ze niet alleen sluiten, ik verwijder die teringtroep van je gewoon helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnenquote:
Er was dan ook geen grootste Juventus fan awardquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@GGMM vragenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:57 schreef Plompzakker het volgende:
Zouden de winnaars misschien ook dit jaar weer een tag kunnen krijgen? @:yvonne
Ik dacht aan alle winnaarsquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
Zou chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
Beste/grappigste user/TS die mod moet wordenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor mij 'beste user/TS weer 2019' graag
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beste/grappigste user/TS die mod moet worden
Het woord 'weer' is natuurlijk wel belangrijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beste/grappigste user/TS die mod moet worden
Solotovski is de beste modquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Plompzakker: beste en baggeriste mod
Als jij nou eens onder een bus loopt, dan neemt pz jouw titel wel overquote:
Solo en ik kunnen het ook wel samen doen. Met jou in een adviserende rol natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij nou eens onder een bus loopt, dan neemt pz jouw titel wel over
Het was dan ook maar een voorstel natuurlijk, geen doodsverwensingh of zoietsquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Solo en ik kunnen het ook wel samen doen. Met jou in een adviserende rol natuurlijk
K zou bijna denken dat je een kind was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K zou bijna denken dat je een kind was.
Kan je die demente smoel van je houden, mislukte vijftigerquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
U jelly?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je die demente smoel van je houden, mislukte vijftiger
Ziedend!quote:
Gaat dit over qd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:49 schreef jigggy het volgende:
Weer 2 kansloze awards in de wacht gesleept
Dit zijn natuurlijk de stemmen van jaloerse users die hier niet bij horenquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat hoge bomen vaak veel wind vangen is ook met 7 stemmen tot het meest vervelende kliekje verkozen: Het vogeltjesdans kliekje
Uiteraard. Jelly tot op het bot.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk de stemmen van jaloerse users die hier niet bij horen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een Award heb gewonnen![]()
![]()
Maar ik lees ook altijd over de sticky topiques heen
Haagsie jij hebt ook een award!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bespreek die onzin lekker in dat award topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een Award heb gewonnen![]()
![]()
Maar ik lees ook altijd over de sticky topiques heen
Baas Baas der Bazen bij mijquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
Wat je mooi vindtquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Dank voor alle stemmen. Aantal mooie awards in de wacht gesleept.
Ze passen wel goed bij zijn verpeste karakter.quote:
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopicquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Wie stemt op Yvonne als beste discussievoerder
Okeequote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopic
Ssst dadelijk krijg je een banquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Wie stemt op Yvonne als beste discussievoerder
Serieuze vraag: krijg ik een tag?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopic
Nee maar even... ik zie haar nooit discussieren, veel verder dan kusje kroel en vrede stichten gaat het niet toch? Ik bedoel niet dat ik gewonnnen zou moeten hebben, want ik ben totaal geen aanwinst en verdien niks, maar dit vind ik wel een beetje eeehhhh....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ssst dadelijk krijg je een ban
Noem haar maar beter 'zijdienietgenoemdmagworden'.
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee maar even... ik zie haar nooit discussieren, veel verder dan kusje kroel en vrede stichten gaat het niet toch? Ik bedoel niet dat ik gewonnnen zou moeten hebben, want ik ben totaal geen aanwinst en verdien niks, maar dit vind ik wel een beetje eeehhhh....
Nog steeds mad omdat je als grootste debiel bent gekozenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.
Jouw gezicht is ook niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.
Welke zou je gehad willen hebben?quote:
Dat ie eens opschiet dan, over drie dagen is het maandag en dan wil ik mijn gras maaien!quote:
Slimste en leukste userquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke zou je gehad willen hebben?
Maar hoezo doen we daar negatief over? Ik ben er juist hartstikke blij mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Als hier alleen maar negatief gedaan wordt, gaat ie gewoon op slot. Maak je ergens anders druk om zeg
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @vogeltjesdans ) ook geen tagje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Als hier alleen maar negatief gedaan wordt, gaat ie gewoon op slot. Maak je ergens anders druk om zeg
Maar... Maar... Maar... Ik ben juist zo aardigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @:vogeltjesdans ) ook geen tagje.
Aan alle GTWV-posts overal zou jij juist het tagje "Beste topicstarter" moeten krijgen, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar... Ik ben juist zo aardig
Ja joh, beloon dat verschrikkelijk kinderachtige gedoe ffquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan alle GTWV-posts overal zou jij juist het tagje "Beste topicstarter" moeten krijgen, toch?
Gaat het er niet gewoon om dat het leuk blijft voor iedereen, zonder dat elk topic meteen doodgeslagen wordt omdat het niet in een straatje van een enkeling past? Je hebt zelf ervaren dat het veel chiller ging zonder slotjesgeneuzelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh, beloon dat verschrikkelijk kinderachtige gedoe ff
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @:vogeltjesdans ) ook geen tagje.
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?
Viesmadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?
Beetje raar, nee heel raar, als FA/mod zou je juist blij moeten zijn met dit soort informatie, super waardevol voor zowel het beleid als moderatie.quote:
Wat een zelfkennis.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Plompzakker het volgende:
Jongens laten we even gezellig doen allemaal. Ik heb niet een halve dag stemmen zitten tellen om dit te laten sluiten
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zie je. Ik ben zo slecht nog niet
Ja meneer pzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Plompzakker het volgende:
Jongens laten we even gezellig doen allemaal. Ik heb niet een halve dag stemmen zitten tellen om dit te laten sluiten
Was het serieus vanaf het begin danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
Hahaha!quote:Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was het serieus vanaf het begin dan
Hahaha
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!! @:Pferdfahrer en @:Quotidien
Ben je boos?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op maandag 6 januari 2020 07:52 schreef Dries4Ever het volgende:
@:yvonne Waar blijven de tagjes?![]()
Vooral die van @:quotidien en @:pferdfahrer moeten er rap komen
Anders bij jou welquote:
In de VS natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:54 schreef Shamwow het volgende:
Ligt er een beetje aan welke planeet natuurlijk he
Moet je hem wel mentionen hèquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Stelt maar weinig voor deze verkiezingen gezien het beperkte aantal stemmen waarmee je een award kan winnen.
Zie ook niet zo in waarom er dit keer tagjes gemaakt moeten worden.
Doe jezelf een plezier GGMM en besteed je tijd ergens nuttigs aan in plaats van aan deze farce verkiezingen.
Kennen we ook nog lang nagenieten namelijk hoe vd dagen lang wakker hiervan zal gaan liggen, waarschijnlijk zelfs het hele jaar als die zn tagje niet krijgt.
Is toch genieten man.
De laatste keer dat ik iemand mentionde kreeg ik een ban.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je hem wel mentionen hè
@:ggmm
Ik zou het ook wel genieten vinden als jij je tagje wel gewoon zou krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Stelt maar weinig voor deze verkiezingen gezien het beperkte aantal stemmen waarmee je een award kan winnen.
Doe jezelf een plezier GGMM en besteed je tijd ergens nuttigs aan in plaats van aan deze farce verkiezingen.
Kennen we ook nog lang nagenieten namelijk hoe vd dagen lang wakker hiervan zal gaan liggen, waarschijnlijk zelfs het hele jaar als die zn tagje niet krijgt.
Is toch genieten man.
#viesmadquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Is toch genieten man.
"Mimimi ik ben slachtoffer want niemand mag mij"quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Is toch genieten man.
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand mentionde kreeg ik een ban.
Je kunt toch combineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
wtf, sommige mensen hebben 3 of 4 awards gewonnen, dat past toch nooit in een tagje joh
Hm hmquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je kunt toch combineren.
Bijvoorbeeld: domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen
Ojaaaaaaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Is toch genieten man.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ojaaaaaa
Echt heeeeeel boeiend.
Vieze megool
Voor mij graag "beste user 2019 weer"quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
wtf, sommige mensen hebben 3 of 4 awards gewonnen, dat past toch nooit in een tagje joh
Ik wil niet vervelend doen maar waren het geen 2019 awards?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm hm
KLB - Beste user, beste topicstarter grappigste user 2020
Kijk hoe lang
Negatieve tagjes vraag ik trouwens eerst aan de users of ze dat wel willen.
Er staat toch ook 2019?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar waren het geen 2019 awards?
Tagjes kunnen maar een x-aantal tekens zijn. Dus KLB - Grappigste user & meest verzonnen topics 2019 wordt te lang.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een tagje voor de meeste verzonnen topics als dat kan
Ja doe dan maar een tagje van de meeste verzonnen topics alsjeblieftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagjes kunnen maar een x-aantal tekens zijn. Dus KLB - Grappigste user & meest verzonnen topics 2019 wordt te lang.
Als je een creatieve oplossing hebt (of je wil ipv grappigste user meest verzonnen topics) hoor ik het graag.
Hoeveel tekens is de max dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagjes kunnen maar een x-aantal tekens zijn. Dus KLB - Grappigste user & meest verzonnen topics 2019 wordt te lang.
Als je een creatieve oplossing hebt (of je wil ipv grappigste user meest verzonnen topics) hoor ik het graag.
Geen idee, maar Moderator / KLB Grootste baggeraar 2020 werd veranderd naar Moderator / KLB Grootste baggeraar 202quote:
Als ik goed tel zou dat dan 38 zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, maar Moderator / KLB Grootste baggeraar 2020 werd veranderd naar Moderator / KLB Grootste baggeraar 202
Dus reken maar uit
Je bent zelf een raar getal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:38 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Als ik goed tel zou dat dan 38 zijn.
Raar getal hoor
Moet jouw tag niet ook 2019 zijn?quote:
Denk je dat hij in 2020 gaat verbeteren dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jouw tag niet ook 2019 zijn?
Ben de Alltime dagboek godquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jouw tag niet ook 2019 zijn?
Mod/Allervervelendste klb-user 2019quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wordt afgekapt vanwege de lengte
Moderator / KLB - De allervervelendste u
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kan je mod-af maken, dan past hij wel.
Juichenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kan je mod-af maken, dan past hij wel.
Haags wil mod af?quote:
Hey mooi tagje manquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Had wel al veel eerder gemogen.
Die heeft nu iedereen. Dus, Hop hop, dicht die handel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik wilde toch wel ff de tagjes afwachten voordat ie dicht zou gaan
Ok dan gaat ie dichtquote:
Nou je het zegtquote:
Hou toch je kop kneusjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Die heeft nu iedereen. Dus, Hop hop, dicht die handel.
En GTWV natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef Solotovski het volgende:
Maar niet voordat we de organisatie even hebben bedankt
Plompzakker, bedankt en ggmm bedankt voor de tagjes
En de rest natuurlijk voor ja gewoon
Laatste keer!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Die heeft nu iedereen. Dus, Hop hop, dicht die handel.
Pijp je baasje anders even weer zwakzinnige.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Laatste keer!!!
HOU JE BEK VIEZE MEGOOL !!!!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Laatste keer!!!
HOU JE BEK VIEZE MEGOOL !!!!!
Je oogt wat mad. Wil je het erover hebben?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pijp je baasje anders even weer zwakzinnige.
Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je oogt wat mad. Wil je het erover hebben?
Niettemin kom je wat jelly over. Het lijkt of je ergens mee zit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.
HAHAAAAAATJES !!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pijp je baasje anders even weer zwakzinnige.
Als jij lacht zal dat er wel smerig uit zien door die hazenlip van jequote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.
OMGquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:29 schreef Rozevla het volgende:
O God daar hebben de grootste vetzak van 2019 ook weer hoor.
Wat moet jij blauwe vetklep
Ff je grote snavel dicht he, vlaatje
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooidquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rozevla moet echt bij de Vogeltjesdans ronde tafel.
@wollah @wielrennerdtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooid
Hij is mad omdat wij zijn trieste clubje verlaten hebben en hij nu niemand meer heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
@:wollah @:wielrennerdt
Kijk dit trieste geval dan
Ik heb de crew aan mijn zijdequote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Hij is mad omdat wij zijn trieste clubje verlaten hebben en hij nu niemand meer heeft![]()
![]()
GV
Triester kan idd nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Geld betalen om mod te worden
Niet gewoon gevraagd worden vanwege je modskillsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Geld betalen om mod te worden
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet gewoon gevraagd worden vanwege je modskills
Dat is niet waar. Ik kan van iedereen hun notes zienquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Schwanzfahrer het volgende:
Jij h
[..]
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragen
Je moeder heeft vannacht mijn noten nog gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik kan van iedereen hun notes zien
FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Schwanzfahrer het volgende:
Jij h
[..]
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragen
HAAAAA! Dit is notewaardigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft vannacht mijn noten nog gezien
Ah, de vervelendste user is er ook weerquote:
Zegt de grootste baggeraarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ah, de vervelendste user is er ook weer
quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef Plompzakker het volgende:
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooid
De ronde tafel bestaat uit slechts een paar selecte personenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |