Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
omg omg omg zo spannend he ik plas bijna in mn broek een prijs in het afvalbakje van een willekeurig forum op internet mn leven zou helemaal compleet zijn
Wie was jij ook alweer?quote:
Dat is superwormjim, het zelfbenoemde boegbeeld van fokquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.
Voor mij ben je soberzo de beste.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik was nummer 2 beste klb mod als stemmen op mij geldig zouden zijn
Representatiefquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie ben jij ook weer? Vier jaar op rij een award hier. En jij? Loser. Stuk kreupelhout.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:55 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat is superwormjim, het zelfbenoemde boegbeeld van fok
'Troosteloos stuk vreten' als ondertitel zou hem beter staan.
U weet wel, die gast die steeds maar weer dezelfde stukjes tekst hergebruikt en denk dat ie leuk is
'Hoe precies heb jij hier last van'
'Meid wat errug'
'Ik hoop dat je dit snel achter je kunt laten'
Kijk ze eens jelly zijn op mij.quote:
Zozo wat een prestatiequote:Op woensdag 1 januari 2020 17:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe heb jij daar last van?quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
omg omg omg zo spannend he ik plas bijna in mn broek een prijs in het afvalbakje van een willekeurig forum op internet mn leven zou helemaal compleet zijn
Het is voor mij te spannend om te wachten welke trofee die ik in de wacht ga slepen.quote:
Ik zit niet in de ICTquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:03 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Zozo wat een prestatiemaandag weer aan het werk in de ict-kelder?
Haten op VDquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:03 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Zozo wat een prestatiemaandag weer aan het werk in de ict-kelder?
Gefeliciteerd met je awardquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is voor mij te spannend om te wachten welke trofee die ik in de wacht ga slepen.![]()
Ik ben zenuwachtig
Gefeliciteerd met je awardquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk ze eens jelly zijn op mij.![]()
Jawel, het zegt dat je wint.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Als je met 9 stemmen wint zegt dat nog geen drol
Wat heb jij ook alweer gewonnen, behalve niks?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Als je met 9 stemmen wint zegt dat nog geen drol
Stemmen op FOK!quote:
Ik wil niks winnen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heb jij ook alweer gewonnen, behalve niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |