Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je oogt wat mad. Wil je het erover hebben?
Niettemin kom je wat jelly over. Het lijkt of je ergens mee zit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.
HAHAAAAAATJES !!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Pijp je baasje anders even weer zwakzinnige.
Als jij lacht zal dat er wel smerig uit zien door die hazenlip van jequote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik lach je eerder uit.
OMGquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:29 schreef Rozevla het volgende:
O God daar hebben de grootste vetzak van 2019 ook weer hoor.
Wat moet jij blauwe vetklep
Ff je grote snavel dicht he, vlaatje
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooidquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rozevla moet echt bij de Vogeltjesdans ronde tafel.
@wollah @wielrennerdtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooid
Hij is mad omdat wij zijn trieste clubje verlaten hebben en hij nu niemand meer heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
@:wollah @:wielrennerdt
Kijk dit trieste geval dan
Ik heb de crew aan mijn zijdequote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Hij is mad omdat wij zijn trieste clubje verlaten hebben en hij nu niemand meer heeft![]()
![]()
GV
Triester kan idd nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Geld betalen om mod te worden
Niet gewoon gevraagd worden vanwege je modskillsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Schwanzfahrer het volgende:
[..]
Geld betalen om mod te worden
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet gewoon gevraagd worden vanwege je modskills
Dat is niet waar. Ik kan van iedereen hun notes zienquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Schwanzfahrer het volgende:
Jij h
[..]
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragen
Je moeder heeft vannacht mijn noten nog gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik kan van iedereen hun notes zien
FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Schwanzfahrer het volgende:
Jij h
[..]
Jij hebt de meeste notes van heel fok en dan zouden ze jou vragen
HAAAAA! Dit is notewaardigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft vannacht mijn noten nog gezien
Ah, de vervelendste user is er ook weerquote:
Zegt de grootste baggeraarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ah, de vervelendste user is er ook weer
quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef Plompzakker het volgende:
Hij heeft geluk dat er vacatures zijn nadat ik wollah en wielrennerdt eruit heb gegooid
De ronde tafel bestaat uit slechts een paar selecte personenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |