Slimste en leukste userquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke zou je gehad willen hebben?
Maar hoezo doen we daar negatief over? Ik ben er juist hartstikke blij mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Als hier alleen maar negatief gedaan wordt, gaat ie gewoon op slot. Maak je ergens anders druk om zeg
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @vogeltjesdans ) ook geen tagje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Als hier alleen maar negatief gedaan wordt, gaat ie gewoon op slot. Maak je ergens anders druk om zeg
Maar... Maar... Maar... Ik ben juist zo aardigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @:vogeltjesdans ) ook geen tagje.
Aan alle GTWV-posts overal zou jij juist het tagje "Beste topicstarter" moeten krijgen, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar... Maar... Maar... Ik ben juist zo aardig
Ja joh, beloon dat verschrikkelijk kinderachtige gedoe ffquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan alle GTWV-posts overal zou jij juist het tagje "Beste topicstarter" moeten krijgen, toch?
Gaat het er niet gewoon om dat het leuk blijft voor iedereen, zonder dat elk topic meteen doodgeslagen wordt omdat het niet in een straatje van een enkeling past? Je hebt zelf ervaren dat het veel chiller ging zonder slotjesgeneuzelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja joh, beloon dat verschrikkelijk kinderachtige gedoe ff
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En krijgen de mensen die negatief doen (dat ben jij @:vogeltjesdans ) ook geen tagje.
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?
Viesmadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
wacht even, omdat sommige users jaloers zijn en lopen te trollen en personen uit de tent proberen te lokken worden deze hele verkiezingen afgedaan als onzin?
Beetje raar, nee heel raar, als FA/mod zou je juist blij moeten zijn met dit soort informatie, super waardevol voor zowel het beleid als moderatie.quote:
Wat een zelfkennis.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Plompzakker het volgende:
Jongens laten we even gezellig doen allemaal. Ik heb niet een halve dag stemmen zitten tellen om dit te laten sluiten
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zie je. Ik ben zo slecht nog niet
Ja meneer pzquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:29 schreef Plompzakker het volgende:
Jongens laten we even gezellig doen allemaal. Ik heb niet een halve dag stemmen zitten tellen om dit te laten sluiten
Was het serieus vanaf het begin danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:13 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
Hahaha!quote:Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was het serieus vanaf het begin dan
Hahaha
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!! @:Pferdfahrer en @:Quotidien
Ben je boos?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |